• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۷
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403022921489
  • منبع : فدراسیون والیبال

واکنش امین اسماعیل‌نژاد به شکست مقابل والیبال برزیل

واکنش امین اسماعیل‌نژاد به شکست مقابل والیبال برزیل

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: در دیدار تدارکاتی آخر توانستیم به هماهنگی مناسبی برسیم و عملکرد تیمی که قرار است در مسابقات اصلی داشته باشیم را ارائه دهیم.

به گزارش ایسنا، ملی‌پوشان والیبال ایران که اردوی چند روزه خود را پیش از آغاز لیگ ملت‌ها در کمپ فدراسیون والیبال برزیل آغاز کرده‌اند، امروز (شنبه 29 اردیبهشت) در سومین و آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف برزیل رفت و مغلوب این تیم شد.

امین اسماعیل‌نژاد بعد از سومین و آخرین بازی تدارکاتی ایران مقابل برزیل تاکید کرد: تیم ملی ایران یک هفته زودتر به برزیل آمد و اردویی یک هفته‌ای در کمپ تیم ملی این کشور داشتیم. در روزهای اول یک مقدار بعد از سفر خستگی وجود داشت اما رفته رفته بدن‌های ما شرایط بهتری پیدا کرد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم در بازی آخر توانستیم به هماهنگی مناسبی برسیم و آن عملکرد تیمی که قرار است در مسابقات اصلی داشته باشیم را ارائه دهیم. امیدوارم که بتوانیم با آمادگی کامل به مسابقات برویم و نتیجه خوبی بگیریم.

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران درباره شرایط کمپ تمرینی تیم ملی والیبال ایران در برزیل تصریح کرد: بالاخره تیم ملی والیبال برزیل تجربه چندین سال حضور در مسابقات جهانی مختلف را دارد و مدال‌های زیادی کسب کرده‌ است. رسیدگی به والیبال در این کشور بیشتر از همه است و بیشترین امکانات را در اختیارشان می‌گذارند. تیم ایران نیز اینجا از همه امکاناتی که برزیلی‌ها استفاده می‌کردند، بهره برد. همینجا از برزیلی‌ها تشکر می‌کنم.

انتهای پیام‌

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۳۰ ۰۰:۴۳

بی خود این تیم همیشه درراس والیبال دنیا نیست..البته در تمرینات اونا دونه به دونه بازیکنهای حریف آنالیزمیشن ...روسرویسها خوب کارمیشه..وروزی دونوبت ۴ساعته تمرین میکنندبعلاوه بهترین بازیهای تدارکاتی....اما تیم ما با روزی ۲ساعت تمرین و شوخی گرفتن تمرینات و...نتیجه این میشه که بازیکن سه دور می‌چرخه وهرسه بارسرویسش به تو میخوره.ان هم سرویس ساده!! مزد آن گرفت جان برادر...

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۳۰ ۱۶:۱۳

حرف حسابه

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۳۰ ۱۵:۵۴

یکی از خوبیهای مربی خارجی اینه که حداقل می تونه با تیمِ کشورِ خودش بازی تدارکاتی جور کنه و اینکه اندازه ی مربی ایرانی خیلی تحتِ فشار نیست و طرفدارا بیشتر می تونن بهش اعتماد کنن و درنتیجه تیم راحت تر بازی می کنه.