• چهارشنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 95012510689
  • منبع : مطبوعات

مدیرعامل شرکت پست خبر داد

افزایش 2/5 برابری درآمد شرکت پست در سال 94

مدیرعامل شرکت پست از افزایش 2/5 برابری درآمد این شرکت در سال 94 خبرداد و افزود:‌ اقتصاد مقاومتی در شرکت پست با ارتقاء کیفیت، تنوع سرویس و کاهش قیمت تمام شده، عملیاتی می شود.

مدیرعامل شرکت پست از افزایش 2/5 برابری درآمد این شرکت در سال 94 خبرداد و افزود:‌ اقتصاد مقاومتی در شرکت پست با ارتقاء کیفیت، تنوع سرویس و کاهش قیمت تمام شده، عملیاتی می شود.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، حسین مهری در همایش پست و تحقق اقتصاد مقاومتی که هم اکنون با حضور مدیران استانی شرکت پست، درحال برگزاری است، با تاکید بر بهره گیری از توان بخش خصوصی و استفاده بهینه از همه امکانات شرکت پست گفت: اگر بخواهیم شرکت پست در مقابل تکانه ها مقاوم باشد؛ باید از مهمترین سرمایه که همان نیروی انسانی است، بهره گیری کنیم و شبکه پویا و مستقل داشته باشیم تا شعار پست هوشمند در خدمت مردم، عملیاتی شود.

وی اظهار کرد: باید به درآمد 11200 میلیارد ریالی برسیم که در اسفند ماه سال گذشته این موضوع به استانها ابلاغ شد و همچنین ترافیک 908 میلیون نیز به تفکیک به استان ها ابلاغ شد که اگر رشد سال 93 را تکرار کنیم، انشالله به این ارقام می رسیم.

مهری ادامه داد: در سال 93 استراتژی ما، اصلاحات از بعد نیروی انسانی، ساختار فنی و اقتصادی و سال جراحی شرکت پست بود؛ در سال 94 جراحی ها تثبیت شد و سال 95 انشاءالله سال تحول شبکه پستی خواهد بود.

وی بر افزایش کیفیت، سرعت و پایین آمدن قیمت تمام شده تاکید کرد و افزود: لازم است تمرکز بیشتر بر تعادل درآمد و هزینه داشته باشیم و در مجموعه مدیران پست نگاه شرکتی و تفکر اقتصادی را نهادینه کنیم.

وی تعامل با بخش خصوصی را نیازمند آموزش برشمرد و افزود: خودباوری، محور تسریع در ایجاد تغییرات در شرکت پست است.

مدیرعامل شرکت پست به درآمد 330 میلیارد تومانی پست در پایان سال 91 اشاره کرد و گفت: در پایان سال 94 این رقم به 755 میلیارد تومان رسید یعنی بیش از 2/5 برابر رشد درآمدی داشته ایم.

وی به تبادل تجارب استانی در شبکه پستی اشاره کرد و گفت: تغییر در مناسبات بین فردی و سازمانی و شیوه برخورد مناسب با مردم، بسیار ضروری است.

مهری بر ارائه بهتر، ساده تر و گسترده تر خدمات تاکید کرد و ادامه داد: افزایش سرعت، صرفه جویی، بهره وری، نظم اداری و مالی برای مدیران پست، بسیار حائز اهمیت است.

رئیس هیات مدیره شرکت پست بر تغییر در روش کسب و کار در این شرکت تاکید کرد و ادامه داد: جهت گیری های پست دنیا به سمت تجارت الکترونیک و پست لجستیک است که ما نیز باید در آن جهت حرکت کنیم.

مهری GNAF را موضوع ملی عنوان کرد و گفت: کد پستی اصلی ترین بخش اطلاعات است و باید طوری به هنگام سازی اطلاعات انجام شود تا به طور کامل بتوان به کد پستی های ارائه شده اعتماد کرد.

همایش دو روزه پست و تحقق اقتصاد مقاومتی تا فردا 26 فروردین ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha