• جمعه / ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۱۵:۵۶
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 92022013557
  • خبرنگار : 71461

سردار نقدی: استکبار بداند نمی‌تواند بین مسلمانان تفرقه بیندازد

سردار نقدی: استکبار بداند نمی‌تواند بین مسلمانان تفرقه بیندازد

رییس سازمان بسیج مستضعفین در جمع راهپیمایان تهرانی معترض به هتک حرمت اماکن مقدس دینی گفت: شیعیان چه زیبا شناخت خود را از این گونه کارها نشان دادند و علمای اهل سنت با اعلام انزجار و هماهنگی با شیعیان توطئه‌های آنها را خنثی کردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در جمع راهپیمایان تهرانی معترض به هتک حرمت اماکن مقدس دینی گفت: شیعیان چه زیبا شناخت خود را از این گونه کارها نشان دادند و علمای اهل سنت با اعلام انزجار و هماهنگی با شیعیان توطئه‌های آنها را خنثی کردند.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار محمدرضا نقدی اظهار کرد: امروز سردار بزرگ سپاه اسلام و صحابه پیامبر (ص) به پاخاسته و با جسدی که بعد از 1400 سال سالم مانده است قیام خود را شروع کرده تا ضربه‌ای باشد بر دهان استکباریان.

وی ادامه داد:‌ امروز تروریست و آمریکا باید خود را کنار بکشد و بداند حامی چه کسانی است. حامی کسانی است که هر دو هفته یک بار برای آنها جلسه می‌گذارد و قطعنامه صادر می‌کند. استکباریان 60 سال شعار حقوق بشر دادند ولی با این حرکت نشان دادند که نه تنها حامی حقوق بشر نیستند بلکه از منافقین نیز حمایت می‌کند.

نقدی خاطرنشان کرد:‌ امروز خون شهدای ایران، فلسطین، لبنان و افغانستان دامن وهابیت را گرفته است، وهابی‌ها سال‌ها می‌خواستند به مردم بفهمانند که حق با آن‌هاست ولی امروز به جهانیان ثابت شد که حق با مسلمانان و شیعیان است. آنها قبر صحابه‌ای را تخریب کردند که 1400 سال در منطقه ارمنی نشین و وهابیت محترم بود و باید این هتک حرمت مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: نه تنها شیعیان بلکه علمای اهل سنت نیز به این هتک حرمت اعتراض کردند. آنها از همین وحدت‌ها می‌ترسند که دست به چنین کارها می‌زنند وقتی دیدند نمی‌توانند بین شیعه و سنی با بمب گذاری اختلاف بیاندازند کاری کردند که دل و جان شیعیان را خون کنند.

نقدی گفت:‌ آنها به ایران حمله کردند ولی در مقابل آنها سپاه پاسداران تشکیل شد که مقتدرترین نیروی منطقه است و در مقابل تمام حرکات آنها ایستاده است.

رییس سازمان بسیج مستضفین تصریح کرد: به لبنان حمله کردند و نتیجه آن تشکیل حزب‌الله لبنان شد و هر روز از روز پیش قوی‌تر شد باید بدانند که دوره‌ استعمارشان به پایان رسیده و ملت‌ها بیدار شدند و جلوی هر تجاوز و استکبارگری می‌ایستند.

وی خاطرنشان کرد: آنها باید از گذشته خود درس بگیرند و عاقلانه عمل کنند و بدانند با این گونه کارها راه به جایی نمی‌برند، مسلمانان آزادی قدس و فلسطین را می‌خواهند.

نقدی در پایان گفت: اسراییل و استکبار بداند که هر کاری با مردم کنند آنها دست از اسلام و آزادی قدس نمی‌کشند و وحدتشان از هر روز بیشتر می‌شود و از همین جا به دولت‌های استکبار و صهیونیست اعلام می‌کنیم امت اسلامی بیدار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۰ ۱۹:۱۴

با احترام به نظرات سردار... فکر کنم دشمن تفرقه رو انداخته... قرنهاست که تفرقه و جدایی بین مسلمانان باعث قدرت دشمن و ضعف مسلمین هست... به خاورمیانه توجه کنید... کلا مسلمانان به جان هم افتادند که... اگر دشمن نمیتواند پس این تروریستها کار دشمن نیستند؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۲۱ ۰۰:۰۲

دقیقا درست است اصلا استکبار که باشد؟ مدتی کنار بنشیند تا ببیند ما خودمان چگونه چشم و چال هم را در خواهیم اورد فحاشیها و انگ‌زدنهای برخي روزنامه‌های ما را نمی‌بینید که چگونه به ادمهایی که 8 سال خوب یا بد در این مملکت خدمت نمودند و 8 سال است هیچ منسب تاثیرگذاری ندارند از دم تیغ لجن‌پراکنیهایشان در امان نیستند!