• پنجشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 95023019086
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

رییسی:

تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصاد مقاومتی است

تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای رفع مشکلات خراسان جنوبی باید اقدامات خاص با ماندگاری بالا انجام شود.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای رفع مشکلات خراسان جنوبی باید اقدامات خاص با ماندگاری بالا انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی امروز (30 اردیبهشت ماه) در شورای اداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اولین نظام پاسخگویی در نظام اسلامی، پاسخگویی در برابر پروردگار است، اظهارکرد: در مدیریت اسلامی بر کرامت و محبت به مردم تاکید شده، در حالی که در سایر مدیریت‌ها اصل بر مشتری مداری است.

وی افزود: توجه به مردم و مردم داری در نظام مدیریتی اسلامی با نگاه دیگران متفاوت است و توجه به مردم و گره‌گشایی از کار مردم مسئله‌ای واقعی و راهبردی در پرتو خداخواهی است.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: راه خدا از میان خلق می‌گذرد و انسان در ماه رجب و شعبان می‌تواند خدمت به خلق خدا را سکوی پرش برای ارتقا به مقامات بالا بداند.

رئیسی گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصاد مقاومتی است و دشمن برای هیچ کشور و ملتی تاکنون مشکل گشا نبوده است.

وی بیان کرد: گام‌هایی که تاکنون در جهت توسعه یافتگی در استان برداشته شده بسیار موثر واقع شده و بسیاری از مشکلات استان با ظرفیت و توانمندی موجود در خود استان قابل حل است.

نماینده مردم خراسان جنوبی در خبرگان رهبری اظهارکرد: نیازهای استان نیازمند شجاعت در تصمیم گیری مدیران دارد که برای رفع مشکلات خراسان جنوبی باید اقدامات خاص با ماندگاری بالا انجام شود.

رئیسی با اشاره به کم آبی و وضعیت بارندگی در استان اظهارکرد: مسئله آب و منابع طبیعی مسئله‌ای بسیار مهم و جدی است که موجب دغدغه بسیاری از روستاییان شده است.

وی تاکید کرد: وضعیت استان اقتضا می‌کند که راه‌هایی برای برون رفت از مشکلات تدبیر و اتاق‌های فکری در این زمینه تشکیل شود.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با توجه به وجود معادن بسیار ارزشمندی وجود صنایع دستی در این استان با فرهیختگان علمی و حوزوی در خراسان رضوی می توان برای تولید علم با آنان تعامل و همکاری خوبی تعریف کرد.

رئیسی با اشاره به اینکه برخی از گره‌ها و مشکلات با ظرفیت توانمندی استان و برخی با پیگیری و گره‌گشایی از مرکز قابل حل است، با یک تصمیم گیری درست مسئله مرز و بازارچه مرزی را می‌توان زمان‌بندی و پیگیری کرد و گام‌هایی نیز در این راستا برداشته شده که قابل تقدیر است.

وی یادآورشد: باید در تصمیم‌گیری‌های مدیران استانی شجاعت وجود داشته باشد، با تدابیری که صورت می‌پذیرد مشکلات استانی باید به پایان برسد.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه راه برون رفت مشکلات کشور تنها در اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل است، افزود: مشکلات به دست مدیران و با تکیه بر مبحث اقتصاد مقاومتی قابل حل است و در آستان قدس رضوی در منشور 7 ماده‌ای از سوی مقام معظم رهبری مردم خراسان جنوبی را همسایگان امام رضا (ع) دانسته که خدمت به مردم خراسان جنوبی از اهداف آستان قدس رضوی خواهد بود.

رئیسی یادآور شد: با توجه به وجود معادن ارزشمند در استان، این معادن باید در راستای توسعه یافتگی استان مورد بررسی جدی قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین صنایع دستی روستایی نیز باید مورد حمایت قرار گرفته و از تجربیات و دانش فرهیختگان ارزشمند استان بهره‌گیری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha