• دوشنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94122415161
  • خبرنگار : 71480

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش:

قرارگاه پدافند هوایی در حفاظت از کشور در آمادگی کامل به سر می‌برد

 قرارگاه پدافند هوایی در حفاظت از کشور در آمادگی کامل به سر می‌برد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش گفت: این قرارگاه در حفاظت از میهن اسلامی در آمادگی کامل به سر می‌برد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش گفت: این قرارگاه در حفاظت از میهن اسلامی در آمادگی کامل به سر می‌برد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در هفدهمین یادواره 11 شهید روستای "بالااحمد چاله پی" شهرستان بابل شرکت گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند را یکی از جلوه‌های عینی ظهور و بروز اراده مردمی دانست و تاکید کرد: با وجود سمپاشی‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، این ملت با حضور گسترده خود در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی قدرت اراده خود را به رخ جهانیان می‌کشاند و همواره در مواقع حساس با هوشمندی خاص، نقشه های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی در ادامه افزود: بیشتر شهدای گرانقدر ما جوانان بودند و آنچه امروز ضرورت دارد این است که باید برای جوانان و نوجوانان تبیین شود که چگونه این عزیزان به این جایگاه معنوی رسیدند که حاضر شدند جان خود را برای این نظام و کشور فدا کنند.

اسماعیلی همچنین به پروژه نفوذ دشمن اشاره کرد و بیان داشت: به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم دشمنان این ملت با نفوذشان به انقلاب ما ضربه بزنند. نباید اجازه دهیم دشمن وارد خاکریز ما شود و به حریم خصوصی ما نفود کند و با اهدای نرم افزارهای مجانی در پی کسب اطلاعات از ما باشد.

وی افزود: قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مولود انقلاب اسلامی است و در حفاظت از میهن اسلامی مقتدرانه در آمادگی کامل به سر می برد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیادر پایان به پیشینه صلح‌طلبی ملت ایران در طول تاریخ نیز اشاره کرد و افزود: ما به هیچ عنوان آغازگر هیچ جنگی نبوده ایم، اما خود را مشغول لبخند دشمن نمی‌کنیم و با قدرت از کشور دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha