• جمعه / ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۰۶:۲۸
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 95021005408

آسمان پرستاره با نقش آبرنگ

آسمان پرستاره با نقش آبرنگ

یک هنرمند نقاشی‌هایش را از طبیعت به‌نمایش می‌گذارد.

یک هنرمند نقاشی‌هایش را از طبیعت به‌نمایش می‌گذارد.

سیمین ابراهیم‌پور طاری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هنرهای تجسمی ایسنا، درباره برپایی سومین نمایشگاه انفرادی‌اش، اظهار کرد: در این نمایشگاه 50 تابلوی آبرنگ با سبک رئال روی دیوار گالری می‌روند. این آثار با موضوعات مختلفی مانند آسمان پرستاره، کهکشان و مناظر برفی کار شده‌اند و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

او ادامه داد: رشته اصلی من گرافیک است؛ اما پس از پایان تحصیلاتم، به سمت نقاشی گرایش پیدا کردم و کار با گواش را شروع کردم. سپس با توصیه یکی از استادان، نقاشی با آبرنگ را انتخاب کردم. این تکنیک را بسیار دوست دارم و در ادامه مسیر هنری‌ام نیز می‌خواهم با همین تکنیک کار کنم.

این هنرمند درباره سابقه برپایی نمایشگاه آثارش نیز گفت:‌ یک نمایشگاه انفرادی از نقاشی‌های آبرنگ در گالری «نقش جهان» در سال 92 و یک نمایشگاه انفرادی نیز ار آثار کارشده با گواش نیز در گالری «بهزاد» در سال 93 برگزار کردم.

ابراهیم‌پور طاری افزود: برای آثار این نمایشگاه اخیر، از عکس‌هایی که از بارش برف، ستاره‌ها و کهکشان‌ها پیدا کرده بود، استفاده کردم. با دیدن عکس‌های ستارگان تصمیم گرفتم، آن‌ها را با آبرنگ روی بوم نقاشی به تصویر بکشم.

نمایشگاه آثار این هنرمند از 10 تا 15 اردیبهشت‌ماه هر روز به‌جز شنبه‌ها از ساعت 16 تا 20 در نگارخانه «نقش جهان» به نشانی نیاوران، خیابان باهنر، کوچه همایون‌فر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، خیابان محمودی 2، شماره 9 میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha