• جمعه / ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 95031408454
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

بازارچه‌های مرزی را باید مردم استان اداره کنند

بازارچه‌های مرزی را باید مردم استان اداره کنند

نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جابجایی و تغییر مدیران لازم است، گفت: اما در کنار اینها ثبات مدیریتی هم نیاز است تا بتوان اقدامی را انجام داد و باید در انتخاب مدیران دقت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، آیت الله امان الله نریمانی در جلسه امروز (13 خردادماه) شورای اداری استان کرمانشاه با تسلیت ارتحال امام و قیام 15 خرداد گفت: زمانی که امام راحل ما را ترک کرد همه دشمنان برای نابودی نظام خیز برداشتند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه انتخاب شایسته ترین فرد برای رهبری نظام آبی بر آتش‌هایی بود که دشمنان افروخته بودند و برخی داخلی‌ها هم سعی در تبعیت از آن داشتند و به برکت وجود مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی ایران تا به امروز با صلابت پیش رفته است.

نریمانی با اشاره به تاکید امام راحل بر وحدت گفت: همین وحدت امروز راهگشای ما خواهد بود و اگر بخواهیم حرکتی در جهت توسعه و رفع مشکلات کشور و استان داشته باشیم باید با همدلی و همزبانی پیش برویم.

نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اسفبار خواندن وضعیت امروز استان گفت: متاسفانه یکی از علل این وضعیت عدم ثبات مدیریتی است.

وی تصریح کرد: قطعاً مدیرانی که کوتاهی می‌کنند و ناکارآمدی آنها ثابت شده باید کنار گذاشته شوند، اما باید در زمان انتخاب آنها نیز دقت لازم صورت گیرد.

نریمانی افزود: جابجایی مدیران و یا تغییر باید باشد اما عمر مدیریتی هم باید قدری ثبات داشته باشد تا بتوان کار کرد.

نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لزوم بازگشایی مرز خسروی گفت: درصورت لزوم این موضوع را در شورای عالی امنیت ملی پیگیری خواهیم کرد.

وی به پتانیسیل مرزهای استان اشاره کرد و افزود: معتقدیم بازارچه‌های مرزی را باید خود مردم سیلی خورده استان اداره کنند و رونق مرز باید به سفره‌های این مردم برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha