• سه‌شنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۳ / ۱۷:۰۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 93082010269
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

استاندار اصفهان:مصدومان اسیدپاشی اصفهان، تحت درمان دولتی هستند

استاندار اصفهان:مصدومان اسیدپاشی اصفهان، تحت درمان دولتی هستند

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: هر دو مصدوم اسیدپاشی در شهر اصفهان تحت پوشش درمانی و روانی دولتی قرار دارند.

استاندار اصفهان گفت: هر دو مصدوم اسیدپاشی در شهر اصفهان تحت پوشش درمانی و روانی دولتی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، رسول زرگرپور عصر امروز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره به پیگیری شبانه‌روزی چندین اکیپ کارگاهی در سطح استان و کشور برای بررسی موضوع اسیدپاشی در استان اصفهان اظهار کرد: این موضوع در حال بررسی است و تا دستگیری فرد اسیدپاش ادامه خواهد داشت و فرد اسیدپاش را به اشد مجازات خواهند رساند.

وی با اشاره به مصدومان حوادث اسیدپاشی در اصفهان نیز گفت: هر دو مصدوم تحت پوشش درمانی و روانی دولتی هستند، خانم الف در اصفهان مورد مداوا قرار گرفته و من نیز در روزهای گذشته از او عیادت کردم و خانم ج نیز در تهران تحت مداواست.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد هر دو سلامت خود را بازیابند.

زرگرپور در جمع خبرنگاران به جاری شدن آب زاینده‌رود نیز اشاره کرد و گفت: آب زاینده رود مسیر 140 کیلومتری را طی می‌کند و ظرف روزهای آینده در تالاب گاوخونی تخلیه می‌شود.

زرگرپور خاطرنشان ساخت: کل مسیر زاینده رود تا تالاب گاوخونی پیش از جاری شدن آب مورد بازسازی قرار گرفته و امید می‌رود با تخلیه شدن آب در این تالاب وضعیت تالاب از وضعیت فعلی آن خارج شود.

زرگرپور هم‌چنین با اشاره به تاخیر در بازشدن آب زاینده رود تصریح کرد: به دلیل مصادف شدن رسیدن آب به شهر اصفهان با روزهای تاسوعا و عاشورا ما درخواست کردیم آب سد 3 روز با تاخیر باز شود.

استاندار اصفهان با تشکر از کشاورزان اصفهانی برای پذیرفتن تاخیر 3 روزه در بازشدن آب و هم‌چنین مردم اصفهان در حفظ حرمت عاشورای حسینی ابراز امیدواری کرد آب در زاینده‌رود همیشه جاری باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha