• یکشنبه / ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 95031609352
  • خبرنگار : 71442

پیشنهاد صدرالدین شجره به رییس صداوسیما

پیشنهاد صدرالدین شجره به رییس صداوسیما

صدرالدین شجره به عنوان یک پیشکسوت صدا انتظارش از رییس سازمان صداوسیما در قبال رادیو را اینگونه عنوان می‌کند: کسانی که به معاونت صدا می‌آیند، این حضور برای آن‌ها سکوی پرتاب به تلویزیون نباشد، بلکه افرادی باشند که رادیو را بشناسند و آن را دوست داشته باشند.

این کارگردان و بازیگر رادیو در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، اظهار کرد:‌ انتظار داریم فردی برای معاونت صدا برگزیده شود که خود رادیویی باشد و مثل خانم آبروانی رادیو را دوست داشته باشد و به هوای تلویزیون به رادیو نیاید، چرا که معمولا رادیو تبدیل به سکوی پرتاب شده است. در این سال‌ها ما هم می‌توانستیم از این سکوی پرتاب استفاده کنیم اما عشق، علاقه و انگیزه ما را در این جا نگه داشته است.

شجره در عین حال با یادآوری این مطلب که همچنان مدیرانی هستند که دلسوزانه در رادیو تلاش می‌کنند، گفت: در نهایت خود سازمان صداوسیماست که باید به رادیو بها بدهد. هم از حیث مدیریت، هم از جهت مالی و هم از جهت ارزش‌هایی که رادیو و تأثیرگذاری‌اش داشته است و اینکه سهل‌الوصول بوده است. همه این موارد برای این رسانه دلسوز مزایایی است که اگر درست احیا شود موفق خواهد بود. نباید به رادیو اینگونه نگاه شود که صرفا خوراکش را بدهی تا نمیرد؛ بنابراین همه این مسائل به توجه مسئولان به رادیو برمی‌گردد به ویژه آنان که در رأس قرار دارند، آن‌ها هستند که باید به رادیو بها دهند.

او سپس در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با اشاره به اینکه در این مدت حتی جایگاه رادیو را می‌خواستند به موزه تبدیل کنند، بیان کرد: این اتفاق نشان از این می‌دهد که رادیو برایشان زنده نیست و بسیاری از شبکه‌ها را حتی حذف کردند.

شجره در همین زمینه بیان کرد: به محض اینکه کاهش شبکه‌ها مطرح می‌شد اولین حرکت از رادیو آغاز می‌شد و همه این‌ها نشان از این دارد که رادیو محلی از اعراب را ندارد. در صورتی که همین رادیو برای مقابله با بسیاری از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی می‌تواند بیشترین کاربرد را داشته باشد و باید آن را تقویت کنند.

این کارگردان و بازیگر پیشکسوت رادیو در بخش پایانی گفت‌وگوی خود در پاسخ به اینکه این روزها چه فعالیتی در رادیو دارد، اظهار کرد: در حال حاضر مشغول ساخت یک مجموعه 10 قسمتی به عنوان «گدایان محبت» هستیم که موضوع آن به زندگی گدایان برمی‌گردد.

شجره گفت: این مجموعه یک کار تحقیقاتی است و نویسنده در دل این ماجرا رفته و مدتی با این افراد زندگی کرده و چگونگی شکل‌گیری باندهای گدایی را مطرح خواهد کرد.

این کارگردان درباره زمان پخش مجموعه «گدایان محبت» گفت: امیدواریم این مجموعه که اکنون در حال ساخت است تا دو هفته دیگر برای پخش آماده شود.

به گزارش ایسنا، صدرالدین شجره - گوینده و بازیگر - کارش را از مسابقات فن بیان در دبیرستان آغاز کرده است. پس از آن به رادیو معرفی و وارد جریان حرفه‌ای رادیو شد. شجره تاکنون کارهای متعدد رادیویی انجام داده است و به عنوان استاد در گویندگی و فن بیان مشغول به تدریس است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha