• دوشنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۴ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94120301677
  • خبرنگار : 71480

سردار جزایری:

وزارت خارجه بیش از این اجازه فتنه‌گری به انگلیس ندهد

وزارت خارجه بیش از این اجازه فتنه‌گری به انگلیس ندهد

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به انتظارات ملی از ضرورت قاطعیت دستگاه دیپلماسی کشور در قبال دخالت بیگانگان گفت: سکوت وزارت خارجه در برابر دخالت انگلیسی‌ها در امور داخلی کشورمان شبهه‌آور است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به انتظارات ملی از ضرورت قاطعیت دستگاه دیپلماسی کشور در قبال دخالت بیگانگان گفت: سکوت وزارت خارجه در برابر دخالت انگلیسی‌ها در امور داخلی کشورمان شبهه‌آور است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری در گفت‌وگویی در واکنش به اقدام مداخله‌جویانه و طمع ورزانه انگلیسی‌ها درباره انتخابات ایران اظهار کرد: انگلیسی‌ها مدت‌ها به بهانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، در امور داخلی ایران مداخله می‌کنند و متأسفانه دستگاه دیپلماسی کشور با آن برخورد نمی‌کند. این در حالی است که در سایر کشورها با دخالت‌های کمتر از این با شدت برخورد می‌شود.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به اشتیاق دولت انگلیس برای گسترش روابط و مناسبات دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: پیش‌شرط هرگونه رابطه با انگلیسی‌ها باید قطع دخالت‌های شرم‌آور این کشور در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران باشد.

معاون ستادکل نیروهای مسلح با بیان این‌که «دخالت آشکار بی‌بی‌سی در مسائل داخلی ایران باید با پاسخ قاطع و در خور مواجه شود» گفت: رسانه دولتی انگلیس به طور آشکار در امور داخلی ما دخالت می‌کند و وزارت خارجه باید با دولت انگلستان و سفارت این کشور در ایران قاطعانه برخورد متناسب داشته باشد و بیش از این اجازه فتنه‌گری به انگلیسی‌های شیطان‌صفت ندهد.

جزایری در پایان افزود: مردم ایران در انتظار اقدام دولت در این زمینه و بستن صدای شیطان هستند و هیچگاه حقایق تلخ تاریخی از جمله خیانت‌ها و خباثت‌های لندن در دوره سیاه پهلوی و قبل از آن را علیه ایران عزیز از یاد نخواهند برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۱۲-۰۳ ۱۰:۲۱

گر به شعور ملت اعتماد داريد پس چه نيازي به توجه‌کردن به سخنان واهي وبي‌پايه بيگانگان داريد که از این طریق آنها پررنگ شوند و فکر کنند در اين مقوله تأثير گذارند؟

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۰۳ ۱۰:۵۸

فتنه يعني تيتر امروز روزنامه وطن امروز

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۰۳ ۱۱:۰۰

کدوم دخالت بابا؟ بي بي سي چند تا مهمان دعوت کرده يکي گفته اصلا راي نديد، يکي گفته به اينا راي بديد، يکي گفته به اونا راي بديد. موضوع جديدي هم نيست. اين چيه که وزير خارجه بخواد وقتشو تلف کنه بابتش؟

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۰۳ ۱۳:۰۹

وزير خارجه محترم لطفا وقت با ارزشتان را صرف محکوم کردن سخنان مهمان يک برنامه خارجي نکنيد. شان وزير خارجه ايران بالاتر از اين حرف‌هاست.

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۰۳ ۲۲:۰۶

جالب اينجاست که اصولگرايان هيچ حرفي از شبکه ي صداي آمريکا نميزنند که تو اين دو هفته مدام در دو تا از برنامه هاي پر مخاطبش در حال کوبيدن دولت و همچنين گذشته ي زير خاکي شده ي اصلاح طلبانه . تو رو خدا اگر کسي امکانش را داره حتما نگاه کنه ،ولي اصلاح طلبان اينقدر شان انسانيشون و منطقشون بالاست که تابحال نگفتند شما که پرچم آمريکا را آتيش ميزنيد چرا برنامه ي روي خط و جامعه ي مدني صداي آمريکا داره از شما دفاع ميکنه؟؟جدي چه خبره پشت پرده؟با دست پس ميزنند و با پا پيش ميکشند!ولي در کل من شخصا هيچ توجهي به اينها ندارم و از يکماه پيش تصميم گرفتم به کدام جناح راي بدم. فقط با اين کاراشون اراده ي ما را تو راي دادن به اصلاحات محکمتر ميکند.