• سه‌شنبه / ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 94112013063
  • خبرنگار : 71429

آملی‌لاریجانی: حضور مردم در صحنه انقلاب را بیمه می‌کند

آملی‌لاریجانی: حضور مردم در صحنه انقلاب را بیمه می‌کند

رییس قوه قضاییه گفت: اهمیت نظام ما اتکا به آراء مردم و حضور مردم در صحنه است و امام (ره) در مراحل مختلف این مطلب را تاکید کرده‌اند که حضور مردم در صحنه این انقلاب را بیمه می‌کند.

رییس قوه قضاییه گفت: اهمیت نظام ما اتکا به آراء مردم و حضور مردم در صحنه است و امام (ره) در مراحل مختلف این مطلب را تاکید کرده‌اند که حضور مردم در صحنه این انقلاب را بیمه می‌کند.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و فرا رسیدن یوم‌الله 22 بهمن، اظهار کرد: این ایام، ایام فرخنده‌ای برای ماست. انقلاب اسلامی حادثه بی‌بدیلی در تاریخ جهان بود و معمار بزرگ انقلاب با ارشادات خود مردم را به انقلابی تشویق کردند که نمونه‌ای در جهان نداشت و حاصل آن نظام جمهوری اسلامی به صورت مردم‌سالاری دینی است.

وی افزود: معماری این نظام یک معماری بسیار دقیق و فنی است و در جهان امروز بی‌بدیل است. اهمیت این نظام اتکا به آرای مردم و حضور مردم در صحنه است که امام (ره) در مراحل مختلف این مطلب را تاکید می‌کردند که تا زمانی که مردم در صحنه باشند این انقلاب بیمه است و تعالی و حفظ آن تضمین شده است.

رییس دستگاه قضا ادامه داد: رکن دیگر اسلامی بودن نظام است و دفاع از ارزش‌های اخلاقی و الهی است. حفظ و حراست از نظام نیاز به مجاهدت دارد، البته مردم در صحنه هستند و در دفاع از انقلاب خودشان در صحنه حاضر بوده‌اند.

آملی‌لاریجانی بیان کرد: امیدواریم در 22 بهمن امسال مردم با حضور در صحنه از انقلاب و آرمان‌های بلند انقلاب و آرمان‌هایی که امام (ره) ترسیم کرده‌اند دفاع کنند.

رییس قوه قضاییه ادامه داد: حضور مردم در صحنه موجب تضمین صلابت نظام بوده و دشمنان این نظام با حضور مردم قطعاً مأیوس می‌شوند.

آملی‌لاریجانی افزود: ما مطمئنیم که مردم ما همچون سال‌های گذشته بیشتر و باشکوه‌تر در صحنه حاضر می‌شوند و از انقلاب دفاع می‌کنند.

وی در پایان گفت: ما در قوه قضاییه تلاش می‌کنیم از این نظامی که دستگاه قضایی یکی از ارکانش است دفاع کنیم و تلاش‌مان در مسیر اهداف انقلاب باشد. اینجا هم با آرمان‌های امام (ره) و انقلاب بیعت می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha