• سه‌شنبه / ۲۴ آذر ۱۳۹۴ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 94092413949
  • خبرنگار : 30054

نجات بازار سنتی با "صفرکیلومتر"

نجات بازار سنتی با "صفرکیلومتر"

وب‌سایت صفرکیلومتر به منظور معرفی ویترین فروشگاه‌های مختلف راه‌اندازی شده و در زمینه‌ تبلیغات برای محصولات آن‌ها فعالیت می‌کند.

وب‌سایت صفرکیلومتر به منظور معرفی ویترین فروشگاه‌های مختلف راه‌اندازی شده و در زمینه‌ تبلیغات برای محصولات آن‌ها فعالیت می‌کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، وبسایت صفرکیلومتر برای اولین بار در زمینه‌ تبلیغات ویترین فروشگاه‌ها آغاز به کار کرده و با هدف معرفی محصولات مختلف، در زمینه‌ سرگرمی، ورزش، کالای دیجیتال، پوشاک و جواهرات، انواع محصولات فرهنگی و هنری، لوازم‌خانگی و تجهیزات اداری، وسایل‌نقلیه یدکی، صنعتی و ساختمان فعالیت می‌کند.

وب‌سایت‌ ایرانی صفرکیلومتر توسط سعیدحسینی و عباس روحانی طراحی و پایه‌گذاری شده و محصولات ویترین‌ فروشگاه‌های مختلف را به کابران اینترنتی معرفی می‌کند.

حسینی درباره‌ طراحی این وب‌سایت گفت: هر فروشگاهی در هر نقطه از کشور، که ویترین دارد و از طریق ویترین، محصولات خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهد، می‌تواند با قرار دادن تصاویر ویترین فروشگاه خود، محصولات خود را نه تنها به مشتریان منطقه‌ای که در آن حضور دارد، بلکه به تمام کاربران ایرانی در هر نقطه از کشور که باشند، نمایش دهد و تجربه‌ی خرید واقعی را برای مشتریان خود رقم بزند.

این وب‌سایت با شعار "با صفر کیلومتر فاصله شما تا ویترین‌های شهر صفر کیلومتر است" تلاش می‌کند کاربران و خریداران اینترنتی را در زمینه خرید از فروشگاه‌های آنلاین و مزایای آن نسبت به خرید حضوری ترغیب کند.

طراح سایت صفر کیلومتر افزود: در حال حاضر و با توجه به رونق فروشگاه‌های آنلاین، فعالیت بسیاری از فروشگاه‌های سنتی (فروشگاه‌های غیر‌آنلاین) ما کمرنگ شده و این سایت به رونق مجدد آن‌ها کمک می‌کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه اکنون تبلیغات در این سایت رایگان است، گفت: هر فروشگاهی که ویترین دارد، می‌تواند به معرفی و عرضه‌ محصولات خود بپردازد و کاربران می‌توانند با کاهش ترافیک شهری و صرفه‌جویی در وقت و هزینه، پس از دیدن کالاهای واقعی در پشت ویترین فروشگاه‌ها، خرید واقعی را از بازار سنتی، اما به شیوه‌ای نوین و ساده‌تر به‌واسطه‌ این وب‌سایت تجربه کنند. علاوه بر این، کاربران بدون توجه به اینکه در کجای ایران سکونت دارند، به ویترین فروشگاه‌های سراسر کشور که در این وب‌سایت معرفی شده‌اند، دسترسی دارند.

حسینی افزود: به‌واسطه‌ امکاناتی که در این وب‌سایت قرار دادیم، فروشگاه‌هایی که ویترین آنها به‌روزتر هستند و پروفایل فعال‌تری دارند، بازدید بیشتری از سوی کاربران این وب سایت خواهند داشت.

وی همچنین تاکید کرد: این راه نوین و ساده‌ تبلیغات، در حفظ حیات و نجات بازار سنتی بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha