• چهارشنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ / ۰۹:۴۲
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 93012005979
  • خبرنگار : 71474

گزارش لحظه به لحظه ایسنا از نخستین روز ثبت نام یارانه

گزارش لحظه به لحظه ایسنا از نخستین روز ثبت نام یارانه

همزمان با آغاز ثبت نام مرحله دوم هدفمندی سامانه رفاهی با اختلال مواجه شد اما در حال حاضر با گذشت بیش از 14 ساعت از زمان ثبت نام امکان دسترسی محدود به سامانه رفاهی فراهم شده است.

همزمان با آغاز ثبت نام مرحله دوم هدفمندی سامانه رفاهی با اختلال مواجه شد اما در حال حاضر با گذشت بیش از 14 ساعت از زمان ثبت نام امکان دسترسی محدود به سامانه رفاهی فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طبق اعلام رسمی نام نویسی از نخستین گروه از سرپرستان خانواری که قصد دریافت یارانه نقدی داشتند از ساعت 12 دیشب در سامانه رفاهی آغاز شد این مساله در حالی بود که تنها یک گروه از جمعیت کشور که شماره سمت راست ملی‌شان صفر بود حق ثبت نام در روز نخست را داشتند. اما طبق بررسی‌های به عمل آمده و مراجعه پیاپی مردم از شب گذشته و نخستین دقایق ثبت نام این سامانه با اختلالی مواجه شده که ثبت نام و تایید نهایی را غیر قابل امکان می‌کند و مراجعه کنندگان با این پیام "سامانه در حال بروز رسانی است بعدا مراجعه کنید" مواجه می‌شوند.

در این رابطه مسوولان سازمان هدفمندی‌ یارانه‌ها نیز از ارائه هر گونه پاسخ شفاف طفره می روند اما به صورت تلویحی ایجاد اختلال در سایت رفاهی را تایید می‌کنند.

باید دید با توجه به محدودیت زمانی در نظر گرفته شده توسط دولت در نام نویسی خانوارهای مختلف افرادی که نتوانسته‌اند در طول ساعات گذشته ثبت نام کنند آیا امکان این را خواهند داشت که تا پایان ساعات روز بیستم فروردین نام نویسی خود را نهایی نمایند و یا این‌که دولت مجبور خواهد شد به دنبال این اختلال نام نویسی را تمدید کرده و روزهای بیشتری را به آن اختصاص دهد.

اختلال در سیستم رفاهی

با توجه به شلوغی بسیار بالای سایت رفاهی در طول ساعت‌های گذشته در بسیاری از موارد حتی صفحه اصلی این سامانه نیز قابل رویت نیست، اما در زمان‌هایی که صفحه اصلی آن بالا می‌آید در مراحل مختلف نام‌نویسی با مشکلات و ایراد‌های مختلفی از نام‌نویسی مراجعان جلوگیری می‌کند.

یکی از اصلی‌ترین این ایراد‌ها در ارائه‌ی کد امنیتی موجود در صفحه دوم فرم‌های ثبت‌نامی است. در این حالت وقتی که مراجعان قصد وارد‌کردن کد امنیتی را دارند هیچ صفحه‌ای نمایش داده نمی‌شود و سامانه ایراد غلط‌ بودن خود را می‌دهد.

یکی‌دیگر از اصلی‌ترین ایراد‌های گزارش شده در طول ساعات گذشته نیز مربوط به ثبت‌ نشدن شماره ملی تمام اعضای خانواده در بخش سوم فرم‌های ثبت‌نام است که علی‌رغم وارد کردن تمام شماره‌های ملی اعضای خانوار سامانه ایراد کافی‌نبودن نام اعضاء را می‌دهد و به این ترتیب از ثبت‌نام نهایی جلوگیری می‌کند.

سومین ایراد نیز مربوط به انتخاب نام شهرستان محل زندگی است که سایت در بسیاری از موارد در بازکردن شهرستان‌ها استان محل زندگی هیچ‌گونه واکنشی نشان نداده و پنجره مربوط به شهرستان‌های استان محل زندگی را باز نمی‌کند.

اختلال در سایت رفاهی

اختلال ادامه دارد

با گذشت بیش از چند ساعت از آغاز رسمی فرآیند ثبت نام در سامانه رفاهی این سایت همچنان با مشکلاتی متعددی روبرو بوده و مردم هنوز امکان ورود به آن را و ثبت نام پیدا نکرده‌اند.

در صورتی که این روند ادامه یابد پیش بینی می شود با توجه به ترافیک بالای متقاضیان دریافت یارانه نقدی در این سایت مشکلات چند برابر شده و امکان بهبود وضعیت نیز در کوتاه مدت بوجود نیاید این امر درحالی است که با توجه به محدودیت زمانی در نظر گرفته شده افرادی که شماره کارت ملی‌ آن‌ها صفر است تنها امروز را مهلت دارند تا ثبت نام کنند و این سامانه باید از فردا آماده پذیرش گروه جدیدی از سرپرستان خانوار باشد.

تلاش‌های خبرنگار اقتصادی خبرگزاری ایسنا تاکنون برای تماس با مسوولین سازمان هدفمندی‌ یارانه‌ها هیچ نتیجه‌ای نداشته و هیچ یک از آن‌ها علاقه‌ای به پاسخگو بودن درباره دلایل اختلال در سایت رفاهی و همچنین ارائه زمانی دقیق برای مهیا شدن دوباره سایت برای ثبت نام مردم ندارند.

پیگیری‌های صورت گرفته از وزارت ارتباطات حاکی از آن است که جلساتی در این وزارت خانه تشکیل شده و مقرر شده است تمام موضوعات مربوط به یارانه از سوی سازمان هدفمندی اعلام شود و وزارت ارتباطات در این زمینه پاسخگو نخواهد بود.

امکان دسترسی محدود به سامانه رفاهی

طبق آخرین اخبار به دست آمده دسترسی به سامانه رفاهی به صورت محدود بهبود یافته و برخی از خانوارها موفق شده‌اند در این سایت نام نویسی کنند.هرچند همچنان گلایه‌های بسیاری به دلیل کندی و ایرادهای موجود در مراحل نام نویسی به چشم می خورد. در حالی که تا پایان زمان نام نویسی گروه نخست مردم کمتر از 10 ساعت باقی مانده، هنوز هیچ یک از مسوولان اقتصادی دولت و سازمان هدفمندی یارانه‌ها در رابطه با اختلالات به وجود آمده در سامانه رفاهی اظهار نظر رسمی ارائه نکرده‌اند.

ربیعی: مشکلی در سیستم ثبت نام وجود ندارد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره گزارشاتی مبنی بر وجود اختلال در روند ثبت‌نام‌ هدفمندی یارانه‌ها توضیح داد:آقای شریعتمداری امروز گزارشی را ارائه کردند که در آن این موضوع مدنظر قرار گرفته بود که پیش‌بینی‌های لازم در همه موارد انجام شده است و ان‌شاءالله مشکلی پیش نمی‌آید.

ربیعی گفت: هم‌اکنون سیستم ثبت‌نام‌ها کار خود را انجام می‌دهد و مشکلی در این باره وجود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۰۹:۵۴

سلام ما هرچي تلاش کرديم ارور بروز رساني داد لطفا شما پيگيري کنيد با تشکر

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۰۹:۵۷

نه آقا چه اختلالي، چرا جو ميدي؟ من امروز صبح با بهترين صحت و خيلي راحت ثبت نام کردم. حداکثر 3دقيقه

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۰:۵۰

تو ديگه کي هستي لابد تو کره مريخ زندگي ميکني من از ساعت 12 تا حالا هنوز نتونستم وارد سايت بشم

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۰۹:۵۷

با سلام و تشکر از زحمات شما جاي تعجب است دردنياي علم وصنعت وتکنولوژي هنوز سايت ما درحال بروزرساني است

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۰۹:۵۸

اصلا با اين اينترنت نميشه ثبت نام کرد من يه مگ دارم ولي سرعتش اندازه 128 قبلا نيست

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۰۹:۵۹

بسم الله الرحمن الرحيم آقا تاريخ انتخابات بعدي کي هست ؟ من مي خوام از الان آماده شم واسه راي دادن !

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۰:۰۹

بسم الله الرحمن الرحيم آقا تاريخ انتخابات بعدي کي هست ؟ من مي خوام از الان آماده شم واسه راي دادن !

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۰:۱۱

اقا نميخواين بدين ندين ديگه چرا بااعصاب مردم بازي ميکنيد. هرکاري ميکنم نميشه همش ميگه درحال بروز رساني. اعصابم خرابه منتشر کن ايسنا

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۰:۱۷

اينها ميخوان با اعصاب و روان مردم بازي كنند وگرنه اين چه مسخره بازيه تو قرن 21 هنوز ما براي وارد شدن به يك سايت مشكل داريم

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۰:۲۰

من تا الان موفق شدم يک نفر رو ثبت نام کنم انقدر سرعت سايت کند هست نميشه واردش بشي اينا احتمالا نميخوان بدن!!!!!1

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۰:۲۴

بازيكن پرسپوليس يك حرف خوبي زد گفت فوتبال ما همش شده دروغ ولي بايد ميگفت مملكت ما همش شده دروغ

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۰:۲۵

اين سايت رفاهي کار نميکنه هرچي ميزنيم ميگه در حال بروز رساني .اين چه وضعشه شورشو در اوردند

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۰:۲۷

آقو ما از ديشب پا سيستميم ولي صفحه اصليم وا نشده چه برسه به تاييد نهايي!يني اينترنت مملکت له له ه! البت بگم فقط اينترنتو مشکل داره باقي مسائل حله!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۰:۲۷

راست ميگن ...باز نميشه- اين مسخره كردن مردمه و فقط دارن بازيشون ميدن...

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۰:۳۱

از ساعت 12 شب تا 1و نيم شب و از هفت صبح تا ساعت 10 مشغول ثبت نام بودم ولي هر بار با پيام سامانه در حال بروز رساني است لطفا بعدا مراجعه نماييد مواجه شدم

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۰:۳۷

کمک. فرم مشتريام مونده رو دستم ما ب جاي شما مسئولين بايد پاسخگو باشيم؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۰:۴۳

واقعا اگر سواد کافي داشتند ميدونستند که مشکل، سرور اين سامانه هست نه پهناي باندش

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۰:۴۳

سلام روحاني الان اين دومين سوتي شماست . يکي سبد کالا و اينم ثبت نام يارانه . نذار سومي بشه که من ازت نااميد ميشم .

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۰:۴۳

فکر کنم با اين اوضاع خوب ثبت نام 99 درصد مردم انصراف بدن!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۰:۴۷

من خيلي راحت ثبت نام کردم حداکثر 2 دقيقه البته 5 صبح

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۰۳

خسته نباشيد

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۰۷

منم نصف شب 30 خانوار رو ثبت نام کردم فرم خيليهارو گرفتم که ثبت نام کنم الان ديگه نميتونم.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۰:۴۷

خدارو شکر که ما اين قشر اندک بي بضاعت مي خواهيم دريافت کنيم و اين مشکل پيش اومده اگه قرار بود اين جمعيت کثير انصراف دهنده بيان تو اين سايت چي مي شد

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۰:۴۷

سلام . پيش بيني مي شد اين اتفاق بيافتد .يادم مي آيد بچه بودم آن موقع هم مثل حالا وضعيت مالي خانواده خوب نبود . عيد بود و مهمان بود که مي آمد و مي رفت هفته دوم ميوه و شيريني تمام شد . پدر فرمان داد هرکس گفت مي خواهم بيايم ديدن بگوييم بفرماييد .اما وقتي آمد در خانه را باز نکنيد مثلا ما خانه نيستيم . حالا هم همينطور است ما آمديم پشت در سامانه منتظر هستيم در را باز نمي کنند .

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۰:۴۸

نبايد از همون اول پيش بيني ميکردن؟فقط خوب ميتونيم حرف بزنيم؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۱۲

آقا اين سايت کار نميکنه به هيچ وجه.فردا هم پا ميشن ميگن مردم انصراف دادن.مردم انصراف نميدن.سايت خرابه مجبورشون ميکنين انصراف بدن.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۰:۴۹

نميخوان بدن بگن نميديم چرا اعصاب مردمو خراب ميکنن.از صبح هرچي ميزنم ميگه در حال بروز رساني الانم کلا وارد سايت نميشه اين چه سايتيه الان 50 نفر جلوي مغازه صف کشيدن.شما پيگيري کنيد خواهشا

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۰:۵۰

بالاخره جان چند تا را هم بايد اينطوري واينجا بگيرند.خودتون چند روز پيش يه مطلب درموردمرگهاي آسان نوشته بوديد.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۰:۵۷

الان در کافي نت ما 25 نفر از ساعت 7 تا الان ايستادن وفقط يک نفر ثبت نام شده اينا قصد دارن مردم نتونن ثبت نام کنن بعد بگن خوب بيشتر مردم با فرهنگ ايران انصراف دادن

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۰:۵۷

داداش اين چه وضعيه اعصـــــــــــــابم خرد شد

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۰:۵۹

محمود كجايي كه ...

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۰۰

من تا 3/5 صبح هر کاري کردم نشد که نشد،از 6 تا الانم همين طور

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۰۱

اون از سبد كالا اين هم از سايت رفاهي و يارانه اين هم از دولت تدبير و اوميد!!!!!!!! كجايي محمود جان

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۰۳

اقا من بعد 2 ساعت يکي ثبت کردم

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۰۳

ثبت نامي که کار يک دقيقه است الان 4ساعت مشغول ثبت نام هستم.مدام خطاي بروزرساني ميده يا اجازه انتخاب شهرستان محل سکونت نميده.از کار و زندگي افتادم آخه اين چه وضعيه؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۰۵

اينا همه فيلم اين دولته . نه تدبيرشونو ديديم و نه اميد به جاش ياس و ناميدي و بي فکري ديديم

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۰۶

چرا سايت بروز رساني نيست من كه خسته شدم نمي شه ثبت نام كرد لطفا تمديد كنيد

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۰۷

خيلي واضح و روشن بود كه سايت داون ميشه، اين اتفاق حتي تو امريكا هم كه چند روز پيش ثبت نام بيمه داشتن اتفاق افتاده بود، البته اين نكته رو ياداور بشم كه نه با اين شدت فقط براي ساعاتي سايتشون مشكل داشته. بهترين راه اينه كه ثبت نام نكنيد.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۰۸

با اين سايت مشکل دار به طور خودجوش عده زيادي از مردم از گرفتن يارانه انصراف داده خواهند شد

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۰۹

اقا ما همه انصراف داديم سايتتونو باز کنين

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۰۹

با سلام حدس من درست بود . 74 ميليون ايراني همه سر کاريم ... صبح اول وقت اداري سيستم پيغام ميده ميگه درحال بروز رساني حالا ساعت 10 صبح سايت با لا نمي ياد...اين هم تکنولوژي ما ... اگه انتخابات رو اينترنتي مي کردن آيا اين مشکل به وجود مي اومد....؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۰۹

چرا دروغكي مي گين ثبت نام كردين لطفا دروغ نگين من از ساعت 12 تا صبح بيدار بودم از صبح هم تا الان همش ميگه سايت در حال به روز رساني هست لطفا بعدا مراجعه فرماييد اعصابم داغونه اين چه وضعشه بگن نميديم ديگه مردمو مسخره كردن

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۰۳

خانم زماني!من نگفتم براحتي ثبت نام کردم.مشکل شمارو منم که از ساعت هشت تلاش ميکردم داشتم.منتها با عنايت خداوند والبته با شانس تونستم ساعت يازده ثبت نام کنم.البته با اطلاعي که از کافي نت ها گرفتم مشکل پابرجاست و هر نيم ساعت يه نفر ثبت نام ميشه.انشاالله شما و همه هموطناي نيازمند بتونين ثبت نام کنين.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۱۰

سلام.من ساعت نه ونيم کامنت براتون گذاشتم که موفق به ثبت نام نشده ام.ولي ميخام بگم ساعت يازده تونستم ثبت نام کنم.روحاني مچکريم.فقط مردونه يارانمو قطع نکن.بدجور نيازمندم.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۱۰

از ديشب 12 به بعد هرکاري کردم باز نشد که نشد الانم باز شده خدارشکر اما به کندي...

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۱۴

بازم سر کار گذاشتن هفتاد ميليون ايراني

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۱۶

سيستان و بلوچستان زندگي ميکنم فقط يک خانوار رو توانستم ثبت کنم يکي نيست بگه آقايان مسئول شما که زير ساخت ندارين چرا اقدام به همچين برنامه اي کردين هزاران نفر از روستا ها به شهر اومدن اين همه هزينه اين همه تصادف و ترافيک ...

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۱۸

سرکاريه.ما که نخواستيم.به خاطر45تومن چه کار ميکنن.مگه مردم گدان؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۲۰

ثبت نامي که کار يک دقيقه است الان 7ساعت مشغول ثبت نام هستم.مدام خطاي بروزرساني ميده يا اجازه انتخاب شهرستان محل سکونت نميده.از کار و زندگي افتادم آخه اين چه وضعيه؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۲۱

اين چه وضعي هست که براي مردم درست کردن سايت خراب معلوم نيست چي کار مي کنن .فقط دروغ

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۲۲

دفتر ict دارم از 7 صبح تا حالا 2 تاثبت کردم ملت هم اينجا صف کشيدن .جوابگو اينا کي بايد باشه؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۲۳

اين از اول تدبير آخرش چي بشه من ميدونم فناي ملت

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۲۵

اي کاش به جاي سايتشون مبلغ يارانه ها هم با توجه به اين تورم لجام گسيخته بروزرساني بشه

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۲۶

آقا اين چه وضعيه واقعا خجالت آوره تو عصر ارتباطات چه جوري سايت به اين مهمي باز نمي شه !!!!؟؟ به ما بگيد چرا ؟!!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۲۶

بهترنبود با اين سايت افتضاحتون که خودتون خوب مي دونستيد جواب نميده به جاي يک روز فرصت به هر گروه براي ثبت نام حداقل سه يا چهار روز فرصت مي داديد؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۲۸

اقا سايتو فيلتر کردن با فيلتر شکن بريد باز ميکنه:)))

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۲۸

سلام اصلا يه بارم تو کرج باز نشده من از 100 تا دوستام پرسيدم اين ديگه چجوره شه

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۲۹

نه دولت دولته نه اين ملت ملته هرچي سرمون بياد حقمونه

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۳۱

من به سختي تونستم ثبت نام کنم مرورگرتون فايرفاکس يا اينترنت اکسپلورير باشه چون بقيه مرورگرها با تکميل فرم مشکل دارن

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۳۱

اقا من انقدر خوشحالم که حد نداره افرين بر دولت تدبير و اميد

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۳۲

آقا جون به همه يارانه رو بدين خلاص اصلا دوست دارين ملتوسر کار بذارين مردم بيکار نيستن که امکانات ندارين چرا پا فشاري ميکنين اينم دومين گاف دولت

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۳۲

اين تدبير دولت تدبير و اميده ديگه بريد حالشو ببريد حالا بعد از چندماه مردم تازه فهميدند احمدي نژاد کي بود وچکار کرد درود برمحمود کبير

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۳۳

با اين سايت مردمو با خرج خودشون سر کار گذاشتن

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۳۴

اينم مث سبد کالاست سرکاري من از صبح تا حالا نتونستم ثبت نام کنم

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۳۴

شما اگه راست ميگيد سايتو باز کنيد براي کساني که ميخواهند انصراف بدن برن تو سايت

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۳۶

آقو کلا همه چي از سيستم خارجه ....از سيستم خارجه يعني اينکه همه چي له له و داغونه آقو....ما وارد نشديم آقو..هر کي وارد شد براي ما هم ثبت نام کنه...ثواب داره آقو

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۳۷

باورتون نميشه من تا حالا کد ملي خانواده ام را حفظ نبودم اما به کمک دوستان امروز حفظ شدم از بس که اين سايت عالي کار مي کنه.کمي خوش بين باشيم

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۳۷

آقاي ايسنا لطفا به آقاي يارانه زنگ بزنيد و بگيد بابا کلي آدم جلو مغازم صف کشيدن واسه ثبت نام ما اميدمون به جيب مردمه آخهههههههههههههههه!!

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۳۷

منم تو همدان نتونستم يک نفرو ثبت نام کنم. انشا الله که درست ميشه با تدبير و اميد به بهتر شدن وضعيت ثبت نام

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۴۰

مردم ايران مطمئن باشيد دولت عمدااين اختلال را ايجاد کرده است تا هرچه بيشتر مردم نجيب و فهيم را سر کار بگذاردآفرين بر تدبير دولت

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۴۰

هنگ کرده 2 ساعته از کارم زدم و ديگه خودمم هنگ کردم

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۴۱

من تونستم وارد سايت بشم . اطلاعات هم وارد کردم . ولي تو قسمت کد شهرستان فقط 4 رقم رو قبول ميکنه درحالي که کد خيلي از شهرستانها 5 رقمي . به همين دليل قبول نمي کنه به علت کد اشتباه وارد شده

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۴۱

يه خسته نباشيد به دولت تدبير اميد که اميد مردم نااميد کرد بايد بگيم احمدي دوستت داريم احمدي برگرد

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۴۱

ساعت 11:39 تونستم 1 ثبت نام انجام بدم از مرورگر فايرفاکس استفاده کردم و اصلا عجله نکنيد ، کد ملي ها و اسامي و اسم شهر بسيار کند و دير لود ميشوند موفق باشيد

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۴۳

فقط ميتونم بگم واقعا که.... دروغ

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۴۴

اين چه وضعشه اگه نميخواين يارانه بدين بگين نميديم چرامردمواذيت ميکنين!!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۴۵

مجددا . همه مردم ناراضي هستن

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۵۱

چرا دروغكي مي گين ثبت نام كردين لطفا دروغ نگين من از ساعت 12 تا صبح بيدار بودم از صبح هم تا الان همش ميگه سايت در حال به روز رساني هست لطفا بعدا مراجعه فرماييد اعصابم داغونه اين چه وضعشه بگن نميديم ديگه مردمو مسخره كردن داشتيم راحت زندگيمونو ميکرديم ثبت نام دوباره اينا همش کشکه صد رحمت به احمدي نژاد

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۵۱

آقا والله من از صبح ساعت 6 ساعت 8.5 و الان ساعت 11:45 دقيقه وارد شدم هيچ مشکلي نداشته. فقط يه کم کندي سرعت

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۵۲

سبد کالا يادتونه؟ بنزين براي مسافرت رو يادتونه که بهترين عيدي بنزيني اينه که سال 92 بنزين رو گرون نکرديم ؟ گرون کردن برق به ميزان 24درصد از اول اسفند 92 رو يادتونه؟ انصراف 77ميليون ايراني با فرهنگ و معتقد به دولت تدبير و اميد رو يادتونه ؟ محمود خوش آمدي

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۵۲

از صبح تا الان هرکاري ميکنم نميتونم ثبت نام کنم. با وجود سرعت خوب اينترنت که دارم.لطفا بررسي کنيد

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۵۳

از ايسنا تشکر ميکنم که توبايکوت خبري مسئولين مردمو بي خبر نميذاره.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۵۳

سلام اگر کسي راه حلي داره بياد بگه

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۵۴

دولت ژنرالها پشت سر هم داره سوتي مي ده. اون هم بدجوري . بابا ماردونا رو ول کنيد يکي بياد بچسبه اين غضنفر رو

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۵۶

آقاي رئيس جمهور رسيدن به دارايي مردم که کاري نداره شماره ملي افرادرادرسيستم دارايي واردکنيد تمام املاک ومستغلات وخودروهاوزمين که بنامشان هست مشخص ميشود کارمندان وکارگران هم که ليست حقوق وبيمه دارند ديگر چرامردم را خون به جيگرميکنيد؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۵۸

من ديشب 30 تا خانوار را ثبت نام کردم ولي صبح يه نفر و هم نتونستم ثبت نام کنم از قبل مشخص بود اينجوري ميشه آيا اين مشکل رو کافي نت ها هم دارن؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۵۹

به کوري چشم امريکا موفق به ثبت نام شدم

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۵۹

اين همه دروغ چرا بگين امار ثبت نام کنندگانو ديديم ترسيديم زديم سايت در حال جون دادنه تا مردم که موفق نشدن ثبت نام کنند جزء انصرافي ها تلقي شوند

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۰۰

من تونستم وارد سايت بشم اما خيلي مسخره است.تو فيلد تعداد اعضاي خانوار زده=سرپرست + افراد تحت تکفل.که ما 6 تاييم.کد ملي 6 نفر رو وارد ميکنم اخرش ميگه تعداد وارد شده با ليست مطابقت نداره.مردم بازيچه اين دولت شدن

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۰۴

كد ملي رو كه وارد مي كنيد بايد منتظر بمونيد تا شناسايي كنه و اسم طرف رو بنويسه. اگه شناسايي نكنه جزو نفرات حساب نمياره و ميگه با تعداد مطابقت نداره.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۰۹

کد ملي رو که وارد ميکنم شناسايي ميکنه.بعد 5 نفر ديگه رو وارد ميکنم.خطا ميده

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۵۲

واسه هر عضو خانواده بايد يه زماني رو منتظر بمونيد تا سيستم اون عضو رو شناسايي كنه و اسمش رو كنار كد مليش بنويسه.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۰۲

آخه بابا شماها که نميتونين يه ثبت نام ساده که خود مردم انجام ميدن رو مديريت کنيد . آخه چرا حرف از راستي آزمايي ميزنيد؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۰۲

سايت که دچار مشکلات زيادي هست، يا الکي گير ميده به ساعت و تاريخ يا صفحه بعدي رو بعد از تيک زدن عمل نميکنه و يا صفحه‌ بعدش. احتمال دان شدن کاملش هم ميره. چه وضعشه؟!

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۰۳

به من اين پيغام رو ميده: لطفا ساعت و تاريخ دستگاه خود را تصحيح بفرماييد و سپس مجددا صفحه را بارگزاري نماييد

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۰۵

الان ثبت شد

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۰۵

آيا از نطر شرعي درست است که من درآمدم را به همسرم که سرپرست خانوار است تحويل بدهم ؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۰۵

خو يه دفعه بگين همگي انصراف بدين ديگه چرا سايت رو دستکاري ميکنين؟ چرا کاري ميکنين کسي نتونه بره ثبت کنه؟ فقط بگم خدا خودش جوابتونو بده ما مردم که ديگه خسته شديم از گربه موش بازياتون.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۰۶

سلام بعد از اين که کد ملي رو در فيلد هاي اعضاء وارد کرديد بايد منتظر باشيد تا نام افراد از سامانه گرفته و به شما نشان بدهد اگر بعد از 1 دقيقه نشد باز روي کد ملي کليک کنيد و بعد بيرون از فيلد يک کليک کنيد تا اطلاعات از سرور گرفته شود

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۰۷

بهرحال هر کي ثبت نام نکنه جزو انصرافي هاست. اگه ميتونين ثبت نام کنيد وگرنه که هيچي

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۰۸

لطفا دروغ نگيد من در عرض نيم ثانيه ثبت نام کردم

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۰۸

آقا ما چهار نفر با دو کامپيوتر از صبح مشغوليم هنوز که هنوزه نتونستيم يک نفر را ثبت نام کنيم

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۰۸

با کلي ابهت رفتم تو دفتر پست مي گم براي يارانه کجا ثبت نام کنم... همه خنديدن متصدي مي گه : مگه سايت باز شده؟ رفتم دفتر پليس +10 ميگه ما اصلا نمي دونيم ثبت نام چجوريه ... به ما نگفتن اين ديگه چجورشه؟ لابد فردا مي گن مردم بايد به اين جاهامراجعه مي کردن...

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۰۸

صفحه سوم بالا مياداما زير منو گزينه انتخاب شهر غير فعاله بعد براي ثبت هم ارور انتخاب شهر ميزنه، چرا؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۱۱

بابا به خدا مردم گناه دارن چرا انقد مردم رو سر کار مي ذارين؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۱۱

بهترين حرف دولت براي مردم: هموطنان عزيز باز مثل هميشه در صحنه حاضر شده و انصراف خود را از دريافت يارانه نقدي اعلام کردند. غافل ازينکه خودشون عمدا سايت رو فيلتر کرده بودن خخخخ

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۱۱

واسه من به جز صفحه اول هيچي ديگه بالا نمياره خسته شدم بابا از صبج من دارم ميزنم فايده نداره

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۱۱

آقا امتحان كردم سايت مياد بالا كه! در ضمن مراجعين دسته بندي شدن ولي ملت رعايت نميكنن و ميخوان همه با هم برن توي سايت خب اينجوري ميشه ديگه

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۱۱

خواهش مي کنيم قيمت ها رابه قبل ازيارانه 45 توماني دولت آقاي احمدي نژاد برگردانيد ما يارانه نمي خواهيم. و از ته دل رضايت داريم.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۱۵

خدا قوت مسئولين محترم واقعا خوب بلدين مردم رو دور بزنيد اين کارتون ايووووووول داره

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۱۶

جان مادرتون جواب بدين خسته شديم

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۱۷

آقا اين 45 هزارو نخواستيم به خدا حاضريم ماهيانه 45 هزارتومن هم بديم ولي قيمتا برگرده

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۱۷

خدا راضي نباشه از اين دولت ومخصوصا دولت قبلي که ما رو به اين روز دچار کردند

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۱۸

آقا درست شد . ممنون . ما حوصله نداريم وگرنه همه چي درست ميشه

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۱۸

خواهشا يارانه را قطع نکنيد وگرنه شکارچيان به خاطر فروش پوستم و جبران کسري يارانه زنده به گورم مي کنند.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۲۰

آخ اگه يارانه منو بدن واي چي ميشه ميليونر ميشم و ميرم انتاليا ويلا ميخرم خخخخخخخخخخ

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۲۱

به خدا انصاف نيست با اين مردم شريف که در تمام صحنه ها پشتيبان اين مسئولان هستند اينگونه رفتار شود اين چه رسوايي است که به راه انداخته اند. بابا نخواستيم .

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۲۲

من از صبح تو ثبت نام درآمدمو از 600 تا يک ميليون ميزدم،ثبت نهايي نميشد. همين که درامدو بالاي 2ميليون زدن راحت تاييد شد! شمام امتحان کنيد!

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۲۴

آقاي روحاني فدايي داري

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۲۴

بابا ما کافي نتي ها پدرمون در اومد چه گناهي کرديم آخه . خو چرا درستش نميکنيد

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۲۵

هرکاري کردم نشدمثل روز روشن بود اينجور ميشه

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۲۸

سلام از ساعت 12 تا 6 مشکل داشت از 6.5 تا 7.45 عالي بود از 8 تا 12 حتي يه دونه هم ثبت نشد و سايت تا الان مشکل داره

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۲۸

جون مادراتون رسيدگي کنيد ديگه اعصاب نموند واسمون

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۲۹

به ما هم اين خطا رو داد تاريخ رو درست كردم درست شد و بالا اومد

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۳۰

پس از چندصدمين بار متوالي و بدون وقفه موفق به ثبت نام شدم . به اميد موفقيت ديگر هموطنان

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۳۰

سايت يارانه خرابه من که در همون صفحه اول و دوم موندم. اوضاع اقتصادي واقعا خرابه. من که از اين 45 تومن نميگذرم قيمتها وحشتناکه برکت هم از پولمون رفت با اين يارانه که چش دولت بهشه. احححححححح

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۳۶

مثل اين که سياست هشت سال گذشته در گدا پروري خوب جواب داده!

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۳۰

آقايون؟ خانما؟ يه كم صبور باشيد !! چيه هر چيزي مشکل پيدا ميکنه سريع داد و بيداد ميکنيد ؟! خب سيسستمه ديگه خط ها امروز شلوغه براي همين سيستم هنگ ميکنه، يه کم صبور باشيد خواهشا

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۳۰

همه واقعا نگرانند خواهش ميکنم يه کاري کنيد ، اخه اينجوري که نميشه

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۳۱

من و ارسطو هم يارانه نميگيريم

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۳۳

الکي ميگن منم ميام

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۳۹

آاقا من به جاي يه بار 10 بار ثبت نام کردم

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۳۹

من که تونستم چند بار وصل بشم نميدونم چرامردم ما صبر ندارند؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۵۷

آيا زمان احمدي نژاد هم اينطوري صبر ميکرديد يا سريعا لب به اعتراض و شايد هم دشنام مي گشوديد؟ بالاخره ...

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۴۱

طبق آخرين اظهارات مسئولين امر قبل از شروع ثبت نام باند بسيار پهني در سامانه مربوطه با ظرفيت بيش از 10 برابر تعداد ثبت نام کنندگان در روز آماده بوده !!!جل الخالق از اين همه آماددگي !!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۴۲

تورو خدا خسته شدم هي ايراد از تاريخ و ساعت ميگره تو رو خدا جواب منو بديد من بايد چيکار کنم ممنون ميشم...

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۴۵

پايين سمت راست مانيتورتون تاريخ سيستم رو 9آوريل 2014 تنظيم كنيد. درست ميشه.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۳۱

سلام ببين ساعتت بايد مثلا الان که 1.5 ظهره، pm 1.5 باشه نه am. اگه am هست اصلاحش کن. تاريخ هم 2014/9/4

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۴۳

فدايي: منظورت از صبر چيه؟ چن روز و چن ساله؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۴۴

مشکل ما ملت اين است كه حافظه تاريخي اونم حتي کوتاه مدتش در حد دو سه ماه هنوز هيچي نشده افتضاحه. سبد کالا رو فراموش کردن به چيز ديگه دل خوش کردن

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۴۶

دوستاني که تونستيد ثبت نام کنيد از چه شهر و استاني هستين؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۴۸

عاقا ميشه حساب و کتاب دست مردم باشه و اينبار مردم دولت رو سر کار بذاره برا دريافت يارانه؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۴۹

چرا اخه فرافکني مي‌کنين من خودم اصلا موافق اين کار دولت نيستم ولي ثبت نام کامل انجام مي ده من الان تو 30 مين 3 نفرو ثبت نام کردم نمي گم به راحتي کند هست ولي انجام مي شه

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۴۹

آقا اين پهناي باندو اونقد زياد کردن که ما تو سايت گم ميشيم و از وسعتش نميتونيم ادرس رفاهي رو پيدا کنيم خخخ

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۵۰

بعد از چند ساعت تلاش بالاخره موفق شدم

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۵۲

حالا خدا کنه واسه کسايي که فردا نوبتشونه درست بشه !!!!!!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۵۵

خوب چه اسراريه که حتما از ماه اردبيهشت يارانه قطع شه خوب از خرداد قطع بشه يعني چه خبره که ميخوان سريع سفره رو جمع کنن من که ميگم درست نيست يه کم به مردم فرصت بدين اين طفلکي ها راي دادن آقا اصلا يارانه همه رو من ميدم

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۵۶

آقايون و خانومايي که چاپلوسي و خودشيريني ميکنن توجه نمايند که 70ميليون ملت که دروغ نميگم؟ خو سايت بسته هستش ديگه؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۵۹

سلام به همگي من الان زدم ثبت شد پيامك اومد

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۵۴

من از ديشب تا حالا نتونستم ثبت نام کنم. اينترنت ADSL با سرعت 512 دارم و فکر ميکنم خيلي خيلي براي يک ثبت نام اينترنتي مناسب است.آقايان ياد گرفته اند که کم کاري خود را گردن مردم بيندازند.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۰۷

آقاي روحاني مرگ دسته جمعي عروسي است اگر خالصانه به مردم بگوييد يارانه همه قطع ولي بهداشت رايگان و تغيير قيمت هم نداريم همه مردم با جان و دل راضي خواهند بود در ضمن افراد تحت پوشش کميته امداد را هم پشتيباني کامل بفرماييد که ثواب آن به همه مردم ايران برسد.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۰۷

