• چهارشنبه / ۲۶ تیر ۱۳۹۲ / ۰۰:۵۷
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 92042615949

سرنوشت شرکت هواپیمایی ساها به کجا رسید؟

سرنوشت شرکت هواپیمایی ساها به کجا رسید؟

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ساها با اشاره به متوقف بودن فعالیت این شرکت، گفت: با توجه به نوسانات نرخ ارز و مشکلات خرید در سیستم دولتی، امکان دارد به جای خرید، هواپیما اجاره‌ کنیم.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ساها با اشاره به متوقف بودن فعالیت این شرکت، گفت: با توجه به نوسانات نرخ ارز و مشکلات خرید در سیستم دولتی، امکان دارد به جای خرید، هواپیما اجاره‌ کنیم.

والی اویسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با بیان اینکه هواپیماهای فرسوده این ایرلاین نظیر بوئینگ‌های 707 ‌از رده خارج شده‌اند، اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی نمی‌توان درباره از سرگیری فعالیت شرکت پیش‌بینی درستی کرد اما اگر نرخ ارز ثابت بماند، هواپیمای ایرباس می‌خریم در غیر این صورت هواپیمای بوئینگ MD اجاره خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که به دلیل قدمت هواپیماهای این شرکت به آنها اجازه ادامه پرواز داده نشده است، افزود: هرچند ساعت پرواز هواپیماها پایین بود اما سن ناوگان بالا بود که سازمان هواپیمایی کشوری اجازه ادامه پرواز آنها را نداد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ساها درباره اینکه قرار بود پروازهای این شرکت از نیمه خرداد از سر گرفته شود اما هنوز این موضوع اجرایی نشده است، گفت: با توجه به نوسانات نرخ ارز، خرید هواپیما را به زمان ثابت‌ شدن نرخ ارز موکول کردیم.

اویسی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کردیم از خرداد‌ بتوانیم نسبت به خرید هواپیما اقدام کنیم اما هنوز نرخ ارز به ثبات نرسیده و با توجه به شرایط فعلی و مشکل بودن خرید در سیستم دولتی، امکان دارد هواپیما اجاره کنیم.

از سوم اردیبهشت امسال به دلیل بالا بودن سن ناوگان، فعالیت شرکت هواپیمایی ساها که ایرلاین‌ 23 ساله ایران است، متوقف شد.

قرار بود با ورود چهار فروند هواپیمای جدید از نیمه خرداد ماه پروازهای این شرکت از سر گرفته شوند که به دلیل نوسانات نرخ ارز، فعلا دست نگه داشته شده تا اینکه نرخ ارز ثابت و سپس هواپیما خریداری شود یا اینکه با استفاده از ناوگان استیجاری فعالیت شرکت از سر گرفته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha