• یکشنبه / ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 95012208172
  • منبع : نمایندگی گیلان

فرمانده سپاه صومعه‌سرا :

هنرمندان رزمندگان جنگ نرم هستند

فرمانده سپاه صومعه‌سرا گفت:لازم است هنرمندان با ظرافت هنر خود اهداف دشمن را شناسایی و در مقابل آن فرهنگ‌سازی کنند.

فرمانده سپاه صومعه‌سرا گفت:لازم است هنرمندان با ظرافت هنر خود اهداف دشمن را شناسایی و در مقابل آن فرهنگ‌سازی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه گیلان، سرهنگ کیا عاشوری در نشست با اعضای بسیج هنرمندان صومعه‌سرا که به مناسبت هفته هنرهای انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران ناحیه صومعه‌سرا برگزار شد، با بیان اینکه هنر و هنرمند با خلق آثار بر مخاطب اثر می‌گذارد، اظهار کرد:هنرمندان رزمندگان جبهه‌های جنگ نرم هستند که باید توطئه‌های دشمنان را شناسایی و با آن مقابله کنند.

وی به شرایط موجود جامعه، جهانی سازی فرهنگی و تغییر ذائقه مردم اشاره کرد و افزود: امروز خطابه، هنر و قلم مهمترین نقش را در مقابله با جنگ نرم ایفا می‌کنند.

عاشوری با بیان اینکه هنرمندان با استفاده از توانایی و هنر خود می‌توانند اهدافی را دنبال و برای رسیدن به آن فرهنگ‌سازی کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در جنگ امروز دشمن مشخص نیست، لازم است هنرمندان با ظرافت هنر خود اهداف دشمن را شناسایی و در مقابل آن فرهنگ‌سازی کنند.

وی با تاکید بر اینکه شایسته است هنرمندان به سبک و سیاق اسلامی هنر خلق کنند، تصریح کرد: کشورهای غربی برای خلق و نمایش پلیدی‌ها و زشتی‌ها و جذب مخاطب از تمام ابزار بهره می‌برند.

عاشوری عنصر عقیده و فرهنگ را بُرداری از استراتژیک قدرت دانست و عنوان کرد: دشمنان نیز بر همین مبنا فرهنگ و عقیده مسلمانان را نشانه گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه باید با وحدت همگان در مقابل جبهه جنگ نرم دشمن ایستادکی کرد، گفت: هنرمندان باید با هنر خود باور و اعتقادات اسلامی را تقویت کنند.

فرمانده سپاه صومعه‌سرا در پایان با اشاره به شعار سال، یکی از ماموریت‌های اصلی سپاه پاسداران را مبارزه با جنگ نرم دشمن و ایجاد جبهه فرهنگی خواند و اظهار کرد: بسیج از پتانسیل‌های فراوانی برخوردار است و می توان در این مهم از آن بهره برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha