• شنبه / ۲۶ مهر ۱۳۹۳ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 93072614099
  • خبرنگار : 71132

مطهری به جنتی نامه نوشت

مطهری به جنتی نامه نوشت

علی مطهری در نامه سرگشاده‌ای به آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان با اشاره به سخنان اخیر وی در یک برنامه تلویزیونی، «حصر شبیه حبس» موسوی و کروبی را فاقد توجیه قانونی و شرعی و اخلاقی و خلاف اصول متعدد قانون اساسی دانست.

علی مطهری در نامه سرگشاده‌ای به آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان با اشاره به سخنان اخیر وی در یک برنامه تلویزیونی، «حصر شبیه حبس» موسوی و کروبی را فاقد توجیه قانونی و شرعی و اخلاقی و خلاف اصول متعدد قانون اساسی دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این نامه عنوان کرده که تا زمانی که عملکرد دو طرف حوادث سال 88 در دادگاهی صالح رسیدگی و نتیجه اعلام نشود وجدان جامعه آرام نمی‌گیرد.

متن این نامه که مطهری آن را در اختیار خبرنگار پارلمانی ایسنا قرار داده، به شرح زیر است:

«آیت الله جنتی دامت برکاته

دبیر محترم شورای نگهبان

با اهداء سلام، در برنامه شناسنامه مورخ 93.7.25 شبکه 3 سیما مطالبی در خصوص آقایان موسوی و کروبی فرمودید که اگر آنها محبوس نبودند و علیه شما شکایت می‌کردند بعید بود که پاسخ قانع‌کننده‌ای برای دادگاه صالح می‌داشتید. فرموده‌اید «حرکت آنها با حمایت و پشتیبانی جدی آمریکا و اسرائیل بوده است.»

این که پس از برخورد خشونت‌آمیز با یک اعتراض آرام مدنی و تبدیل آن به یک بحران، آمریکا و اسرائیل از معترضان حمایت کرده‌ باشند، دلیل بر این نمی‌شود که آن حرکت از ابتدا با حمایت و پشتیبانی آنها انجام شده است. جناب عالی هم اگر به رویه‌ای در جمهوری اسلامی اعتراض کنید آنها پشت سر شما قرار می‌گیرند. آنها همیشه در فکر استفاده از فرصت‌ها برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند، همان طور که ما از بحران‌های اجتماعی و اقتصادی که در غرب پدید می‌آید به نفع خود و در جهت تضعیف آنها استفاده می‌کنیم.

فرموده‌اید: «مسئله، براندازی نظام بود به اسم تقلب.» سؤال می‌کنم اگر مردمی بعد از یک انتخابات به نتیجه آن اعتراض داشتند و احساس کردند که مسئولان با برگزاری جشن ملی برای پیروز انتخابات مسئله را تمام شده تلقی کرده‌اند، چگونه باید رفتار کنند که متهم به براندازی نشوند؟ آنها راه‌پیمایی آرام میلیونی انجام دادند، اما این که چگونه پایان آن به خشونت کشیده شد معلوم نیست و مورد مناقشه است.

فرموده‌اید: «اگر بنا به محاکمه اینها بود هیچ قاضی عادل و آگاهی جز حکم اعدام برای آنها صادر نمی‌کرد.» اولا چرا بنا به محاکمه اینها نیست؟ چرا این قدر از محاکمه اینها هراس دارید؟ آیا جز این است که نگران روشن شدن برخی حقایق هستید و تبلیغات چندساله نقش بر آب خواهد شد؟ ثانیا جناب‌عالی بدون آنکه دفاعیات آنها را بشنوید برایشان حکم اعدام صادر کرده‌اید. آیا این امر عدالت شما را زیر سؤال نمی‌برد و مخل عضویت شما در شورای نگهبان نیست؟ اکنون که آنها اصرار به محاکمه خود دارند چرا آنها را محاکمه نمی‌کنید و علاقه‌مند به حصر شبیه حبس هستید که توجیه قانونی و شرعی و اخلاقی ندارد و خلاف اصول متعدد قانون اساسی است.

