• سه‌شنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 95022112771
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

رئیس آموزش و پرورش جاسک:

بسیاری از روستاهای جاسک فاقد مدرسه هستند

بسیاری از روستاهای جاسک فاقد مدرسه هستند

ایسنا/هرمزگان رئیس آموزش و پرورش شهرستان جاسک گفت: بسیاری از روستاهای جاسک فاقد مدرسه یا مدرسه کپری هستند که خیرین فقط نیمی از هزینه ساخت مدرسه را تقبل می‌نمایند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جاسک گفت: بسیاری از روستاهای جاسک فاقد مدرسه یا مدرسه کپری هستند که خیرین فقط نیمی از هزینه ساخت مدرسه را تقبل می‌نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه خلیج فارس از جاسک، ابراهیم کریمی در جشنواره خیرین مدرسه ساز با حضور جمعی از خیرین مدرسه ساز و مسئولین اداری استانی و شهرستانی در سالن امور تربیتی برگزار شد، گفت: به دلیل گستردگی شهرستان و پراکندگی جمعیت مشکلات فراوانی در آموزش و پرورش این منطقه وجود دارد که با مساعدت و همکاری خیرین مرتفع‌ و موجب رشد و بالندگی آموزش شده است که نمونه بارز آن افتتاح و بهره برداری از دهها آموزشگاه در سال تحصیلی جاری بوده است.

کریمی افزود: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس در تامین 50درصد هزینه پروژه‌های مدارس تخریبی مشارکت می‌کند، در حالیکه بسیاری از روستاهای جاسک فاقد مدرسه یا مدرسه کپری هستند که خیرین فقط نیمی از این هزینه را تقبل می‌کنند که برای تامین مابقی هزینه این قبیل مدارس با مشکل مواجه خواهیم بود.

رئیس آموزش و پرورش جاسک خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم به شعار وزیر آموزش و پرورش که همان افزایش پوشش تحصیلی است، برسیم، در مرحله اول باید فضا برای آموزش وجود داشته باشد تا هیچ کودکی از تحصیل باز نماند‌.

وی تصریح کرد: هنوز در شهرستان جاسک روستاهایی وجود دارد که فاقد ساختمان آموزشی هستند که نبود راه و امکانات زیربنایی ساخت مدرسه در این روستاها را با مشکل مواجه کرده است‌.

کریمی در پایان از ساخت 10 آموزشگاه توسط خیرین مدرسه ساز خبر داد و گفت: 750 میلیون ریال کمک نقدی برای پرداخت هزینه پوشاک و لوازم التحریر منطقه جانوری و پرکوه جمع آوری شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha