• سه‌شنبه / ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ / ۰۴:۳۶
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 95013114310
  • خبرنگار : 71186

یک کارشناس مطرح کرد:

پشت پرده تاخیر در اعلام گزارش کیفی خودرو

پشت پرده تاخیر در اعلام گزارش کیفی خودرو

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: برخی دلایل و موضوعات پشت پرده باعث شده که گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی به طور منظم منتشر نشود.

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: برخی دلایل و موضوعات پشت پرده باعث شده که گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی به طور منظم منتشر نشود.

امرالله امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: کیفیت بسیاری از خودروهای داخلی پایین است و ارزیابی‌های کیفی صورت گرفته این موضوع را تایید می‌کند.

وی با بیان اینکه براساس ارزیابی‌های صورت گرفته بسیاری از خودروهای داخلی در پایین‌ترین سطح کیفی قرار دارند، خاطرنشان کرد:‌ متاسفانه خودروسازان به دلیل انحصاری بودن بازار انگیزه‌ای برای ارتقای کیفیت ندارند.

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: موضوع تاسف برانگیز دیگر این است که گزارش وضعیت کیفی خودروهای تولیدی در کشور نیز به دلایلی به صورت منظم منتشر نمی‌شود.

وی افزود: این وضعیت در حالی است که این حق مصرف‌کنندگان است که از جدیدترین وضعیت کیفی خودرویی که می‌خواهند انتخاب کنند آگاهی داشته باشند.

امینی با بیان اینکه انتشار منظم و گسترده وضعیت کیفی خودروها باعث تحت فشار قرار گرفتن خودروسازان برای اصلاح کیفیت خواهد شد، خاطرنشان کرد: خودروسازان باید در قبال کیفیت محصولات خود پاسخگو باشند و انتشار منظم گزارش‌های ارزیابی کیفی قدم اول در این راه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۱-۳۱ ۰۷:۲۱

.. چرا با جان مردم بازي مي کنند ... آيا نمازي که مي خوانند قبول است؟؟ آيا ناني که مي خورند حلال است ؟؟؟ چه خانواده هايي که با اين خودرو ها سرپرست و دار و ندار خود را از دست داده اند ؟؟؟ آيا به روز حساب اعتقاد ندارند ... آيا اين چند روز دنيا اينهمه ارزش دارد..

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۳۱ ۱۴:۴۶

دوست عزيز بدون تعامل با دنيا و گره خوردن در سازمان تجارت جهاني هيچ كدام از صنايع ما امكان رقابت و رشد را نخواهند داشت