جالب‌تر این است که آقایان موسوی و کروبی را با موسولینی دیکتاتور و فاشیست ایتالیا قیاس کرده‌اید که همان طور که موسولینی را بدون محاکمه و فقط با شناختن او اعدام کردند، اینها نیز باید بدون محاکمه اعدام شوند. قطع‌نظر از این قیاس مضحک که «از قیاسش خنده آمد خلق را» اساسا مگر معیار قضاوت ما عدالت نیست؟ و آیا الگوی عمل و رفتار ما در حکومت، پیغمبر اسلام و علی علیه‌السلام هستند یا فلان قاضی ایتالیا؟ شما که همه کارهای غربی‌ها را رد می‌کنید چطور این جا طرفدار آنها شده‌اید؟! آیا جز این است که به مذاق و روحیه شما خوش آمده است؟ و این یعنی خلل در عدالت ما.

فرمودید در ماه‌های اول پیروزی انقلاب به امر شهید مطهری برای قضاوت به خوزستان رفتم. امیدوارم در آن دوره این گونه قضاوت نکرده باشید.

درباره رفتار برخی اعضای شورای نگهبان در انتخابات سال 88 که از کاندیدای خاص حمایت کردند و برخی انتقاد کرده‌اند، فرموده‌اید «این یک مغالطه است، ‌مهم این است که این طرفداری خود را در رأی خویش اثر ندهند.» اما از یک نکته غفلت ورزیده‌اید و آن این که این گونه اعلام حمایت‌ها اعتماد مردم و کاندیداها به قاضی و داور را به شدت کاهش می‌دهد و حتی صلاحیت او را زیر سؤال می برد اگرچه او تمایل قلبی‌اش را در رأی خود دخالت ندهد، اتفاقی که در سال 88 افتاد.

در پایان به عرض می‌رسانم که انتقادات اینجانب به سخنان امثال جناب‌عالی به این معنی نیست که آن دو محصور را مبرّا از خطا می‌دانم، بلکه مسئله، اجرای عدالت است که قُتل امیرالمؤمنین لشدة عدله، و الحق القدیم لایبطله شیء، و تا زمانی که عملکرد دو طرف فتنه سال 88 در دادگاه صالح رسیدگی و نتیجه اعلام نشود وجدان جامعه آرام نمی‌گیرد، و اگر به قول شما بنا بر عدم محاکمه است پس هیچ یک از دو طرف نباید در حصر باشند و البته آنها پس از آزادی، مصالح کشور و انقلاب را رعایت خواهند کرد. مسئله، فراتر از این دو نفر، اصلاح یک رویه براساس عدالت است. امیدوارم حضرت‌عالی به جای کوبیدن بر طبل اختلاف،‌ به حل این معضل که آینده انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند کمک نمایید.

با تقدیم احترام

علی مطهری»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۱:۱۱

اقاي مطهري جرمشان سنگينه ي مملکت رو به اشوب کشيدن اونا مي تونستن از طريق قانون عمل کنن و نتيايج انتخابات رو نمي‌پذيرفتن نهايت. نه اينکه جو رو متشنج و لشگر کشي خيابوني کنن و بهانه دست دشمنان بدن حکمشان اعدام نباشه حبس ابد و زندان هست

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۱:۲۱

اميد است عقل و درايت جايگزين شعارها گردد

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۱:۳۰

درود بر مطهري! اي که در سکوت مدعيان اصلاح طلب و عدالتخواه مجلس، دم از اصلاح و عدالت مي زند!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۱:۳۱

منم با آقاي مطهري موافقم... اصلا حبس خانگي چه معني داره؟؟؟؟ بايد محاکمه بشن و همه چيز آشکار بشه...

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۱:۳۱

باتشکر از اقاي مطهري.به نظر من اگر اقايان موسوي وکروبي جرمي مرتکب شدن با برگذاري يک داگاه صالح وحضور هيات منصفه به جرم انها رسيدگي کنيد.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۱:۴۱

زنده باد مطهري . در افکار عمومي سوالات زيادي مطرح است : چرا آنها در حصر هستند؟ چرا اعدام نمي شوند؟ چرا محاکمه نمي شوند؟ چرا کاسبين فتنه و دلواپسان همواره بر طبل اختلاف در کشور مي کوبند؟ چرا از رسانه ملي فقط در جهت تخريب يک گروه خاص استفاده مي شود؟

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۱:۵۲

من باصحبتهاي آقاي مطهري موافقم

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۱:۵۹

درود بر تو درووووووووود

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۲:۰۳

چرا نميشه نظرات رو لايک يا ديس لايک کرد؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۲:۰۵

شير مادر حلالت

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۲:۰۷

درود بر كساني كه حق را مي گويند، حتی اگر كه به ضررشان باشد و خداوند هدايتشان كند كساني را که براي حفظ منافع و جايگاهشان حق را زير پا مي گذارند.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۲:۰۸

خدارحمت کنه باباتو.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۲:۱۱

از بيانات آقاي جنتي در برنامه شناسنامه بسيار ناراحت شدم.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۲:۲۲

دوست عزيز حکم را در دادگاه صادر مي‌کنند نه در برنامه تلويزيوني يا در بخش نظرهاي سايت! تقوا داشته باشيم

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۲:۳۱

سؤال مي‌کنم؛ اگر مردمي بعد از يک انتخابات به نتيجه آن اعتراض داشتند و احساس کردند که مسئولان با برگزاري جشن ملي براي پيروز انتخابات مسئله را تمام شده تلقي کردند، چگونه بايد رفتار کنند که متهم به براندازي نشوند؟ آنها راه‌پيمايي آرام ميليوني انجام دادند، اما اين که چگونه پايان آن به خشونت کشيده شد معلوم نيست و مورد مناقشه است. احسنت

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۲:۳۷

بنده نيز با محاکمه موافق هستم تا حقايق فاش شود گر چه به موسوي راي داده ام. نه اينکه با حصر آنها، رافت نظام را نشان دهيم. رافت نظام در اجراي عدالت آشکار مي شود ...

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۳:۰۵

اگر تاکنون محاکمه نشده اند بخاطر مصلحت نظام بوده و احترام به اينها قائل شدند. حالا که اينطور است بذار محاکمه شوند و ماهيتشان بيشتر براي مردم روشن شود. مگر دستگير شدگان فتنه 88 نگفتند که از اين آقايان خط مي گرفتند!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۳:۲۴

جرم مختلسان اقتصادي که بر عدالت اجتماعي، اعتماد و منافع ملي، ولايت فقيه، انقلاب اسلامي، دين و وطن خيانت و خباثت مي کنند بدتر است؛ اما همچنان راست راست سرها بالا درهر جاي کشور ميچرخند و خون مي مکند.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۳:۳۰

اين ها همينکه در حصر هستند مورد لطف نظام قرار گرفته اند. زمان دارد ميگذرد يادمان مي رود تاريخ را!!! آقاي مطهري کشته شدن ان همه جوان يک راهپيمايي خياباني بود؟ تخريب اماکن عمومي يک راهپيمايي معمولي بود؟ حضور عوامل انگليس يک سناريوی ساده بود؟ کودتاي مخملي که اين دفعه براي ايران راه انداخته بودن اتفاقي بود؟ اينکه اقاي موسوي قبل انتخابات خودشان را پيروز انتخابات اعلام ميکنن عاقلانه است يا هدفدار؟ اينکه يکسال قبل انتخابات شبهه ي تقلب را در ذهن اذهان عمومي راه ميندازن بيانگر يک سناريو براي براندازي نظام نيست؟ در ضمن بحث حصر خانگي اينها به دست شوراي عالي امنيت ملي هستش که اين شورا شامل چند طيف است از جمله قوه قضاييه. آنها خودشان به موقع اقدامات لازم را اعمال خواهند کرد.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۳:۴۶

اقاي مطهري ادب مکاتبه اي رارعايت کنيد آيت‌الله جنتي ايثارگر انقلاب است. لطفا شما با مواضعتان مملکت رابه تشنج نکشانيد و آب به آسياب دشمن نريزيد. آقاي به ظاهر سياسي جرم سران فتنه اظهر من الشمس است.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۴:۱۸

خداوند شاهد و ناظر بر اعمال ماست. روزي ميرسد که براي هر عمل خود بايد جواب بدهيم و آن موقع هست که تمام حقايق آشکار خواهد شد... آقاي مطهري عزيز درود بر عدالت و حقانيت شما.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۴:۲۵

من هم با سخنان آقاي مطهري موافقم

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۴:۲۹

آقاي مطهري بايد بگم بهتون که شما که قوه تشخيص حق و ناحق رو نداري به درد وکالت مردم هم نميخوري. آقاي مطهري تو خود عامل فتنه اي

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۴:۴۹

درود بر آقاى مطهرى قضاوت امر سختى است و خدا قاضى القضات است. پس درست نيست كه هر فردى در هر جايگاه حقيقى و يا حقوقى خود يك طرفه به قاضى رفته و حكم صادر كند. بياييد قضاوت را به قاضى اى عادل بسپاريم و خود به نظاره بنشينيم

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۴:۵۳

بحث رافت اسلامي چيست؟ ايا تمام متهمين مشمول رافت اسلامي ميشوند.واقعيت قضيه اينست که اقاي مطهري ميگويند بگذاريد در دادگاهي صالح و علني محاکمه عادلانه شوند اگر گناهکار بودند واثبات جرم شد انگاه ميتوان از رافت ويا مجازات صحبت کرد .از ان مهمتر اينکه دو طرف اين قصه بايد محاکمه شوند.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۵:۰۲

مشکل مملکت الان اينها نيست. مشکل آزادسازي دزدي در بليط هواپيما و قطار به اسم شناورسازيه تا خلوت بشه و بالايي ها راحت بليط گيرشون بياد.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۵:۰۳

خيلي خوب بود بعضي ها فكر مي كنن فرشته اي هستند روي زمين. بعضي ها ول كن نيستند لازم نيست اين آقا تصميم بگيره مردم خودشون اين انتخابات رو با گوشت و خونشون درك كردن

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۵:۰۵

مرحوم شهيد دکترسيدحسن آيت که درسال 1360 تروروشهيد شدمعتقدبود که اين ميرحسين ماموريت 2گانه دارد،نخست برهم زدن حزب جمهوري اسلامي ودوم براندازي نظام جمهوري اسلامي. براساس استدلال آقاي مطهري مرحوم آيت خطاکاروميرحسين بنده خدا مبري ازخطاست. اخوي يک سياستمدار که نمي تواند منتظر راي دادگاه شود...اوباتحليل به اين نتيجه رسيده بودخدا بيامرزدش. حالا قضيه آيت الله جنتي است که با وقايع فتنه88 و سرسختي فتنه گران وجميع جهات به اين نتيجه که کمترين مجازات اينهارا اعدام ميداند بايد به کژفهمي چون شما بفهماندکه قضيه ي اين فتنه گران محاکمه يامحاکمه نکردن نيست.... خنده ي شمادرتمثيل آيت الله جنتي نشان مي دهد که کژفهمي تابه کجاامتداد دارد

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۹:۱۳

اخوي! شما هم بهتره سر خودت رو از برف بيرون بياري و ببيني همينهايي که به فتنه گري متهم ميکني هموطنت بودند و يک اعتراض معمولي داشتند. از همون اعتراضهايي که هرروز تو اخبار صداوسيما نشون ميدي ولي همه تو کشورهاي غربي رخ ميدن! دکتر آيت خدابيامرز متأسفانه الان نيست که حرفهاي شمارو تأييد کنه. از اين دست حرفها زياد شنيديم. خودم ميتونم الان يه خاطره برات بسازم که مثلا شهيد همت گفته آقاي ابوزهرا برانداز و ضد ولايت فقيه هستش! ميتوني عکسشو ثابت کن!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۵:۰۵

خدا رو شكر اين كلمه باعث اشتغال بعضي ها شده اگه نبود بعضي ها از نون خوردن مي افتادن

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۵:۰۷

اگه پاي حرفهاي تاريخي وسط بياد درباره شهيد آيت هم حرفهاي زيادي هست. پس بيخود سفسطه نكنيد

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۵:۳۳

مي گويند مرحوم مدرس به رضاخان گفته در اين مملکت دو مرد هست يکي من که يک تنه در مقابل قلدري رضاشاه ايستاده ام و ديگر رضاشاه که يک تنه مي تازد و ... من فکر مي کنم در مجلس امروز ما يک مرد مردانگي اش برجسته تر از همه است و آن علي مطهري است

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۵:۳۷

درود بر نماينده‌ي حق‌گوي مردم، انسان آزاده و شجاع دکتر مطهري. خوب است جناب جنتي در کنار مواضع شداد و غلاظشان عليه آقايان موسوي و کروبي، کمي هم به عملکرد خودشان در ابراز علني علاقه‌ي شخصي‌شان به احمدي نژاد بپردازند و دليل آن را با وجود آشکار شدن تدريجي صدمات و آسيب هاي بزرگي که حضور او در راس قوه مجريه به مملکت وارد کرده به مردم توضيح دهند. براي نمونه به اين قسمت از يکي از خطبه هاي نماز جمعه‌ي ايشان توجه کنيد: " «مردم با اشک و نذر و نياز و توسل به خدا در سوم تير يکي از هم‌قدهاي خود را انتخاب کردند. کمک خدا در حادثه، مشهود است. يکي از دوستان نقل مي‌کرد آن زمان سوار تاکسي شده بود و راننده تاکسي گفته بود من مي‌خواهم به آقاي احمدي‌نژاد رأي بدهم؛ زيرا مادرم که چند سالي است مرده، ديشب به خوابم آمده و گفته به احمدي‌نژاد رأي بده."

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۵:۵۲

مطهري عزيز بيگمان تو مدرس زماني کاش چون تو به تعداد انگشتان دست نماينده داشتيم کاش. کاش

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۶:۲۲

درود بر مرد شجاع ابن شجاع خدا پدرت را بيامرزد که در اين دوران هيچ مردي پيدا نمي شود که نترسد و جواب بخواهد من در انتخابات مجلس فقط به شما و تنها به شما راي دادم و به اين راي افتخار ميکنم

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۶:۳۲

اگر توي هر مملکتي قانون حرف اول و آخر رابزند مطمئنا هيچ مشکلي پيش نمیاد مشکل ما اينه که صد تا نهاد بالاتر از قانون داريم که به هيچ کس جوابگو نيستند

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۶:۴۴

جناب مطهري گويا دوست داري قهرمان اين ماجرا شوي اما به چه قيمتي؟ خودت مي‌داني رهبري فرمودند فتنه88خط قرمز مااست.گرفتي يا خير؟خير.يک کلام بگو پيرو ولايت هستي يا نه.مردشجاع.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۸:۱۷

جناب آقاي مطهري به جنابعالي به دليل شجاعت و صراحت لهجه اي که داريد افتخار مي کنم. رسالتي که بر دوش شماست بسيار سنگين است. شک ندارم . مردم از شما حمايت خواهند کرد.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۹:۱۳

جناب مطهري عزيز، جوابي براي اين نامه ي پر از درد شما نداشته و نخواهند داشت. آدم بعضي وقتها ميمونه که شکايت دلش را پيش کي ببره که جوابي منطقي بگيره!!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۹:۱۷

خدا به شما عمر باعزت دهد . اگر ده نماينده مانند شما داشتيم شايد وضعيت اين کشور ده برابر بهتر مي بود . بنظر من آقاي مطهري شايستگي داشتند که رئيس مجلس باشند در اين دوره .

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۹:۲۷

ببينم يعني شهيد رجايي و امام خميني هيچ شناختي روي موسوي نداشتند؟ فقط آيت ميدونسته موسوي چيکارس؟ امام مگه نگفت آقاي موسوي کساني که امروز از شما انتقاد ميکنند توانايي اداره يک نانوايي را هم ندارند؟؟ البته ملاک حال افراده ولي لطفا هر کس مخالفتون حرف ميزنه انگ نزنيد بهش

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۹:۲۸

آنچه عيان چه حاجت به بيان است؟ امروز روز عمل فردا روز حساب است.فقط فکر کنيم چه جوابي براي فردايمان داريم.همين وبس.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۲۰:۳۸

هنوز همون انگشت ميرحسين که به سمت دروغ و تظاهر و ريا کاري گرفت در چشم نابينايان مدعي بصيرت است. خانم محدث که ميگه جوانان کشته شدن بگه کي کشت! کجا کشت!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۲۱:۳۸

با تشكر أز فرزند شهيد استاد مطهري كه حرف دل ملت ايران رازدي

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۲۱:۵۴

نان اسم پدرتو ميخوري والا خودت حزب بادي...

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۲۲:۰۱

براي آنانيکه فکر دارند و مي دانند که مملکت داراي قانون اساسي است فکر کنم سخنان آقاي مطهري را خوب درک کرده اند! ولي اميدوارم آقاي مطهري به جانبداري از فتنه متهم نشوند!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۲۲:۲۷

کاش يک ذره از درک و شعور سياسي شهيدمطهري در وجود علي مطهري بود تا اينچنين سفسطه هاي مغلطه گرايانه نميکرد واب به اسياب دشمن نمي‌ريخت بي شک روح پدرشان هم معذب است

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۲۲:۳۲

من يه انتقاد از اقاي مطهري دارم و ان اينکه تصويب نکردن قوانين بدون تبصره واستثناء تاسوءاستفاده از قوانيين نشود و تا اختلاف بين نماينده مجلس وساير مقامات پيش نيايدودوم ضمانت اجراي قوي براي اجاي تمام بندهاي قانون نه اينکه يکي اجرا وديگري مسکوت بماند . قانون خوب قانوني است که کلش اجرا بشه نه اينکه يک بندش اجرا بشه بند ديگرش نه

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۷ ۰۰:۰۰

انگار حضور وزنده بودن كروبي و موسوي براي بعضي ها رنجش خاطر مي آورد که سعي دارند به بهانه طرفداري و کشاندن به پاي ميز مزاکره از دستشان رهايي يابند. يکي نيست به اين آقا بگه آخه پدر خدا بيامرز چرابدون اجازه محصورين وکيل آنها ميشوي؟ حکايت شما حکايت دوستي معروف... نشه!!!؟؟؟

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۷ ۰۱:۵۶

علي‌آقا شما ابتدا در جريان پرونده عريض و طويل آقايان قرار بگيريد و سپس پشت شخصيت شهيد مطهري قرار بگيريد و مثل مردم عامه اظهار نظر بفرمائيد... من تعجب ميكنم كه چرا شما درجريان پشت پرده ها وهماهنگيهاي پشت پرده و شواهد ديگر قرار نگرفته ايد .؟عجيبه كه هنوزم مثل افراد كوچه وبازار اظهار نظر ميفرمائيد.. علي آقا مثل اينكه حضرتعالي از معتمدين قابل اعتماد رده هاي حفاظتي واطلاعاتي نيستيد و اطلاعاتتان ومستنداتتان ناقص است ..درضمن با همه اين توهينها وبد حرف زدنهاي شما ازحضرت والا تقاضا ميكنم كمي هم در نامه نگاريهايتان محترمانه تر و پخته تر اقدام كنيد ..پشتوانه مطهري بودن را از خود دور نكنيد و به فكر اعتبار پدر هم كمي باشيد.اين مواردي كه شما قيد كرديد در انتقاد از آقاي جنتي ،البته با چاشني بي ادبي وتندي وعدم تعادل!را نيز جالب نگفتيد..درضمن برادر بزرگوار مواردقابل عرض در برنامه هاي رسمي كمي طبقه بندي شده است ويك مسئول ويا مدير كار بلد هر چيزي را نميگويد ..

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۷ ۰۶:۰۸

اين دو خائن نيستند؟ آقاي روحاني هم اگر پيروز نمي شد بازهم دم از تقلب زده مي شد، ذات ليبرايسم ايراني بي‌قانوني است. کاش 1100 صفحه گزارش نقش مستقيم اقاي خاتمي و هاشمي نيز منتشر مي شد تا ملت بدانند با چه کساني روبرو هستند. بنده با محاکمه در دادگاه کاملا موافقم اما مي‌دانم که فعلا نمي‌شود.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۷ ۱۱:۳۷

سلام گول حرفاي مطهري رو نخوريد کمي واقع بين باشيد.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۷ ۱۱:۵۷

نظر آقاي مطهري در باره اسيد پاشي چيه ميشه ازش سوال بفرماييد احيانا

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۷ ۲۰:۰۸

درود بر مرد حق آقاي مطهري

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۷ ۲۱:۰۴

درود بر نماينده‌ي حق‌گوي مردم، انسان آزاده و شجاع دکتر مطهري.مگر آقاي جنتي قاضي هستند که حکم مرگ صادر ميکنند? متاسفم

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۷ ۲۲:۰۱

خداوند امثال آقاي مطهري را براي اين کشور حفظ کنه.اين مجلس فقط يک نماينده واقعي داره اون هم علي مطهري هست.نماينده اي که پيگيره حقوق مردم هست

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۷ ۲۳:۴۰

عدالت اجراشودايرانيان فهيمند.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۰۶:۳۱

صحبتهاي اقاي مطهري حرف دل ماست که چند سالهاست در دل ما مانده است . . .

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۰۷:۲۱

چند مطلب قابل ذکر است1-آقاي جنتي شايد كمي فراموشي دارند2-دوم اينکه ايشان با توجه به پشتيباني تمام وکمالي که از احمدي نژاد داشتند بايستي در مقابل رقيبان ايشان هر چه را در چنته دارند برون بريزند3-آقاي مطهري اين مطلب را ثابت کردند که طرفدار حق وحقيقت هستند نه طرفدار اصلاح طلبان واصول گرايان واين ناشي از درک متفاوت وکاملا ديني ايشان که معيار آن رفتار حضرت علي (ع) در قضاوت بود مي باشد4-ختم کلام حقيقت حتما اشکار مي شود وانوقت در برابر محکمه خداوندي اقاي جنتي چه مي گويد ايا مي تواند چيزي بگويد

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۸ ۱۵:۴۲

يعني امام نفهميده بودن . آيت فهميده بود! واقعا اگر ولشون کنن كار عليه امام هم شروع ميکنين

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۹ ۱۳:۳۲

كاش سيد محمدخاتمي هم يه كم از علي مطهري ياد بگيره

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۲:۲۳

پسر کو ندارد نشان از پدر تو بيگانه خوانش نخوانش پسر الحق و و الانصاف که پسر شهيد استاد مطهري هستي درود بر تو اي جوانمرد درود بر تو اي آزاده مرد

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۲۱:۵۱

با سلام..اقاي کاپور شما دقيقا کجا کار ميکنيد..چيزي تو اين نوشتتون نبود که چنگي به دل بزنه..!!!! درضمن شما که اينقده معتقد به مسائل طبقه بندي شده هستيد پس يقينا الان نبايد اسم واقعيتون رو اينجا مينوشتيد..!!!! ميخواي جايي استخدام شي يا عضويت فعال يه جاي ديگه رو بگيري يا احيانا از اينايي هستي که وقتي از تلويزيون نماز جمعه رو نشون ميده تا کادر دوربين ازشون دور شه چشمشون رو ازش برنميدارن..!!!! عزيزم توصيه ميکنم برو کمي وسعت مغزت رو افزايش بده البته کمي که نه بلکه خيلي بسيار..!!

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۵ ۰۰:۴۴

نکو گفتي و دُر سفتي ...

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۵ ۰۰:۴۷

اي وَل به وَلِت مطهر!!!!