• دوشنبه / ۵ آبان ۱۳۹۳ / ۱۶:۳۶
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 93080502612
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

دوچرخه‌سوار حامل پیام محیط زیستی به شهرکرد رسید

دوچرخه‌سوار حامل پیام محیط زیستی به شهرکرد رسید

ایسنا/چهارمحال و بختیاری دوچرخه‌سوار حامل پیام «بحران آب و محیط‌زیست جدیست» با هدف تنویر افکار عمومی در حفاظت از محیط‌زیست و احیاء منابع طبیعی توسط مدیرکل و جمعی از مسئولان حفاظت محیط زیست استان مورد استقبال قرارگرفت.

دوچرخه‌سوار حامل پیام «بحران آب و محیط‌زیست جدیست» با هدف تنویر افکار عمومی در حفاظت از محیط‌زیست و احیاء منابع طبیعی توسط مدیرکل و جمعی از مسئولان حفاظت محیط زیست استان مورد استقبال قرارگرفت.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه چهارمحال و بختیاری،شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری پنجم آبان ماه در مراسم استقبال از سیدمسعود طباطبایی جانباز دفاع مقدس، دوچرخه‌سوار حامل پیام «بحران آب و محیط زیست جدیست» به تشریح منابع غنی زیست‌محیطی استان چهارمحال و بختیاری پرداخت.

وی افزود: این استان علی‌رغم مساحت کم، دارای منابع طبیعی و محیط‌زیست غنی است اما محرومیت‎ها و عدم مدیریت یکپارچه فرامنطقه‎ای، زمینه‌ساز مشکلات و معضلات عدیده‎ای در این استان شده است.

وی اظهارکرد: در این استان علی‌رغم وجود منابع آبی فراوان، بسیاری از روستاهای استان هم‌اکنون در زمینه تامین آب شرب دچار مشکل هستند.

احمدی با تشریح مشکلاتی که ممکن است پس از اجرای طرح‎های انتقال آب بین حوزه‎ای به وجود آید، گفت: بدون انجام مطالعات دقیق، جامع و کارشناسانه، اجرای این گونه طرح ممکن است صدمات جبران‌ناپذیری به حیات طبیعی و انسانی در مبداء و مقصد وارد کند.

وی از این دوچرخه سوار حامی محیط‌زیست خواست تا در ادامه مسیر پیام مدیریت بهینه مصرف مواهب خدادادی را به گوش هموطنان برساند و با تنویر افکار عمومی، مردم را در این راستا با مسئولان همراه کند.

به گزارش ایسنا، سیدمسعود طباطبایی نیز منابع طبیعی، تاریخی و حماسی کشور را نشانگر فرهنگ، افتخار و ایثار ملت عنوان کرد و گفت: پیام حفاظت از منابع آب و محیط‌زیست را در حد توان خود به مردم ایران خواهم رساند.

وی افزود: همواره سعی کرده‎ام با حضور در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی پیام‌آور عشق و محبت و سلامتی در جامعه باشم.

طباطبایی موسس گروهی خودجوش و غیرسیاسی با عنوان گروه «انسان‎های سبز» است. این گروه در تلاش است تا با ایرانگردی و جهانگردی معرف، تاریخ، فرهنگ و هنر، همچنین حافظ منابع خدادادی این مرز و بوم کهن در سطح داخلی و خارجی باشد.

انتهای پیام

دوچرخه‌سوار

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha