• دوشنبه / ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 94121006386
  • خبرنگار : 90136

حسابداری پارمیس همراه، برترین اپلیکیشن کسب و کار ایران

حسابداری پارمیس همراه، برترین اپلیکیشن کسب و کار ایران

نرم‌افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه برگزیده جشنواره وب و موبایل ایران شد.

نرم‌افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه برگزیده جشنواره وب و موبایل ایران شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، نرم‌افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه، محصول رایگان شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، در هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان برترین نرم‌افزار موبایل در گروه کسب و کار از دیدگاه مردم انتخاب شد.

این نرم‌افزار که تنها دو سال از تولید و عرضه آن می‌گذرد، در طول این مدت کوتاه مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته و توانسته نیاز حسابداری شخصی و خانوادگی افراد جامعه را برطرف کند.

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، شرکتی فعال در حوزه طراحی و تولید انواع نرم‌افزارهای حسابداری و نرم‌افزارهای یکپارچه ERP، از سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرد و در طی این سال‌ها با شعار " از خانه‌ای کوچک تا کارخانه‌ای بزرگ با نرم‌افزارهای پارمیس" توانسته است طیف وسیعی از نرم‌افزارهای حسابداری و مالی را برای اصناف و مشاغل مختلف، واحدهای بازرگانی، شرکتی، تولیدی، خدماتی، فروشگاهی و همچنین، کارخانجات و سازمان‌های کوچک، متوسط و بزرگ تولید و عرضه کند.

دانش، تجربه و تخصص تولیدکنندگان نرم‌افزارهای حسابداری پارمیس و همچنین توجه به فرهنگ‌سازی مالی و اقتصادی در جامعه و برای خانواده‌ها، این شرکت را بر آن داشت تا اقدام به تولید و عرضه نرم‌افزار حسابداری شخصی رایگان برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS کند تا از این طریق بتواند یک حسابدار شخصی همراه را به صورت رایگان در اختیار خانواده‌ها و اقشار مختلف جامعه قرار دهد.

نرم‌افزار حسابداری پارمیس همراه، اپلیکیشنی رایگان در حوزه حسابداری و امور مالی است که امسال توانست در دیدگاه عموم مردم به عنوان برترین اپلیکیشن گروه کسب و کار جشنواره وب و موبایل ایران شناخته شود.

از امکانات کلی این نرم‌افزار می‌توان به امکان ثبت و مدیریت هزینه و درآمد، ثبت و مدیریت چک‌ها، وام و اقساط، یادآور هوشمند، گزارش‌گیری‌های متنوع بسته به نیاز کاربران، قابلیت مدیریت هزینه و درآمد اعضای خانواده، پشتیبان‌گیری، امنیت اطلاعات، پشتیبانی از طریق تیکت، میانبر تراکنش‌ها و ماشین حساب اشاره کرد. حسابداری پارمیس همراه در انواع دستگاه‌های اندرویدی و iOS می‌تواند به صورت رایگان مورد استفاده عموم کاربران قرار بگیرد.

به گفته مظاهر مرجانی مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات پارمیس نرم‌افزار حسابداری پارمیس همراه با هدف ترویج و گسترش فرهنگ حسابداری برای اقشار مختلف جامعه و اعضای خانواده تولید شده و به صورت کاملاً رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است. این نرم‌افزار با امکانات متنوعی که در بخش‌های مختلف برنامه تعبیه شده، می‌تواند به عنوان یک حسابدار شخصی حرفه‌ای، برای تمامی افراد و حتی اعضای خانواده مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل فناوری اطلاعات پارمیس افزود: حسابداری شخصی پارمیس همراه از زمانی که در مارکت‌های مختلف اندرویدی و iOS عرضه شد، مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته و خوشبختانه با بهره‌مندی از نظرات و تعامل پویای کاربران با تیم پشتیبانی نرم‌افزار حسابداری پارمیس همراه، توانستیم ارتباط موثری با کاربران برقرار کنیم و با توجه به امکانات مورد نیاز آن‌ها، نرم‌افزار حسابداری پارمیس همراه را بیش از پیش برای نیاز کاربران بهینه کنیم.

مرجانی بیان کرد: امیدواریم با تولید و پشتیبانی این نرم‌افزار، گامی مهم و تاثیرگذار بر فرهنگ حسابداری و حسابرسی در میان خانواده‌ها و افراد مختلف جامعه برداشته باشیم و در ادامه راه، با گسترش و توسعه این نرم‌افزار بتوانیم رضایت همراهان پارمیس را بیش از پیش جلب کنیم تا جبرانی برای حمایت‌های شما باشد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم‌افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه و امکانات آن می‌توانند به وب‌سایت فناوری اطلاعات پارمیس مراجعه کنند.

جشنواره وب و موبایل ایران همه ساله با هدف معرفی برترین نرم‌افزارها و وب‌سایت‌ها در دو بخش رای‌گیری مردمی و هیئت داوران برگزار می‌شود و امسال با استقبال حدود 14 هزار وب‌سایت و بیش از 4 هزار و 700 اپلیکیشن‌ تلفن‌همراه رو‌به‌رو شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha