• دوشنبه / ۲۲ تیر ۱۳۹۴ / ۲۳:۲۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94042212447
  • خبرنگار : 71536

کفاشیان: از تمام تیم‌های لیگ شکایت وجود دارد

کفاشیان: از تمام تیم‌های لیگ شکایت وجود دارد

رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته لیگ پانزدهم هم مانند لیگ چهاردهم با برنامه‌ریزی‌های منظم انجام خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته لیگ پانزدهم هم مانند لیگ چهاردهم با برنامه‌ریزی‌های منظم انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان پس از برگزاری قرعه کشی لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: امیدوارم این لیگ هم به مانند لیگ چهاردهم لیگ منظم و با برنامه‌ریزی باشد. البته که برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است و قطعا این اتفاق رخ می‌دهد. سعی کردیم در لیگ چهاردهم ترازهای باشگاه‌ها را حرفه‌ای و از هزینه‌های بی‌مورد جلوگیری کنیم. پشتوانه‌های اقتصادی مناسبی شکل گرفته و باید آن‌ را حفظ کنیم.

وی درباره وجود دو نام راه‌آهن و پیکان در قرعه‌کشی لیگ برتر خاطرنشان کرد: هنوز رای قطعی پرونده آنها صادر نشده است و بعد از مشخص شدن این رای تکلیف این دو تیم هم مشخص می‌شود. قطعا رای این دو تیم در هفته جاری صادر می‌شود.

کفاشیان درباره بدهی تیم‌های لیگ برتری نسبت به بازیکنان و کادر فنی سابق خود خاطرنشان کرد: در هر صورت از تمام تیم‌ها شکایت‌هایی وجود دارد و کمیته انضباطی هم پیگیر آنهاست. در طول سال تیم‌ها درآمدهای بالایی دارند اما باز هم بدهی‌هایی به وجود می‌آید. امیدوارم که یک روز این بدهی‌ها به پایان برسد.

علی کفاشیان پس از مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال ایران درباره مسئله بدهی باشگاه‌ها اظهار کرد: بعضی از باشگاه‌ها بدهکار هستند به همین خاطر بخشنامه‌ای را به باشگاه‌ها دادیم تا بروند و تکلیف این بدهی‌ها را مشخص کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا برنامه سازمان لیگ با کی‌روش هماهنگ است یا خیر گفت: بله برنامه سازمان لیگ را با کارلوس کی‌روش هماهنگ کرده‌ایم.

او در پاسخ به این سوال که آیا در این مدت با کارلوس کی‌روش صحبت کرده است یا خیر گفت: روز گذشته با او صحبت کردم که به من گفت می‌خواهم برای تماشای بازی فوتبال ساحلی ایران به ورزشگاه بروم اما من گفتم که شما بازی را تماشا کنید ولی من نمی‌توانم به آنجا بیایم به نظر من تیم ما در آن بازی هم خوب بازی کرد و تلاش کردند که به موفقیت برسند.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که چرا روی سن نرفت، گفت: از تاج خواستم که نام من را به عنوان کسی که قرار است روی سن برود خط بزند و می‌خواستم قرعه‌کشی را تماشا کنم. قرعه‌کشی خوبی برگزار شد و هیچ کدام از تیم‌ها به این موضوع اعتراض ندارند. این مراسم طبق استانداردهای بین‌المللی انجام شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha