• یکشنبه / ۴ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 94110401853
  • خبرنگار : 71078

دبیر کارگروه مدیریت و مشارکت سیاسی – اجتماعی زنان خبر داد

استخراج آمار فعالان سیاسی و اجتماعی زن

استخراج آمار فعالان سیاسی و اجتماعی زن

دبیر کارگروه مدیریت و مشارکت سیاسی - اجتماعی زنان معاونت امور زنان و خانواده گفت: آمار دقیقی از فعالان سیاسی و اجتماعی زن در کشور نداریم بنابراین قصد داریم این آمار را جمع آوری کنیم.

دبیر کارگروه مدیریت و مشارکت سیاسی - اجتماعی زنان معاونت امور زنان و خانواده گفت: آمار دقیقی از فعالان سیاسی و اجتماعی زن در کشور نداریم بنابراین قصد داریم این آمار را جمع آوری کنیم.

کبری روشنفکر در گفت و گو با خبرنگار سرویس «زنان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: قصد داریم پس از استخراج آمار دقیقی از فعالان سیاسی و اجتماعی زن در ایران زمینه ارتباط آنان با همتایانشان در جهان اسلام و استفاده بهتر از ظرفیت‌هایشان را فراهم کنیم. با انجام این کار از موازی‌کاری فعالان زن در جهان اسلام جلوگیری و به انسجام فکری آنان کمک می‌کنیم.

دبیر کارگروه مدیریت و مشارکت سیاسی – اجتماعی زنان معاونت امور زنان و خانواده تاکید کرد: دغدغه ما برنامه‌ریزی بر پایه اندیشه‌های دینی است. تلاش می‌کنیم تجارب خود را در اختیار حوزه زنان جهان اسلام بگذاریم و در این مسیر با سازمانهای مردم‌نهاد و احزاب حوزه زنان تعامل می‌کنیم.

وی درباره سایر برنامه‌های کارگروه مدیریت و مشارکت سیاسی - اجتماعی زنان گفت: پس از شناسایی زنان فعال در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی در جهت افزایش سطح دانش و تجارب آنان در سطوح مختلف مدیریتی تلاش می‌کنیم.

روشنفکر در پایان اظهارکرد: با افزایش تجربه زنان، آنان حتی می‌توانند تا سطح ریاست جمهوری ارتقاء یابند. در حال حاضر تعداد معدودی از زنان دارای این ظرفیت هستند اما ما تلاش می‌کنیم این تجربه‌ها در اختیار نسل جوان قرار گیرد و زنان جوان وارد عرصه مدیریتی کشور شوند؛ بگونه‌ای که هم با دغدغه و انگیزه کافی و هم با برخورداری از پشتوانه ایدئولوژیک مبتنی بر اندیشه‌های دینی به فعالیت بپردازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha