• دوشنبه / ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 95011604287
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

در پی وزش گردباد اتفاق افتاد؛

جان باختن معلم خاشی در راه نجات دانش آموزان

جان باختن معلم خاشی در راه نجات دانش آموزان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معلم خاشی در راه نجات دانش آموزان جان خود را از دست داد.

معلم خاشی در راه نجات دانش آموزان جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه سیستان و بلوچستان، روز گذشته در پی وزش گردباد و ریزش دیوار دبستانی در روتک خاش معلمی که به نجات دانش آموزان شتافته بود پس از نجات دانش آموزان بر اثر ریزش آوار جان خود را از دست داد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این خصوص گفت: امروز در شهرستان خاش گردباد شدیدی به وقوع پیوست که با توجه به بارش باران در روزهای گذشته و خیس بودن دیوارها این گردباد باعث ریزش دیوار دبستان شهید رحیمی نوکجوب روتک شد.

نخعی ادامه داد: در هنگام وزش گردباد حمیدرضا گنگوزهی و عبدالرئوف شهنوازی دو معلم این مدرسه که متوجه سستی و احتمال ریزش دیوار یکی از منازل همجوار مدرسه شده بودند به نجات دانش آموزان شتافتند اما متاسفانه پس از نجات دانش آموزان به دلیل شدت وزش گردباد خود اسیر ریزش آوار شدند.

وی افزود: پس از بروز این اتفاق ناخوشایند دو معلم به مراکز درمانی انتقال یافتند اما متاسفانه حمیدرضا گنگوزهی به دلیل شدت جراحات در راه نجات دانش آموزان جان خود را از دست داد و معلم دیگر این مدرسه در بیمارستان بستری بوده و شرایط رو به بهبودی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در پایان یاد آور شد: در دبستان شهید رحیمی نوکجوب روتک 53 دانش آموز در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۲۲:۳۲

با سلام اگه يه نامعلم گوش يه دانش آموز را بکشه تا چندين روز با تيترهاي آنچناني معلم بي صداي مظلوم رامورد شديدترين توهين ها و تحقيرها قرار مي دهند اما چه بسا معلماني که جان خود را در حفظ جان دانش اموزان فدا مي کنن و تنها يه خط خبرش پخش ميشه و گمنام ميان و ميرن ...

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۱۸ ۱۵:۲۰

درود و رحمت خدا بر او باد