• دوشنبه / ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95011604590
  • خبرنگار : 71234

رحمانی از قوه قضاییه خواستار شد

متخلفان در ایجاد خسارت به خانواده های کشاورزان تاکستان شناسایی شوند

متخلفان در ایجاد خسارت به خانواده های کشاورزان تاکستان شناسایی شوند

نماینده تاکستان از قوه قضاییه خواست که با توجه به خسارت وارد شده به سه هزار خانوار کشاورز در شهرستان تاکستان افراد متخلف تحت تعقیب قانونی قرار گیرند.

نماینده تاکستان از قوه قضاییه خواست که با توجه به خسارت وارد شده به سه هزار خانوار کشاورز در شهرستان تاکستان افراد متخلف تحت تعقیب قانونی قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) رجب رحمانی در تذکری در صحن علنی امروز( دوشنبه ) مجلس گفت: با توجه به این که به سه هزار خانوار کشاورز شهرستان تاکستان خسارات میلیاردی وارد شده است لازم است قوه قضاییه رسیدگی های لازم را انجام داده و افراد متخلف تحت تعقیب قانونی قرار گیرند.

وی از نوبخت و وزیر کشور به دلیل اختصاص 28 میلیارد تومان برای خسارت سیل و طوفان و باغات انگور و اصلاح سیستم آبیاری تقدیر و تشکر کرد و ضمن قدردانی از وزیر بهداشت برای افتتاح بیمارستان 97 تخت خوابی خواستار ارتقای این بیمارستان به 146 تخت خواب شد.

نماینده تاکستان هم‌چنین از وزیر کار برای توسعه تقویت بیمارستان تامین اجتماعی و از وزیر جهاد کشاورزی برای اصلاح سیستم باغات و آبیاری به روش نوین قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که به خسارات اخیر ناشی از سرمازدگی توجه لازم شود.

رحمانی هم‌چنین با قدردانی از وزیر نفت و مدیرعامل شرکت گاز به دلیل توجه به گازرسانی شهرک های صنعتی و تمام روستاهای تاکستان و هم‌چنین تشکر از وزیر نیرو به دلیل اختصاص اعتبار صد نهم و اختصاص سهمیه آب طالقان و سد ابهر رود از دولت خواستار شد که با توجه به تائید تشکیل منطقه ویژه اقتصادی در تاکستان جهت ایجاد این منطقه لایحه مورد نیاز را به مجلس ارائه کند.

وی از وزیر راه نیز به دلیل فعالیت‌هایش در اصلاح شهرهای استان و شهرستان قدردانی کرد.

نماینده تاکستان در پایان از مردم شهرستان تاکستان برای اعتماد به او در طول 20 سال گذشته برای نمایندگی و خدمت رسانی به نظام و انقلاب و رهبری قدردانی کرد تا ضمن عذرخواهی از مردم و طلب حلالیت گفت : تنها راه نجات کشور توکل به خدا ، دفاع از آرمان های امام و شهدا، تبعیت محض و پشتیبانی قلبی از ولایت فقیه، اتحاد و همبستگی حول محور امامت و ولایت ،‌تقویت بنیه دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح، عزم ملی و مدیریت جهادی و پیاده کردن عینی و عملی اقتصاد مقاومتی در کشور است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha