• سه‌شنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۰۹:۲۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 95022112714
  • منبع : نمایندگی یزد

اولویت‎های سرمایه‌گذاری صنایع تبدیلی بخش کشاورزی یزد اعلام شد

اولویت‎های سرمایه‌گذاری صنایع تبدیلی بخش کشاورزی یزد اعلام شد

ایسنا/یزد مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد اولویت‌های سرمایه‌گذاری صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی استان در سال جاری را تشریح کرد.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد اولویت‌های سرمایه‌گذاری صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی استان در سال جاری را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، «علیرضا طاقه‌باف» با اشاره به پیشتازی جهاد کشاورزی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و تأمین امنیت غذایی جامعه، اولویت‌های سرمایه‌گذاری در این بخش را بیان کرد.

وی از اولویت‌های امسال سرمایه‌گذاری صنایع تبدیلی و تکمیلی استان را تولید و بسته‌بندی میوه و سبزیجات خشک، بسته‌بندی و انواع فرآوری گوشت مرغ مانند ناگت، شنسیل، بال و مرغ سوخاری، جوجه کباب، پای مرغ و ...، بسته‌بندی و انواع فرآوری خرما هم چون شیره، سرکه، قند مایع، مربا، کنسانتره، پودر، خمیر،شکلات، رب خرما و ...، ساخت، بازسازی و نوسازی سردخانه زیر صفر و بالای صفر و نیز روغن‌کشی از انواع دانه‌های روغنی، ذکر کرد.

طاقه‌باف درجه‌بندی و بسته‌بندی محصولات حاصل از فرآوری انار(آب انار، رب، سس، کنستانتره انار و ...)، ساخت، بازسازی و نوسازی واحدهای پسته پاک‌کنی و فرآوری پسته، تولید و عمل‌آوری و بسته‌بندی انواع پودرهای آماده، غذاهای آماده و نیمه آماده حاصل از گوشت دام و طیور، تولید و بسته‌بندی روغن کنجد، ارده و حلوا ارده و انواع فرآورده‌های غذایی برپایه کنجد و ارده، انواع میوه آجیلی فرآوری و بسته‌بندی شده یا نشده، بسته‌بندی و انواع فرآوری تخم‌مرغ از جمله انواع پودر تخم‌مرغ، زرده، سفیده و پوست آن، نیز از دیگر اولویت‌های امسال سرمایه‌گذاری صنایع تبدیلی استان برای سال جاری است.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، تولید انواع کود آلی و بیولوژیک، بسته‌بندی خشکبار، حبوبات، غلات، زعفران، انواع آجیل، چاشنی‌ها و ادویه‌جات، انواع غذای آماده از سبزیجات و میوه‌جات، تولید پودر شیر(شیر خشک)، پودر پنیر و آب پنیر را هم جزو اولویت‌های سرمایه‌گذاری صنایع تبدیلی کشاورزی استان دانست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha