• دوشنبه / ۳ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 95030300999
  • منبع : نمایندگی لرستان

منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس:

140 روستای سلسله و دلفان دارای راه مالرو هستند

140 روستای سلسله و دلفان دارای راه مالرو هستند

‌منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها 20 تا 25 درصد این شهرستان از نعمت گاز بهره مند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، علی رستمیان در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی سد تاج امیر دلفان، اظهار کرد: شهرستان دلفان بسیار مظلوم واقع شده به عنوان نمونه در بحث گازرسانی شهرستان‌های کوهدشت، الشتر، نهاوند و هرسین 90 درصد گازرسانی شدند، اما دلفان بین 20 تا 25 درصد گازرسانی شده است.

وی ادامه داد: نیاز است این مظلومیت شهرستان دلفان با درایت و تدبیر چاره‌سازی شود.

رستمیان بیان کرد: در این شهرستان 140 روستای مالرو در منطقه های میربک جنوبی، شمالی، اتیوند جنوبی و شمالی وجود دارد که نیازمند داشتن راه دسترسی هستند.

منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم این شهرستان در 6 ماه فصل سرد در منازل خود هستند و شغلی ندارند.

وی اضافه کرد: در بحث استخدام در این شهرستان شاهد حضور نیروهای غیر بومی هستیم و حال آنکه جوانان این شهرستان جویای کار بیکارند و نیاز است از نیروهای بومی به منظور کاهش بیکاری استفاده شود.

رستمیان بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید از این فرصتی که لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده استفاده لازم را ببرند.

رستمیان گفت: با توجه به شهرک صنعتی و آب‌گرم، اشتغال جوانان این شهرستان با درایت و تیزهوشی استاندار لرستان به صورت ویژه دیده شود، همچنین مسیر دمباع به سمت امامزاده بابای بزرگ نیاز است که بازسازی و بهسازی شود.

منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس با بیان اینکه توقع داریم که نورآباد به سمت و سویی برود که حداقل حقی که از آن ضایع شده برگردد، یادآورشد: سهم آبیاری اراضی کشاورزی این شهرستان 5000 هکتار بوده که تاکنون تنها 200 هکتارآن انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha