• سه‌شنبه / ۳ تیر ۱۳۹۳ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 93040301684
  • خبرنگار : 71359

حاجی دلیگانی:‌ رای دادگاه لاهه در مورد کرسنت اعتبار ندارد

حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بی‌اعتبار خواندن رای دادگاه لاهه درمورد پرونده کرسنت این رای را فاقد اعتبار دانست و گفت: ملت ایران زیر بار زور نمی‌رود.

حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بی‌اعتبار خواندن رای دادگاه لاهه درمورد پرونده کرسنت این رای را فاقد اعتبار دانست و گفت: ملت ایران زیر بار زور نمی‌رود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز خود ضمن متهم کردن قاضی عالی دادگاه کرسنت به تبانی با طرف اماراتی گفت: از سرداور این پرونده نمی‌توان انتظار حکم عادلانه داشت با این تبانی‌ها رای دادگاه فاقد ارزش است و ملت زیر بار زور نمی‌رود.

حاجی دلیگانی در بخش دیگری از نطق خود با اشاره به اظهارات رییس جمهور در مورد لزوم صلح در برخی موارد گفت: آقای رییس جمهور شما می‌گویید گاهی نیاز داریم که پرچم صلح امام حسن (ع) را بالا ببریم. اگر روحیه شما روحیه‌ی سپاه امام حسن (ع) است باید بدانید که نمی‌توانید این صلح ننگین را به ملت و رهبری تحمیل کنید. سپاه هفتاد و دو نفری امام حسین (ع) امروز 72 میلیون در رکاب ولی فقیه است و به کسی اجازه نمی‌دهد که به این ملت و رهبری جام زهر بنوشاند.

حاجی دلیگانی ادامه داد: آقای رییس جمهور شما رییس قوه مجریه هستید نه ایدئولوگ انقلاب و یا مسوول مکتب نیاوران، به کار مردم برسید و به قول‌هایتان عمل کنید مملکت صاحب دارد و شعار ما همیشه این بوده است که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا.

نماینده شاهین‌شهر در ادامه خطاب به معاون اول رییس جمهور گفت: آقای جهانگیری شما در سفر خود به آمل گفتید که در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها پرداخت نقدی به مردم بیشتر می‌شود پس چرا به وعده خود عمل نمی‌کنید؟

وی در ادامه خطاب به وزیر بهداشت از کمبود آمبولانس در حوزه انتخابیه‌اش انتقاد کرد، خطاب به وزیر جهاد کشاورزی خواهان اقدام برای جبران بدهی‌ سیفی‌کاران شد و خطاب به وزیر نیرو اظهار کرد:‌ به دادن حق آبه اشتراکی وفادار باشید. چرا پیام یک میلیون مردم چهارمحال برای اجرای پروژه بهشت‌آباد را نمی‌شنوید؟ آیا مردن زاینده‌رود برای شما اهمیتی ندارد؟

این عضو مجمع نمایندگان اصفهان با اشاره به دعوت این مجمع از رییس جمهور برای حضور در استان اصفهان گفت: آقای رییس جمهور سه ماه است که از این دعوت گذشته است مردم منتظر هستند که شما با حضور در استان اصفهان مشکل زاینده‌رود را برطرف کنید.

حاجی‌دلیگانی در پایان نطق میان دستور خود ضمن تبریک هفته قوه قضاییه خواهان برخورد دستگاه قضا با عاملان فساد در پرونده کرسنت شد و گفت: ملت و دولت عراق باید مراقب دسیسه‌های خارجی باشند. آنها که از یک طرف به داعش حکم حمله می‌دهند و از طرف دیگر وزیرشان را برای چانه‌زنی در این زمینه به عراق می‌فرستند، بدانند که ملت آگاه هستند و نمی‌توانند با این دسیسه‌ها کاری از پیش ببرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha