• شنبه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94111710845
  • خبرنگار : 71463

فیروزآبادی:

خط امام (ره) را از روحانیت دریافت می‌کنیم

 خط امام (ره) را از روحانیت دریافت می‌کنیم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مفتخریم که خط امام و انقلابی گری را از روحانیت دریافت می‌کنیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مفتخریم که خط امام و انقلابی گری را از روحانیت دریافت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی در مراسم اعطای درجه سرتیپ دومی اظهار کرد: بزرگترین نعمتی که خداوند به بشریت و ملت ایران اعطا فرموده ولایت فقیه و وجود مبارک حضرت امام خمینی(ره) است که اگرهمه عمرمان سجده شکر به جا آوریم از توان شکر کردن همین وجود شریف بر نخواهیم آمد.

وی ادامه داد: روحانیت در انقلاب ، دفاع مقدس و حضور در جبهه ها و هرجا که انقلاب، امام و رهبری احساس دغدغه مطرح کردند در کنار مردم برای فداکاری حاضر بودند. در دفاع مقدس درصد شهدای روحانی نسبت به جمعیت شان مقام اول را دارد.

وی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر تاکید کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال که مقدمه باشکوه پیوند با انقلاب و شرکت حداکثری در انتخابات هفتم اسفند است ویژگی های خاصی دارد . پیروزی های ملت ایران در صحنه های بین‌المللی و افتخار آفرینی رزمندگان اسلام در دفاع از ارزشهای انقلاب و مبارزه با آمریکا انگیزه های شورانگیزی در ملت پدید آورده است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد:‌حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن یادآور روز پیروزی انقلاب اسلامی است و دوباره امسال تکرار خواهد شد. همه مردم در قضایایی که مربوط به امام و انقلاب است می آیند که اعتقادشان را به ولایت فقیه نشان دهند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان بیان کرد: همانطور که رهبر عزیزمان فرمودند یک انتخابات پر شور همگانی و با عزت برای ملت ایران خواهیم داشت و بهترین راه در این انتخابات که ان شاء الله همه با هم در آن شرکت می‌کنند انتخاب شاخص هایی است که با نفس امام (ره) قابل اندازه گیری است. با خط امام (ره) قابل شناسایی است و این‌ها می‌توانند راه عزت را تداوم دهند، اما شاخص هایی که به سمت آمریکا ، لیبرالیسم و به سمت جدایی از اسلام نشانه می‌رود سقوط ارزش ها ، راه از دست دادن عزت و راه کوتاه آمدن ملت است که این اتفاق ان شاء الله نخواهد افتاد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha