• سه‌شنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۰۹:۰۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 95022112701
  • منبع : نمایندگی مرکزی

بیمارستان هسته ای اراک در انتظار زمین

بیمارستان هسته ای اراک در انتظار زمین

ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه ساخت سه بیمارستان هسته‌ای در کشور در سه شهر اراک، بوشهر و نطنز تعریف شده است افزود: احداث این بیمارستان‌ها بر عهده سازمان انرژی هسته‌ای است و تنها باید زمین مناسب را در اختیار قرار دهیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه ساخت سه بیمارستان هسته‌ای در کشور در سه شهر اراک، بوشهر و نطنز تعریف شده است افزود: احداث این بیمارستان‌ها بر عهده سازمان انرژی هسته‌ای است و تنها باید زمین مناسب را در اختیار قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- حسن طاهراحمدی در صحن علنی شورای شهر اراک با تاکید بر رویکرد فراجناحی این دانشگاه گفت: بیشترین آسیب را جریانات تندرو سیاسی به جامعه وارد می‌کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی محل تاخت‌وتاز جریانات تندرو سیاسی نیست، افزود: این دانشگاه با رویکرد فراجناحی خود تنها جهت رفع نیازهای حوزه درمان جامعه تلاش کرده است.

وی افزود: این دانشگاه محور حملات شدید جریانات تندرو سیاسی قرار گرفت که به دنبال سوء‌استفاده از این دانشگاه جهت کسب منافع خود بودند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: جریان‌های تندرو سیاسی به عنوان افراطیون جایی در جامعه ندارند و اعتدالیون با همبستگی جهت رفع مشکلات جامعه تلاش خواهند کرد.

طاهر احمدی تعامل با دانشگاه علوم پزشکی را سبب رفع نیازهای مردم در حوزه بهداشت و درمان دانست و تاکید کرد: شورای شهر چهارم نیز با نگاه فراجناحی اقدامات مطلوبی جهت رفع نیازهای مردم انجام داده است و تعامل هر چه بیشتر این شورا با دانشگاه علوم پزشکی می‌تواند به رفع نیازهای درمانی اراک کمک کند.

وی با بیان اینکه افرادی که قصد سوء‌استفاده از ساخت و سازهای بیمارستان ولی عصر(عج) را داشتند و دستشان کوتاه شد امروز با تبلیغات خود بیشترین آسیب را به حوزه سلامت وارد می‌کنند، افزود: این افراد نمی‌گذارند کشتی سلامت راه خود را ادامه دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه ساخت بیمارستان ولیعصر(عج) با تکمیل آخرین طبقه تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد، تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم که مطالبات این بیمارستان به سرانجام برسد.

طاهر احمدی اظهار کرد: خدمات، تخت و تجهیزات و پرسنل به حد کافی در اختیار داریم و از جمله استان‌های موفق در این رابطه هستیم.

وی با اشاره به فوت بیماری در بیمارستان ولیعصر(عج) در اثر قصور پزشکی افزود: کوچک‌ترین قصور پزشکی قابل بخشش نیست و پزشکی که پای بیمار را به اشتباه عمل کرده بود و این امر به فوت بیمار منجر شد از کار برکنار شد، اما باید در نظر داشت این یک اشتباه پزشکی بوده است نه یک اشتباه جمعی و نباید همه موفقیت‌های این عرصه را با این اتفاق زیر سوال برد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در رابطه با بیمارستان آیت الله خوانساری نیز گفت: 30 درصد اقدامات جهت تکمیل فاز دوم بیمارستان به کمک خیرین انجام شده و نیاز به حمایت در این خصوص داریم.

طاهر احمدی با بیان اینکه دندانپزشکی هزینه‌های بالایی برای بیماران دارد، افزود: در اراک 31 متخصص دهان و دندان فعال هستند و ما نیاز به ایجاد کلینیک مختص به دندان پزشکی در اراک داریم که خدمات دولتی به بیماران ارائه شود.

وی ادامه داد: جهت ساخت این کلینیک به همکاری و تعامل شورای شهر و شهرداری نیاز داریم تا در این زمینه به مردم و پرسنل مجموعه شورا و شهرداری خدمات ارائه شود.

رییس شورای شهر اراک عنوان کرد: در کلینیک امام رضا(ع) روزانه به حدود هزار و 500 نفر و در کلینیک کوثر به حدود 700 نفر روزانه خدمات ارائه می‌شود که جهت بالا بردن کیفیت خدمات و رفاه حال بیماران احداث دو کلینیک در خیابان هپکو و جنب بیمارستان امیرالمومنین(ع) را در برنامه داریم.

طاهر احمدی با بیان اینکه ساخت سه بیمارستان هسته‌ای در کشور در سه شهر اراک، بوشهر و نطنز تعریف شده است افزود: احداث این بیمارستان‌ها بر عهده سازمان انرژی هسته‌ای است و تنها باید زمین مناسب را در اختیار قرار دهیم.

وی ادمه داد: این بیمارستان در بوشهر احداث شده و در نطنز نیز مقدمات کار صورت پذیرفته و باید در اراک نیز با در نظر گرفتن مکان مناسب این مهم انجام شود البته با توجه به لزوم احداث این بیمارستان جنب یک بیمارستان جنرال، مکانی جنب بیمارستان امیرالمومنین(ع) باید برای اینکار در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۲:۰۸

سلام خسته نباشيد به نظرم در شهر شما از خيلي وقت قبل بايد بيمارستان هسته ای ساخته ميشد . . .