• جمعه / ۲ اسفند ۱۳۹۲ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 92120200561
  • خبرنگار : 71219

بازگشایی سینما «قدس» امروز با اکران «معراجی‌ها»

بازگشایی سینما «قدس» امروز با اکران «معراجی‌ها»

سینما «قدس» عصر جمعه (2 اسفندماه) با اکران «معراجی‌ها» بازگشایی می‌شود.

سینما «قدس» عصر جمعه (2 اسفندماه) با اکران «معراجی‌ها» بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پیش از این اعلام شده بود اکران عمومی فیلم سینمایی «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی 30 بهمن‌ماه آغاز می‌شود، اما این فیلم امروز (2 اسفند ماه) و با بازگشایی سینما «قدس»،‌ نمایش خود را شروع می‌کند.

علی سرتیپی،‌ مدیرعامل موسسه پخش فیلمیران، درباره تاخیر در آغاز نمایش «معراجی‌ها» و تعداد سینماهای این فیلم به خبرنگار ایسنا گفت: به دلیل اینکه تمام سالن‌های سینمایی هنوز به سیستم دیجیتال مجهز نیستند و وزارت ارشاد از ما خواسته که حتما نسخه ‌35 میلی‌متری فیلم را هم آماده کنیم، اکران «معراجی‌ها» عصر امروز،‌ دوم اسفند‌ به سرگروهی سینما «قدس» که مدتی تعطیل بود، آغاز می‌شود.

او افزود: بر این اساس فعلا در حال آماده‌سازی کپی‌های این فیلم هستیم و به همین دلیل فعلا «معراجی‌ها» فقط در سینماهای «قدس»،‌ «آزادی»، «زندگی» و «شکوفه» اکران می‌شود و تا دو، سه روز آینده تعداد سینماهای آن بیشتر می‌شود.

سرتیپی همچنین گفت: این نسخه از فیلم «معراجی‌ها» که قرار است اکران عمومی شود، حدود 12 دقیقه نسبت به نسخه نمایش داده شده در جشنواره فیلم فجر کمتر است و البته صحنه‌هایی هم به آن اضافه شده است.

او درباره سرگروهی سینما «قدس» برای فیلم «معراجی‌ها» هم با اشاره به اینکه فیلم در 75 سینمای کشور نمایش داده خواهد شد، بیان کرد: پس از آنکه سینما «قدس» تعطیل شد، تغییرات و تعمیراتی در آن انجام شد و با نمایش «معراجی‌ها» بازگشایی می‌شود.

به گزارش ایسنا،‌ دی‌ماه امسال مالکان سینما «قدس» به دلیل مسائل مالی و وضعیت نامناسب فروش فیلم‌های سینمایی این سینما را تعطیل کردند.

هم‌چنین «معراجی‌ها» پنجمین ساخته سینمایی ده‌نمکی، روایتی از روزهای جنگ تحمیلی دارد و ماجرای جوانی است که برای اعزام به جبهه با مخالفت پدرش روبرو است.

اکبر عبدی، مهران رجبی، برزو ارجمند، سیدجواد هاشمی، دانیال عبادی، پوراندخت مهیمن، بهاره افشاری و اصغر نقی‌زاده بازیگران اصلی این فیلم هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha