• سه‌شنبه / ۱۲ فروردین ۱۳۹۳ / ۱۳:۴۲
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 93011202089
  • منبع : نمایندگی قم

تشریح اقدامات نوروزی استاندار قم در جمع قمی‌های مقیم شهر تهران

تشریح اقدامات نوروزی استاندار قم در جمع قمی‌های مقیم شهر تهران

ایسنا/قم شماری از قمی‌ها و مسئولان پیشین و فعلی استان قم در جلسه‌ی ماهانه‌ی قمی‌های مقیم شهر تهران گرد هم آمدند و درباره دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص این شهر مقدس بحث و گفت‌وگو کردند.

شماری از قمی‌ها و مسئولان پیشین و فعلی استان قم در جلسه‌ی ماهانه‌ی قمی‌های مقیم شهر تهران گرد هم آمدند و درباره دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص این شهر مقدس بحث و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی قم و به نقل از روابط عمومی جمعیت قمی‌های مقیم شهر تهران، آقایان حجت‌الاسلام «حسین‌زاده»، «جواد کریمی»، «محمد مطهر»، دکتر «وفایی»، «عابدینی» شهردار سابق و عضو فعلی شورای شهر و عده‌ای از کارکنان دولتی مقیم تهران در این جمع حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه تنی چند از مسئولان استانی علاوه بر بیان مشکلات و پیشرفت‌های استان طرح‌ها، نظرات و پیشنهادات خود را درباره‌ی پیشرفت و آبادانی بیشتر استان مطرح کردند.

بنابر اظهارات حاضرین، قم نخستین استانی است که به دستور مقام عظمای ولایت به استان تبدیل شد و آنها از توجه‌ی ویژه‌ی مقام معظم رهبری به «پایتخت فرهنگی» ابراز خرسندی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین «محمدصادق صالحی‌منش» استاندار قم در این جلسه با بیان اینکه دولت‌ها در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره به قم توجه ویژه‌ای داشته‌اند، گفت: هم‌چنین قم اشتهارد و مقبولیت جهانی دارد و مورد توجه جهان اسلام است.

وی ادامه داد: انتقال آب دز به قم، افزایش میزان بودجه و اعتبارات سالانه، طراحی برخی پروژه‌ها، آغاز به کار پروژه‌های دیگر و حتی پایان شماری از پروژه‌های نیمه تمام عمرانی و فرهنگی همگی نتیجه‌ی توجه‌ی ویژه‌ی مسئولان کشوری به این استان در ادوار پیشین و فعلی بوده است.

استاندار قم با اشاره به تمرکز ویژه‌ی این نهاد در روزهای پایانی سال برای اجرای هر چه بهتر طرح‌های نوروزی افزود: کوشیدیم تا با اجرای طرح‌های ویژه‌ی نوروزی محیط را برای حضور زائران و میهمانان نوروزی دلپذیرتر کنیم.

صالحی‌منش با تأکید بر ضرورت تأمین هر چه بیشتر امنیت زائران حرم حضرت معصومه(س) این کریمه‌ی اهل بیت در نوروز 93 گفت: از این‌رو در روزهای پایانی سال بازدیدی از روند اجرایی و مسیر آبرسانی به شهر قم داشتیم تا مشکلی از نظر تأمین آب شرب زائران و میهمانان نوروزی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: برای رفاه حال بیشتر زائران و تأمین امنیت آنها در این ایام توقف هر گونه وسیله‌ی نقلیه هم در میادین شهری قم ممنوع شد.

استاندار قم با اشاره به اقدامات زیباسازی شهر و معابر عمومی قم از همه‌ی قمی‌های ساکن این شهر، تهران و دیگر استان‌ها همکاری بیشتر آنها برای اجرای هرچه بهتر طرح‌ها و پروژه‌های شهری نیمه‌تمام در چارچوب قانونی را خواستار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha