• دوشنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 93122514843
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

مخالف شادی مشروع نیستیم

مخالف شادی مشروع نیستیم

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه‌های چهارشنبه سوری گفت: ما مخالف شادی مشروع مردم نیستیم.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه‌های چهارشنبه سوری گفت: ما مخالف شادی مشروع مردم نیستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان شرقی، سردار محسن حسن‌خانی در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار کرد: ما چهارشنبه آخر سال را موضوع امنیتی نمی‌دانیم بلکه این آئین موضوعی اجتماعی است.

وی با تاکید بر اینکه جشن‌های چهارشنبه آخر سال باید محل محور باشند، گفت: این جشن‌ها باید محل محور باشند نه محله محور و خیابان محور.

وی ادامه داد: پلیس در میادین اصلی و خیابان‌های اصلی حضور گسترده‌ای را در این شب خواهد داشت و با افرادی که نظم عمومی را بر هم بزنند به شدت برخورد خواهد شد. خودروهایی که در این شب اقدام به ایجاد ناهنجاری کنند توقیف شده و تا پایان تعطیلات نوروزی در پارکینگ خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان از آغاز طرح نوروزی از 28 اسفند ماه در استان خبر داد و گفت: این طرح با اولویت مبارزه با سرقت و پیشگیری و کاهش تصادفات اجرایی می‌شود.

سردار حسن‌خانی ادامه داد: با همکاری و هماهنگی‌های به عمل آمده با مقامات قضایی استان برای ایجاد امنیت بیشتر در ایام نوروز و کاهش سرقت‌های احتمالی تمام سارقان سابقه‌دار و معتادان ولگرد از سطح معابر و شهرها پاکسازی و به مقامات قضایی تحویل داده می‌شوند.

وی با بیان اینکه حضور پلیس در ایام نوروز سه برابر روزهای دیگر سال خواهد بود، اظهار کرد: اولویت اصلی پلیس در این ایام مبارزه با سرقت و کاهش تصادفات است و تمهیدات ویژه‌ای در این خصوص صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: در ایام نوروز هرگونه اسباب‌کشی ممنوع بوده و در صورت ضرورت باید با کلانتری محل هماهنگی‌های لازم انجام شود.

حسن‌خانی یکی از عوامل اصلی حوادث جاده‌ای در ایام نوروز را واژگونی خودروها عنوان کرد و از شهروندان خواست نسبت به مراعات سرعت مطمئنه و توصیه‌های پلیس توجه ویژه‌ای داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان در خصوص کشف و ضبط مواد مخدر در سال جاری گفت: طی سال جاری 915 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شده است.

حسن‌خانی از دستگیری 24 باند قاچاق مواد مخدر در این خصوص خبر داد و گفت: در همین راستا 650 نفر دستگیر شده‌اند.

وی افزود: در طی سال جاری سه میلیون مواد محترقه در استان کشف و ضبط و 80 توزیع کننده و فروشنده این مواد دستگیر شده‌اند که این میزان در مقایسه با کشفیات انجام شده در سال گذشته سه برابر افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان، از کشف 80 درصدی سرقت‌های به وقوع پیوسته در استان خبر داد و گفت: بیشترین میزان وقوع جرایم در شهرهای تبریز، مراغه و مرند و کمترین میزان وقوع جرایم در شهرهای هشترود و چارویماق گزارش شده است.

حسن‌خانی افزود: در حوزه جرایم خشن تمام سرقت‌های مسلحانه و آدم‌ربایی‌ها در استان کشف و 80 درصد پرونده‌های سرقت به عنف نیز کشف شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha