• دوشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 95022011946
  • خبرنگار : 71496

جهاد اسلامی وجود هرگونه تفاهم میان مقاومت و اسرائیل را رد کرد

جهاد اسلامی وجود هرگونه تفاهم میان مقاومت و اسرائیل را رد کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رد هرگونه هماهنگی با رژیم صهیونیستی از گروه‌های مقاومت فلسطین خواست هرگونه تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به مرزهای غزه را قاطعانه پاسخ دهند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رد هرگونه هماهنگی با رژیم صهیونیستی از گروه‌های مقاومت فلسطین خواست هرگونه تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به مرزهای غزه را قاطعانه پاسخ دهند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، خالد بطش از رهبران جهاد اسلامی تاکید کرد که دشمن صهیونیستی هرگز نمی‌تواند از غزه باج گیری کرده و مناطق بی طرف در نوار مرزی غزه را به تصرف خود درآورد.

بطش افزود: آنچه دشمن صهیونیستی از تحقق آن در جریان 51 روز جنگ عاجز بود، هرگز با تجاوز مجدد به مناطق مرزی باریکه غزه محقق نخواهد شد و دشمن نمی تواند معادلاتی جدید را در نوار مرزی شرق غزه ایجاد کند.

وی ادعاهای دشمن صهیونیستی مبنی بر وجود تفاهماتی با مقاومت فلسطین مبنی بر آزادی فعالیت و تحرک ارتش صهیونیستی در داخل اراضی غربی خط آتش بس 1948 را به شدت رد و تاکید کرد که چنین تفاهمی هرگز حاصل نشده است و اشغالگران حق تجاوز به این منطقه را ندارند.

این رهبر جهاد اسلامی اظهار داشت، ادعاها کذب محض است و هیات مذاکره کننده فلسطینی در آن زمان کاملا با این مساله مخالفت کرده است. وی تصریح کرد که مقاومت هرگز چنین طرحی را نپذیرفته و نخواهد پذیرفت.

خالد بطش عنوان کرد که این مساله یکی از موضوعاتی بود که باعث به درازا کشیدن جنگ 51 روزه بود و مقاومت هرگز با این طرح و خواسته دشمن صهیونیستی موافقت نکرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، برخی مقامات رژیم صهیونیستی اخیرا مدعی شده بودند که حضور و فعالیت ارتش رژیم صهیونیستی در برخی مناطق مرزی نوار غزه جزو تفاهمات حاصل شده با مقاومت در جریان توافق آتش بس در غزه در تابستان سال 2014 بود؛ ادعایی که گروه های مقاومت فلسطین به شدت آن را رد کرده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha