• شنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۰۰:۲۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 95021105806
  • خبرنگار : 71548

بهزاد فراهانی:

از تلویزیون انتقاد کنی، می‌گویند اجنبی هستی

از تلویزیون انتقاد کنی، می‌گویند اجنبی هستی

بهزاد فراهانی معتقد است، تلویزیون در این سال‌ها افت بیننده نداشته، بلکه حذف بیننده داشته است و اگر کسی به تماشای تلویزیون می‌نشیند به این خاطر است که چیز دیگری برای دیدن ندارد.

بهزاد فراهانی معتقد است، تلویزیون در این سال‌ها افت بیننده نداشته، بلکه حذف بیننده داشته است و اگر کسی به تماشای تلویزیون می‌نشیند به این خاطر است که چیز دیگری برای دیدن ندارد.

این بازیگر در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا اظهار کرد که در سال‌های اخیر دیگر شبکه‌های داخلی را نمی‌بیند و درباره‌ی علت این موضوع اظهار کرد: علتش سیاستی است که در حال حاضر تلویزیون به کار می‌برد.

بازیگر سریال «امام علی(ع)» اضافه کرد: آقای مدیر از زمانی که آمدند، ما به کرات خواهش کردیم که فرصتی بدهند تا از طرف خانه تئاتر با ایشان صحبت کنیم، ولی نپذیرفتند. معنی این کار این است که ایشان تئاتر را اصلاً قبول ندارند و در فرهنگشان تئاتر جایی ندارد. به نظر من این نوع نگاه، نگاه رسانه ملی نیست؛ تلویزیونی که در طول سال یک تئاتر هم پخش نکند، از نظر من رسانه ملی نیست. تئاتر یعنی زندگی، فرهنگ و روا‌نشناسی و تلویزیونی که به آن نپردازد طبیعتاً نگاه ملی ندارد؛ خیلی ساده است به همین دلایل هم ما چنین رسانه‌ی ملی را نمی‌بینیم.

فراهانی در بخشی از سخنانش با اشاره به سریال «حماسه آراد» که بخشی از آن را تصویربرداری کرده بود، ولی به دلایلی تولید آن نیمه‌تمام باقی ماند، اظهار کرد: سریال مرا توقیف کرده‌اند و کسی هم به من پاسخ نمی‌دهد، ایرادی که به این 250 دقیقه وارد است، چیست؟

بازیگر سریال «مدینه» درباره‌ی لزوم نقدپذیری رسانه ملی اظهار کرد: اصلاً نقدپذیر نیستند، چون اصلاً نقدها را گوش نمی‌کنند و تا کسی می‌خواهد حرف بزند، می‌گویند یا اجنبی و جاسوس هستی و یا به جایی وابسته‌ای.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۲-۱۱ ۰۰:۵۲

ايسنا خود سياست زدت بهتر از هر كس ديگه اي مي دوني كارت نقد يا تخريب ؟؟نمي دوني ايا ؟؟در ضمن با اين حرف ايشون رو باور كنيم يا بازيشون در سريال مثلا پشت بام تهران و حرف هايي كه از ديده شدن و ...زدن ؟؟ چاپ نكن ما عادت كرديم ولي حداقل وجدان داشته باش و فكر كن به اين كامنت

avatar
۱۳۹۵-۰۲-۱۱ ۰۰:۵۵

اصلا ديگه کسي هست که تلويزيون ايران رو ببينه؟

avatar
۱۳۹۵-۰۲-۱۱ ۰۷:۴۳

حق باشماست اما کو گوش شنوا....فعلا بايد صبرپيشه کرد.جانا سخن از زبان ما ميگوئي

avatar
۱۳۹۵-۰۲-۱۱ ۰۷:۴۳

مردم از اين سازمان دل خوشي ندارند و خواهان تغييرات اساسي در ان مي باشند

avatar
۱۳۹۵-۰۲-۱۱ ۱۰:۵۴

اين را راست ميگه. ما که نمي خواهيم ماهواره ببينيم از 22 شبکه تلويزيون مجبوريم فقط دو سه شبکه را ببينيم که بيشترم فيلم هاي تکراري نشون مي دهند. آخه مگه اين همه شبکه بي کيفيت لازم بود؟ که حالا يکي يکي حذف بشوند. واقعا تعقل کجاست؟

avatar
۱۳۹۵-۰۲-۱۱ ۱۲:۳۲

در خانواده ما و بيشتر افرادي که مي شناسم کسي تلويزيون نميبيند مگر مثلا خندوانه يا برنامه مهران مديري را ببيند. آقايان فکري به حال اين سازمان با پتانسيل سودآوري بالا، ولي زيان ده فعلي نمايند

avatar
۱۳۹۵-۰۲-۱۲ ۰۳:۰۵

همين برنامه هايي كه گفتي ميشه اصلي ترين زمان پخش برنامه ،فوتبال و نودم كه أضافه كني ديگه چيزي نمي مونه . اگر زمان ديگري هم خانواده ي شما برا ديدن صرف مي كنه پس لطفا به خانواده ي خودتون تذكر بديد