• سه‌شنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۴ / ۰۹:۰۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94110603194
  • خبرنگار : 71533

یک عضو جمعیت زنان جمهوری اسلامی:

وجود کاندیداهای متکثر زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات است

وجود کاندیداهای متکثر زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مهم‌ترین عامل برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند وجود کاندیداهای متکثر خواهد بود.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مهم‌ترین عامل برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند وجود کاندیداهای متکثر خواهد بود.

پروانه مافی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهور در جمع استانداران و فرمانداران اظهار کرد: رییس جمهور می‌کوشد تا بنا به تعهد و وظیفه‌ای که در برابر مردم، بر عهده دارد، زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را فراهم آورد و چنین تلاش‌هایی که هم از سوی رییس جمهور و هم ریاست مجلس انجام می‌شود را می‌توان به فال نیک گرفت اما امیدواریم نتایج خوبی را نیز با خود همراه داشته باشد.

وی با اشاره به نظرات امام خمینی (ره) در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات و تاکید رهبری بر لزوم رعایت مرّ قانون، اظهار کرد: یکی از عواملی که می‌تواند سبب حضور پرشور مردم در انتخابات شود، نقش آفرینی احزاب در این زمینه است و احزاب می‌توانند با حضور قدرتمند خود در به صحنه آوردن مردم و افزایش مشارکت آن‌ها سهم بسزایی داشته باشند.

مافی با تأکید بر اینکه رعایت عدالت اجتماعی و سیاسی نیز در افزایش مشارکت مردم، موثر خواهد بود، گفت:‌ مردم انتظار دارند عدالت اجتماعی و سیاسی، رعایت شود و توجه به این مهم از سوی تمامی دست اندرکاران امر انتخابات از جمله شورای نگهبان و نیز وزارت کشور می‌تواند در جلب نظر مردم برای شرکت هرچه پرشورتر آن‌ها در پای صندوق‌های رأی را فراهم آورد.

این عضو جمعیت زنان جمهوری اسلامی در پایان با بیان اینکه بزرگان، مراجع تقلید و علما نیز نقش تاثیرگذاری در دعوت مردم برای حضور در انتخابات دارند، اظهار کرد: مهم‌ترین عامل برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه وجود کاندیداهای متکثر خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha