• سه‌شنبه / ۸ مهر ۱۳۹۳ / ۰۸:۱۷
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 93070804654
  • منبع : فضای مجازی

تصاویری که تندروها فراموش کرده‌اند

«تندروها پس از دیدار دکتر روحانی با دیوید کامرون به سبک همیشگی خود اقدام به هوچی‌گری در خصوص این دیدار کردند و پای دیوید کامرون را بهانه جدیدی برای تخریب دولت تدبیر و امید قرار دادند؛ این در حالیست که رئیس‌جمهور محبوب آنها در عرصه دیپلماتیک اشتباهات بزرگتر از این اتفاقات را داشت.»

«تندروها پس از دیدار دکتر روحانی با دیوید کامرون به سبک همیشگی خود اقدام به هوچی‌گری در خصوص این دیدار کردند و پای دیوید کامرون را بهانه جدیدی برای تخریب دولت تدبیر و امید قرار دادند؛ این در حالیست که رئیس‌جمهور محبوب آنها در عرصه دیپلماتیک اشتباهات بزرگتر از این اتفاقات را داشت.»

به گزارش ایسنا، نامه‌نیوز به نقل از سایت راشد، با این مقدمه آورده است: بر اساس عرف دیپلماتیک تنها مقاماتی که در یک جایگاه هستند می‌توانند کنار هم بنشینند و در صورتی که مقامی در رده پایین‌تری باشد باید قائم به مقام ارشد بنشیند؛ اتفاقی که به عنوان مثال در دیدار دکتر روحانی با وزیر امور خارجه آلمان رخ داد.

همچنین سفیر سوئد در دیدار با احمدی‌نژاد و در نهاد ریاست جمهوری ایران به راحتی پای خود را روی پای خود انداخته و همانگونه که در عکس‌های منتشر شده هم مشخص است، پای او تا نزدیکی پای احمدی‌نژاد هم آمده است.

در سفر احمدی‌نژاد به برزیل، به جای مسئولان برزیلی، رئیس سازمان محیط زیست ایران از احمدی‌نژاد استقبال کرد.

امیر قطر هم در تهران اقدامی انجام داد که همان زمان هم انتقادهای گسترده‌ای را متوجه احمدی‌نژاد کرد. وی علاوه بر اینکه با دمپایی به دیدار احمدی‌نژاد رفته بود، پایش را روی پای دیگرش انداخته بود و در همه دقایقی که عکاسان داخل اتاق دیدارهای رئیس جمهوری ایران بودند یکبار هم به احمدی‌نژاد نگاه نکرد و جالب اینکه همین امیر قطر چند روز بعد به آمریکا رفت و در دیدار با باراک اوباما نه تنها با دمپایی حاضر نشد بلکه کت و شلوار به تن کرد تا این پیام را مخابره کند که رئیس جمهوری وقت ایران را تخریب کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۸ ۰۹:۳۳

مرگ بر منافق

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۸ ۰۹:۵۷

چه ربطي به احمدي نژاد داشت؟اونها بعد از ملاقات که توهين نکردن.اين نشان ميده که شناخت درستي از غرب ندارن و فکر ميکنن با دوجلسه مذاکره همه چي گل و بلبل ميشه.البته سالها دوري از قدرت باعث شده بود که شناخت درستي از غرب نداشته باشن.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۸ ۱۰:۰۰

يادشون نرفته. به اون کوچه زدن

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۸ ۱۰:۰۴

تندرو!!!اگر هرکس غير از شما تندرو است پس شما هم کندرو و ....هستيد.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۸ ۱۰:۰۶

درودبرشرف احمي نژاد که لااقل جواب قاطع وکوبنده به ياوه سرائيهاي اين پست فطرتها مي‌داد.کسي نمي گويدچراديدار.بلکه چرا برخوردذليلانه !!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۸ ۱۱:۵۳

تحليل تحليلگر به اندازه کشور ميکروسکوپي قطر کوچک است.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۸ ۱۳:۰۷

اونا خودشون هم از احمدي نژاد انتظار بيشتري نداشتن.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۸ ۱۴:۳۳

ياد استقبال و بدرقه عزتمندانه و غرورانگيز احمدي نژاد از نظاميان متجاوز انگليسي بخير

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۸ ۱۴:۳۷

اين تحليل نامه نيوز بوي نفاق ميدهد !اين حقير بارسوم هستش که به ايسنا ميگم که ازاين دست اخبارمنتشرنکنه !اماگوش شنواانگارنيست !اگربه نظر مردم اهميت ميدين ازامروز ايسناروتحريم خواهم کرد!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۸ ۲۲:۲۹

اين حقير هم تا به حال بيش از صد هزار بار به روزنامه کيهان پيام دادم که مطالبتان بوي نفاق مي دهد اما ايشان به راه خود ( راه کج ) ادامه مي دهند .

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۸ ۱۹:۰۱

احمدي نژادحتي ادبيات حرف زدن معمولي هم نداشت.من هروقت صحبتهاشوميشنيدم فقط داشت باادبيات کوچه بازاري حرف ميزد.طبيعيه کسايي که ازش طرفداري ميکنن همينجورين.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۹ ۰۰:۵۱

ايراني چه فرقي داره چه کسي باشه احمدي نژاد يا روحاني بايد علت را بيدا کرد که چرا اين همه بعضي خارجي ها گستاخ شدند ايراد ازکجاست بايد کاري کرد نگاه خارجي ها نسبت به ما تغير بکنه

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۹ ۰۷:۵۹

در سفر احمدي‌نژاد به برزيل، به جاي مسئولان برزيلي، "رئيس سازمان محيط زيست ايران" از احمدي‌نژاد استقبال کرد. اون موقع که چاوز رو بردند تو حرم امام رضا (ع) نگفتند جاي ايشون توي حرم امام رضا نيست؟

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۹ ۰۸:۲۸

حقيقت تلخ- واقعا جاي تاسف داره! خدارو شکر که ديگه اينجوري نيست و اميدوارم ديگه اين موارد تکرار نشه

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۹ ۰۹:۳۰

يعني چي که "اونها بعد از ملاقات که توهين نکردن"؟! اينکه خيلي بدتره! چون ايشان در حين ملاقات فرصت داشت در مقابل بي احترامي آنها، تلافي کند (مثلاً کتش را در بياورد يا...). اما ملاقات کنندگان اخير، در حين ملاقات پروتکلها را رعايت کرده اند. حالا بعد از ملاقات يک حرف مفتي زده اند که جواب آن هم به شيوه هاي مختلف داده شد. پس با اجازه تان، منفي ميدهم!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۹ ۱۱:۳۲

هدف از انتشار عکس ها چي بوده ؟ ميخواهيد بگيد روحاني بهتر از احمدينژاد است ؟ باشه ماهم قبول ميکنيم

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۹ ۱۱:۳۶

ابتدا طرق صحبت کردن را مي آموخت بعد پاسخ ياوه سرايان را ميداد. سياست و بيان متعقل هنري است که ايشان از ان عاجز بود رهبر ما شديدترين پاسخها و انتقادات را به تمام غربيان داشته است ولي هيچگاه در بيان ايشان حرف سخيف و کوچه بازاري و خارج از نزاکت نميبينيد.آنگونه که که هر بار به ياوه هاي انان پاسخ ميدهد احساس ميکنيد که چطور دشمنان را با نهايت ادب و ارامش تحقير و تنذير ميکند .