• دوشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 95022012334
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

نابودی 15 هزار تن کاهو و کلم در "هشتبندی" میناب

نابودی 15 هزار تن کاهو و کلم در "هشتبندی" میناب

ایسنا/هرمزگان ‌بخشدار توکهور و هشتبندی از توابع میناب گفت: 15هزار تن محصول کاهو و کلم آماده برداشت که به علت نبود بازار فروش در آستانه نابودی است.

‌بخشدار توکهور و هشتبندی از توابع میناب گفت: 15هزار تن محصول کاهو و کلم آماده برداشت که به علت نبود بازار فروش در آستانه نابودی است.

به گزارش گروه ‌دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خلیج فارس، عبدالرسول قنبری افزود: 150 هکتار از زمین های زراعی بخش توکهور و هشتبندی شهرستان میناب به کشت کلم اختصاص یافته است و اکنون خریدار ندارد.

بخشدار توکهور و هشتبندی خاطرنشان کرد: از کشاورزان منطقه نیز خواست به سیاست‌ها و توصیه‌های سازمان جهاد کشاورزی عمل کنند.

امیر زاده معاون زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان نیز گفت: توصیه ما به کشاورزان این بوده که کلم و کاهو در زمان مناسب کاشت شود و در زمان مناسب برداشت شود تا این مشکلات پیش نیاید.

ور در پایان بیان کرد: برداشت این محصول از ابتدای اردیبهشت آغاز شده است و تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۲-۲۰ ۱۹:۳۴

چه توصيه اي هيچ توصيه اي به کشاورزان توکهور و هشتبندي راجب کاشت کلم و کاهو نشده. اگه توصيه شده چرا کارشناس خود اداره جهاد کشاورزي توکهور 7 هکتار کلم کاشته؟ مگه ميشه آدم خودش توصيه کنه و خودش عمل نکنه!!! از مسولين خواهش داريم به جاي مقصر قرار دادن ما کشاورزان به فکر ما باشند اگه نمي خوان کاري انجام بدن حداقل ما را مقصر نکنيد. اين همه به ما گفتيد توي کشت محصولات تنوع ايجاد کنين حالا خودتون مسوليتش رو بپذيرين.

avatar
۱۳۹۵-۰۲-۲۰ ۱۹:۴۲

چرا به جاي کمک به اين کشاورزان و حمايت از اين قشر زحمت کش پشتشان را خالي مي کنيد شما از برکت اين کشاورزان است که بر روي اين صندلي ها نشسته ايد.

avatar
۱۳۹۵-۰۲-۲۰ ۱۹:۴۶

سياست خود جهاد کشاورزي توکهور - هشتبندي همين بود که ما کشاورزان گفتند به جاي کشت گوجه و پياز که هر سال بدهکار مي شديم محصولات ديگه بکاريم حالا که ما اين سياست رو اجرا کرديم ميگن به توصيه هاي ما گوش ندادن . شرم آوره به خدا .