• یکشنبه / ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 95031609237
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه:

60 درصد از ناوگان اتوبوسرانی ارومیه فرسوده است

60 درصد از ناوگان اتوبوسرانی ارومیه فرسوده است

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه گفت: تخصیص نیافتن یارانه بلیط به ناوگان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه، مشکلات این سازمان را مضاعف کرده است.

ناصر سعیدآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان غربی، اظهار کرد: تخصیص نیافتن یارانه برای نوسازی ناوگان، نبود تناسب نرخ کرایه‌ مصوب شده نسبت به هزینه‌های تعمیرات و نگهداری اتوبوس‌ها، افزایش نارضایتی بهره برداران بخش خصوصی و همچنین تخصیص ندادن یارانه بلیت، به ناوگان اتوبوسرانی این مشکلات را چندین برابر کرده و چالش قابل تاملی را در حمل و نقل عمومی مسافران شهری با ناوگان اتوبوسرانی به بار آورده است.

وی با بیان اینکه بیش از 60 درصد از ناوگان این سازمان فرسوده است، افزود: اجرای طرح‌های بازرسی، نظارت مستمر و به کارگیری تمام امکانات موجود، خدمات رسانی به شهروندان و رسیدن به یک وضعیت مطلوب نیازمند نوسازی و توسعه ناوگان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه در سال جاری اقدامات متعددی صورت گرفته است، تصریح کرد: نصب پنج دستگاه سایبان جدید، بهسازی چهار دستگاه سایبان فرسوده در نقاط مختلف شهر، تخصیص 150 دستگاه اتوبوس برای همکاری با ستاد انتخابات، برگزاری کلاس‌های آموزشی، ایمنی، بهداشت و محیط زیست برای رانندگان اتوبوس‌های ملکی و خصوصی با همکاری معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری ارومیه انجام گرفته است.

سعیدآبادی همچنین از اجرای مرحله دوم طرح سنجش آلاینده‌ها و گازهای خروجی اتوبوس خبر داد و افزود: شست‌وشوی بیش از 200 دستگاه سایبان در شهر، رنگ آمیزی 30 دستگاه اتوبوس در بخش خصوصی و همچنین رسیدگی به بیش از 35هزار گزارش تخلف مهم ترین اقدامات این سازمان محسوب می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha