• سه‌شنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۹:۲۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94120403065
  • خبرنگار : 71184

همایش سراسری کمیته فرهنگیان ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان برگزار شد

همایش سراسری کمیته فرهنگیان ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان امروز در سالن فجر آموزش و پرورش با حضور اعضای لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان با تاکید بر شعار بهبود اقتصادی در گروی توجه به کرامت انسانی و توجه به مطالبات معلمان برگزار شد.

همایش سراسری کمیته فرهنگیان ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان امروز در سالن فجر آموزش و پرورش با حضور اعضای لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان با تاکید بر شعار بهبود اقتصادی در گروی توجه به کرامت انسانی و توجه به مطالبات معلمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، در همایش امروز کمیته فرهنگیان فاطمه ذوالقدر از اعضای لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان طی سخنانی اظهار کرد: ایجاد شور انتخاباتی و در دست گرفتن سرنوشت با این ایجاد تلاش و احساس مسئولیت شدنی است و اعضای لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان بر این موضوع پایبند هستند و در تلاش اند تا توسعه همه جانبه در سایه خاصت مردم و کرامت انسانی محقق شود.

در ادامه علیرضا رحیمی یکی دیگر از اعضای ائتلاف اصلاح‌طلبان گفت: ‌مردم محور انقلاب هستند و رقابت اصلی برای مردم است و حرکت به سمت خواست مردم و باید در این مسیر ماشین اتهام زنی و برچسب زنی متوقف شود و توجه داشت که جامعه سیاست زده و بداخلاق خواست مردم نیست و توجه به معیشت مردم توجه به مطالبات معلمان و رفع مشکلات معیشتی اقشار مختلف جامعه محور اصلی خواسته‌های مردم است که لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان به آن پایبند است.

وی افزود: ‌ما مجلسی نمی‌خواهیم که فرصت خدمت از شایستگان و نخبگان را بگیرد و به سیاست زدگان و فریاد کشان فرصت دهد. بلکه مجلسی مبتنی بر خواست مردم و نیازهای آن‌ها می‌خواهیم.

در ادامه این همایش الهه کولایی عضو شورای مرکزی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان طی سخنانی تصریح کرد: تفرقه و تشتت اتفاقاتی است که جامعه ما برای آن‌ها متحمل هزینه‌های زیادی شده و باید از آن پرهیز کرد و الزامات رشد و شکوفایی جامعه را در مسیریک جامعه مدنی و مبتنی بر خواست مردم فراهم نمود و این وظیفه دولت است که مقدمات این امر را حاصل کند.

وی افزود: ‌آموزش و پرورش محل تربیت انسان‌هایی متعهد به حقوق شهروندی و انسانی و آشنا با کرامت مردم است که در این مسیر نقش مهمی دارد چرا که انسان محور تحولات بشری است و هیچ قدرت و مانعی بدون آحاد جامعه اصلاح نمی‌شود اما متاسفانه در جامعه ما نقش تربیت و آموزش و پرورش کمرنگ شده که باید این موضوع جبران شود و احیای آموزش و پرورش و بازگشت ارزش‌های مدنی و انسانی برنامه لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان در صورت پیروزی در انتخابات است.

به گزارش ایسنا، داود محمدی دبیر کل انجمن اسلامی فرهنگیان و عضو لیست سی نفره ائتلاف اصلاح‌طلبان نیز در این همایش گفت: ‌ اندیشه سیاسی اصلاح‌طلبان مردم سالاری است و جامعه مدنی است و اداره کشور در چنین جامعه‌ای بر عهده مردم و مبتنی بر خواست آن‌ها است و مجلس یکی از نهادهایی است که فرصت انتخاب به مردم برای مشارکت درسرنوشت خویش را می‌دهد.

وی تصریح کرد: دفاع از جایگاه و معلمین و بازنشستگان فرهنگی در توسعه انسانی جامعه مهم است و انسان از طریق آموزش و پرورش و دانشگاه با جایگاه اصلی خود آشنا می‌شود.

وی تاکید کرد: ‌اصلاح‌طلبان نیز معتقد‌ترین و پایبند‌ترین افراد به جمهوری اسلامی هستند و تصمیمات آن‌ها با خواست مردم و در داخل کشور اتخاذ می‌شود و برچسب زدنی به اصلاح‌طلبان نشان از پذیرش شکست از سوی جریان مخالف آن‌هاست.

به گزارش ایسنا در ادامه حیدری استاد دانشگاه تهران و نماینده دو دوره مجلس و هم‌چنین یکی دیگر از کاندیداهای عضو لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان برای مجلس دهم خاطر نشان کرد: اقتصاد آموزش و پرورش و توجه به این ضعف جدی نظام آموزش و پرورش در برنامه‌های ائتلاف قرار دارد و این موضوع در وزارت خانه‌ای که نقش تربیتی دارد بد است که بیش از ۹۰ درصد منابع‌اش صرف پرداخت هزینه جاری و جبران کسری پرداخت به معلمان و بازنشستگانی می‌شود که از متوسط دریافتی جامعه پایین‌تر است.

حیدری تاکید کرد: ‌ اصلاح‌طلبان عاشق خدمت و اصلاح و تداوم انقلاب اسلامی است و در این مسیر لحظه‌ای از پای نخواهند نشست.

صادقی نیز به عنوان یکی دیگر از اعضای ائتلاف اصلاح‌طلبان در این همایش سخن می‌گفت در ادامه با تاکید بر عبور از آشفتگی به سمت برنامه‌محوری در کشور گفت: وقت آن رسیده است که از حرکت‌های افراطی و بدون تئوری علمی فاصله گرفت و به برنامه محوری و تلاش در مسیر توسعه توجه کرد و اصلاح‌طلبان در این مسیر با برنامه و مرام‌نامه در عرصه انتخابات و در مجلس دهم گام بر می‌دارند. هم‌چنین تقویت انجمن‌های صنفی و مدنی به عنوان صدای رسای اقشار جامعه من الجمله معلمان و استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها به عنوان بازوی کار‌شناسی در کمیسیون‌های مختلف مجلس یک اولویت جدی برای اصلاح‌طلبان است.

به گزارش ایسنا در این همایش پیام تصویری آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای مشارکت حداکثری در انتخابات و اقبال به لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان و رئیس دولت اصلاحات سید محمد خاتمی پخش و تعداد دیگری از اعضای لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان پخش شد و هم‌چنین تعداد دیگری از اعضای لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان از جمله بهروز نعمتی عضو هیأت رئیسه مجلس نهم، وکیلی مدیر مسؤول روزنامه ابتکار، الیاس حضرتی نماینده ادوار مجلس در این همایش در سخنان کوتاهی به بیان دیدگاه خود پرداخت و در پایان میثاق نامه کمیته فرهنگیان ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان با اعضای فرهنگی لیست سی نفره قرائت شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha