• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403022920786
  • خبرنگار : 71552

اسماعیل خرسندل:

حلقه گم شده ژیمناستیک وفاق و همدلی است

حلقه گم شده ژیمناستیک وفاق و همدلی است

پیشکسوت ژیمناستیک گفت:‌ به خاطر کسب سهمیه المپیک باید دیگر حواشی را کنار گذاشت و اهالی ژیمناستیک دور هم جمع شوند.

اسماعیل خرسندل در گفت و گو با ایسنا، در مورد انتخابات فدراسیون ژیمناستیک اظهار کرد: حلقه مفقود شده در این فدراسیون وفاق و همدلی است. چند دستگی و بی احترامی هایی رخ داد، جایگاه ورزشکاران و پیشکسوتان حفظ نشد و خیلی‌ها از این رشته رفتند. اگر وفاق و همدلی وجود داشت و هر کسی براساس توانایی هایش کمکی به این رشته می کرد به اینجا نمی‌رسید که این فدراسیون ۳۴ ماه رییس نداشته باشد. همه به شرایط سخت این رشته واقف هستیم. تنها فدراسیونی بودیم که این مشکل بزرگ را داشتیم.

پیشکسوت ژیمناستیک افزود: انتخابات به هر حال برگزار شد و دو کاندیدا هم کنار رفتند که برای خودشان دلایلی داشتند. می‌دانستند چه اتفاقاتی در حال انجام است و صحنه انتخابات را ترک کردند. اکنون درگاهی رییس فدراسیون است و اگر بخواهد همان شرایط قبل را ایجاد کند و تنها گروه خاصی را به کار بگیرد باز همان شرایط را شاهد خواهیم بود. خیلی‌ها معترض هستند و منتظر هستند ببینند رییس فدراسیون همانند دور قبل رفتار می‌کند یا نه.

وی در ادامه گفت: توصیه من به درگاهی این است که از گذشته درس بگیرد. تجربه تلخی بود که باید کنار گذشته شود و باید اجازه دهد خانواده ژیمناستیک دوباره کنار هم جمع شوند نه اینکه این اتفاقات همانند دور قبل رقم بخورد. البته هیچ چیزی مشخص نیست و باید صبر کنیم و ببینیم آیا شرایط قبل دنبال می شود یا خیر. این ها صحبت‌های بخش بزرگی از خانواده ژیمناستیک است.

خرسندل در خصوص سهمیه المپیک مهدی الفتی گفت: او ژیمناست خوب و با اخلاقی است و واقعا این سهمیه حقش بود. مسابقه آخر خود را خوب انجام نداد و امتیازی نگرفت و همه فکر می کردند سهمیه را از دست داده است. شایعاتی در این مورد هست که باید این سهمیه نصیب ورزشکار استرالیایی می‌شد اما خداراشکر این اتفاق نیفتاد و الفتی مسافر المپیک شد. FIG اعلام کرده که او سهمیه گرفته و ملاک هم فدراسیون جهانی است. هر صحبت دیگر اهمیتی ندارد.

او افزود: الفتی دو بار تاریخ سازی کرد و شرایط خاصی را برای این رشته فراهم کرد. در بازی‌های آسیایی مدال نقره گرفت و اکنون هم صاحب سهمیه المپیک شده است. امیدوارم در المپیک هم نتیجه خوبی بگیرد هر چند سخت است اما مطمئنم او تلاش خود را خواهد کرد. حضورش در المپیک باعث افتخار اهالی ژیمناستیک است. به خاطر همین موضوع هم باید دیگر حواشی را کنار گذاشت و شرایط خوبی برای این رشته فراهم شود. اهالی دور هم جمع شوند و انرژی مثبت بدهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha