• جمعه / ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ / ۰۹:۰۷
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 93031607486
  • خبرنگار : 71186

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اعلام کرد

کمبود قطعات یدکی برخی خودروهای وارداتی

کمبود قطعات یدکی برخی خودروهای وارداتی

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: کمبود قطعات یدکی خودروهای وارداتی مشکلات زیادی را برای مصرف‌کنندگان ایجاد کرده است.

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: کمبود قطعات یدکی خودروهای وارداتی مشکلات زیادی را برای مصرف‌کنندگان ایجاد کرده است.

محمد جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: متاسفانه خدمات پس از فروش به اولویت آخر واردکنندگان خودرو تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه حتی در برخی از برندهای خودروهای وارداتی شبکه خدمات پس از فروش وجود ندارد، خاطرنشان کرد: این واردکنندگان تنها خودرو را فروخته و اقدامی در راستای ایجاد شبکه خدمات پس از فروش انجام نداده‌اند.

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ادامه داد: علاوه بر آن در برندهای خودرویی که دارای شبکه خدمات پس از فروش هستند نیز شاهد کمبود برخی قطعات یدکی هستیم.

وی افزود: این وضعیت موجب شده مصرف‌کنندگانی که خودروهای خارجی را با قیمت بالایی خریداری کرده‌اند در تعمیر خودرو و تامین قطعات یدکی آن با مشکلات زیادی مواجه شوند.

جعفری با بیان اینکه سازمان‌های نظارتی باید نظارت بر عملکرد واردکنندگان خودرو را تشدید کنند، تصریح کرد: مصرف‌کنندگان قبل از خرید خودروهای وارداتی ابتدا از وجود قطعات مربوط به آن مطمئن شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha