• جمعه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۶:۴۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 95023119550
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

امام جمعه تبریز:

مسئولان قضایی و انتظامی در برخورد با رانت خواران با حکم قاطع اسلامی عمل کنند

مسئولان قضایی و انتظامی در برخورد با رانت خواران با حکم قاطع اسلامی عمل کنند

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز گفت: مسئولان قضایی و انتظامی در برخورد با رانت خواران و رشوه گیران باید به مرّ قانون عمل کنند و حکم قاطع اسلامی را در مورد این افراد به اجرا در آورند.

امام جمعه تبریز گفت: مسئولان قضایی و انتظامی در برخورد با رانت خواران و رشوه گیران باید به مرّ قانون عمل کنند و حکم قاطع اسلامی را در مورد این افراد به اجرا در آورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری، در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و به خصوص عید بزرگ نیمه شعبان و نام گذاری این هفته به عنوان هفته سربازان گمنان امام زمان (ع)، بیان کرد: از نطر امنیت و آسایش این نیروهای متعهد، خدمات ارزنده ای به ملت ایران عرضه داشته اند.

وی افزود: کشف مواد مخدر، باندهای جاسوسی، منافقان و همچنین کشف رانت خواری و رشوه گیری برخی از مسئولین یا ارگان ها بخشی از کارهای این نیرو هاست که با اخلاص عمل کرده و برای آسایش مردم ایران تلاش می کنند.

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه، ملت ایران همواره قدردان این عزیزان و زحماتشان هستند، تاکید کرد: تشکیلات قضایی و نیروی انتظامی باید به مرّ قانون عمل کنند و جوسازی‌ها و زور گویی ها نباید در میان آن ها کوچکترین هراسی را ایجاد کند و هر کجا تخلفی در میان مسئولان حقیقی یا حقوقی دیدند، باید با حکم قاطع اسلامی عمل کنند.

وی در ادامه با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادی خرمشهر، از رشادت های مردم خرمشهر و رزمندگان قدردانی کرد و افزود: آزادسازی خرمشهر در بحبوحه جنگ، توازن سیاسی نظامی را به سود ایران تغییر داد.

امام جمعه تبریز با اشاره به کارشکنی های سعودی ها در موضوع حج، تصریح کرد: کارشکنی های آشکار سعودی ها در پذیرش حجاج ایرانی موضوعی تکراری است و این واقعیت تلخ را نشان می دهد که حرمین شریفین دست کسانیست که هنوز افکار دوران جاهلیت را در سر دارند.

وی افزود: البته سعودی ها هنوز پاسخ رسمی درباره زائران ایرانی نداده اند ولی هیچ تضمینی در مقابل جان حجاج بیت الله ندارند و ارزشی نیز برای آن ها قائل نیستند، مخصوصا که در اجلاس استانبول خصومتشان را با ایران و حزب الله به صورت آشکار اعلام کردند و اخیرا با اسرائیل نیز روابطی دارند. ملت ایران این خصومت آن ها و کشت و کشتارشان در یمن را می بیند و تنفر خود را با شعار "مرگ بر آل سعود" اعلام می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این روز ها چهره شهر های ایران آذین بندی شده است به مناسبت نیمه شعبان ولی خوب است تنها به آذین بندی و پخش شیرینی اکتفا نکنیم و از این سفره نعمت الهی بی بهره نباشیم، باید با رفتار و گفتار خود مهدوی بودنمان را ثابت کنیم، راضی بودن قلب آن حضرت در عمل کردن به بیانات و دستورات نایب بر حق ایشان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha