مسئول ستاد رویش سیدابراهیم رئیسی در استان قزوین:

توزیع نبات و پارچه سبز سنت آستان قدس است/ رئیسی آماده مناظره با روحانی است

مسئول ستاد جوانان، دانشجویان و طلاب(رویش) سید ابراهیم رئیسی در استان قزوین گفت: من نمی دانم کجا نبات و پارچه سبز توزیع کرده اند، اما توزیع این تبرکی در مناطق محروم دهه‌ها است که سنت آستان قدس است و کار روتین آستان محسوب می شود و حالا آیا باید با کاندیداتوری تولیت، آستان قدس رضوی کار خود را تعطیل کند.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، سید مطهر سیدعلیزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز و به میزبانی پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر برگزار شد، ضمن اشاره به رسالت چهارگانه انبیاء، وظیفه آنها برای تزکیه مردم را مهمترین رسالت برشمرده و اظهار کرد: مهم ترین عامل فساد و یا صلاح یک جامعه قوانین آن جامعه است، این قوانین می تواند یک جامعه را فاسد کند یا به سمت صلاح و رشد ببرد.

وی افزود: اگر پیامبر می خواهد مردم را تزکیه بدهد باید قانون وضع کند تا جامعه را اصلاح کند و این امر نیازمند حکومت داشتن است، برای از بین بردن فساد در جامعه باید حکومت اسلامی تشکیل شود و قوانینی وضع شود تا این قوانین جامعه را اصلاح کند.

سیدعلیزاده با اشاره به اینکه مجریان قانون در حکومت اسلامی باید کسانی باشند که قوانین اسلام را به گونه صحیح پیاده کنند، عنوان کرد: ملاک های تقوا در رأس همه ملاک ها قرار می گیرد و زمانی مجری می تواند قوانین را خوب اجرا کند که تقوا در رأس شخصیت او باشد.

برنامه‌های موجود در کشور اجرا نمی شود

مسئول ستاد رویش سید ابراهیم رئیسی گفت: قرار نیست هر رئیس جمهوری که می آید یک برنامه جدید بیاورد، خیلی از برنامه های ما در انقلاب اسلامی مشخص است ولی اجرا نمی شود، رهبر معظم انقلاب به عنوان نعمتی بزرگ هم استراتژی طرح می کنند و هم برنامه می دهند ولی دولت آن را اجرا نمی کند، یا در برنامه ششم آمده که سالانه یک میلیون شغل ایجاد شود، چرا مورد نظر قرار نمی گیرد؟ چه چیزی مانع این است؟

وی با تأکید براینکه دولت تدبیر و امید در آرامش و سکوت کارهایی را انجام داد و مردم هنوز از آنها مطلع نشده اند به ماجرای برجام اشاره کرده و گفت: برجام زوایای پنهانی دارد که هنوز به مردم ما نگفته اند و آنها را محرمانه نگه داشته اند، همچنین در جریان تصویب سند 2030، بدون آنکه کسی بفهمد چیست، آن را امضا کردند و می خواهند اجرا کنند و متن واقعی این سند نیز مایه ننگ است.

سیدعلیزاده بر برگزاری انتخابات در یک فضای آرام و دوری از هوچیگری تأکید و اظهار کرد: فضای انتخابات رینگ بوکس نیست که یکی را بگذاریم گوشه رینگ و تصور کنیم هرچه بیشتر مشت بزنیم رئیس جمهور می شویم، افراد مجاز نیستند هر حرف غیراخلاقی و هر اتهامی را مطرح کنند.

رئیسی آماده مناظره با روحانی است

مسئول ستاد رویش سید ابراهیم رئیسی در استان قزوین از آمادگی این کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برای مناظره دو به دو با حسن روحانی در فضایی خارج از صداوسیما خبرداد و گفت: سخنان آخر حسن روحانی در مناظره روز جمعه از روی عصبانیت بود، برای مثال من نمی دانم کجا نبات و پارچه سبز توزیع کرده‌اند، اما توزیع این تبرکی در مناطق محروم دهه‌ها است که سنت آستان قدس است و کار روتین آستان محسوب می شود و حالا آیا باید با کاندیداتوری تولیت، آستان قدس رضوی کار خود را تعطیل کند.

سید مطهر سید علیزاده ادامه داد: سید ابراهیم رئیسی از حقوق تولیت خود به نفع محرومان گذشته و حتی مکتوب کرده که وراث وی نیز از این حقوق استفاده نکنند، به محض کاندیداتوری ایشان هم قائم مقام تولیت آستان به تمام بخش های آستان قدس رضوی ابلاغ کرد که احدی حق فعالیت انتخاباتی در فضای مربوط به آستان و از کیسه بیت المال را ندارد و به نظر می رسد سخنان تند آقای روحانی به علت عصبانیت و کم اطلاعی از مسائل آستان قدس بوده باشد.

وی اظهار کرد: کسی که دادستان ویژه روحانیت است وظیفه دارد تا به جرایم رسیدگی کند و آیا زمانی که این مسئولیت در اختیار اوست نباید با متخلفان برخورد کند؟ چراکه امام خمینی(ره) فرمودند عالم از بوی تعفن آخوند فاسد در عذاب است و همینطور در مورد روحانی نماها گفتند که اینها روحانی نیستند بلکه دزدهایی هستند در لباس روحانیت.

مسئول ستاد رویش سید ابراهیم رئیسی در استان قزوین با اشاره به سابقه این کاندیدا در قوه قضائیه و سازمان بازرسی گفت: اگر آقای رئیسی می خواست وارد فضای بی اخلاقی شود بیشتر از دیگر کاندیداها سند برای رو کردن و سخن گفتن داشت اما ایشان مسیر اخلاقی را انتخاب کرد.

وی در پایان در مورد برنامه های هفته آخر تبلیغات انتخاباتی در قزوین گفت: قرار بود فردا مراسم سخنرانی آقای نیکزاد در قزوین برگزار شود که به علت سفر ضروری وی به تبریز کنسل شد، در حال حاضر برای برگزاری مراسم سخنرانی استاد پناهیان برنامه ریزی می کنیم تا اگر قطعی شد در روز سه شنبه 26 اردیبهشت ماه برگزار شود و علاوه بر آنها برنامه تریبون آزاد در سطح شهرها و پارک ها نیز در حال اجراست و ستاد رویش نیز بیشتر کار خود را به تبلیغ چهره به چهره و استدلال و منطق در فضایی امن و با آرامش اختصاص داده است.
  • شنبه/ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: qazvin-31352
  • خبرنگار :

برچسب‌ها