بخداتاقرون اخرش ازدولت ميگرم حقمه بااين گروني ها حالا چراسايت باز نميشه

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۱۰

سلام دوستان متاسفانه دولت با اين به اصطلاح برنامه ريزي ، کار کلي وقت مردم رو گرفته هم توي روستاها و هم در مناطق شهري اين چه بدبختيه که ما داريم ..چقدر کارمندان توي ادارات وقتشون رو پاي سايت گذاشتن تا ثبت نام کنن...مملکت از کار افتاده ....که چي..حالا نميشد همون دفعه قبل که مردم ثبت نام کرده بودند همون اطلاعات رو پايش مي کردن....هر کي مياد بدتر از قبلي روند مملکت رو کند ميکنه....چه بساطيه که دولت چشمش به اين يه ذره پول مردمه

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۱۰

خطا: تعداد افراد خانوار با افراد وارد شده در ليست برابر نيست

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۱۱

من هر کاري کردم نتونستم ثبت کنم به همه کافي نتاي شهر هم رفتم ولي اونام گفتن سايت مشکل داره! هيشکي تو شهر داراب تا حالا نتونسته ثبت نام کنه!

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۱۳

با سلام من هر چي سايت refahi.ir رو باز ميکنم واسه ثبت نام اين خطا پيش مياد (لطفا ساعت و تاريخ دستگاه خود را تصحيح بفرماييد و سپس مجددا صفحه را بارگزاري نماييد) در صورتي که ساعت و تاريخ سيستم درسته!چکار بايد بکنم؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۱۵

سلام به همگي آقا ما به هرجا و همه گفتيم سايت باز نميشه و حتي به مسئول فناوري فرمانداري هم گفتيم بنده خدا ها هم نميدونن چکار کنند هي به اينجا و انجا زنگ مي زنند به اميد يه راه حل اما ........ ؟؟!!

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۱۷

ربيعي گفت: هم‌اکنون سيستم ثبت‌نام‌ها کار خود را انجام مي‌دهد و مشکلي در اين باره وجود ندارد. لابدواسه نور چشمي ها بازه.من که از 9 صبح تا حالا يه نفر ثبت نام نکردم. همون صفحه دوم رفرش ميشه

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۲۰

لطفا ساعت و تاريخ دستگاه خود را تصحيح بفرماييد و سپس مجددا صفحه را بارگزاري نماييد!!!!!!!!!!!!!!!!اين چيه باز؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۴:۲۵

تاريختو عوض کن امروز 9/4/2014 است

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۲۸

سلام من از ابتداي صبح نتوانستم وارد قسمت ثبت نام شوم در صفحه اول وقتي مربع را تيک مي زنم و "تاييد" را کليک مي کنم هيچ صفحه جديدي باز نمي شود.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۴:۳۵

احتمالاً جاوااسکريپت شما فعال نيست.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۲۹

امکان ويرايش خواهد بود؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۲۹

مردمو كلا مسخره كرد، بابا بخدا مردم گناه دارن. اينا نمي‌تونند يك سايت را مديريت كنند. اون از سبد كالا اينم از سايتشون.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۳۵

سايت رفاهي باز نمي شود اين ارور مي دهد :لطفا ساعت و تاريخ دستگاه خود را تصحيح بفرماييد و سپس مجددا صفحه را بارگزاري نماييد

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۴:۳۷

وضعيت AM يا PM بودن را بررسي کنيد. يا به همديگه تغيير بديد.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۳۷

من براي اولين بار الان ثبت نام کردم و در کمتر از 1 دقيقه بدون هيچگونه مشکلي ثبت نام شد و اس ام اس هم به گوشيم اومد.....البته اينم بگما با فيلترشکن ثبت کردم

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۳۷

بالاخره موفق شدم بعد 13 ساعت تلاش

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۴۰

اي بابا به من ميگه شماره حسابت درس ني. من رفتم بانک پرسيدم درس بود اين چي ميگه؟ سيستم هم دروغ ميگه.........

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۴۳

اوف مرسي دولت الکترونيک و دولت تدبير بالاخره بعد 6 ساعت تلاش بي وقفه ثبت کردم ايشالله سايرين هم موفق شن در اين امر خطير هههههه

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۴۴

اينترنت دوستاني که ثبت نام کردند چند کيلوبايته؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۵۴

آقايان وخانم هاي گرامي صبور باشيد .من به خدا موفق شدم از ساعت 7 صبح شروع کردم تا ساعت 12.5 موفق شدم انشالله شما هم موفق باشيد .براي اين موفقيت بزرگ خودم را تحسين ميکنم

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۵۴

مسوولان خوب بلدن مردم روسرکاربزارن.خداياچي ميشدپول داشتم ازاين کشورميرفتم.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۵۶

ماشاالله ملت تو يارانه چه پيگيرن و حساس, اين همه نظر تو ايسنا بي سابقه است.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۵۸

والا بخدا من از ساعت ده صبح ي بند دارم ميزنم بره سايت رفاهي اوايل ک اصلا نميرفت حالا هم ک ميره فرم اول رو ک پر ميکني و کد 5 رقمي رو ميزني ميخواد بره مرحله بعد ارور ميده ک ""کد ملي سرپرست را وارد کنيد"" صد دفعه تا حالا زدم همين ارور رو ميده کد ملي هم درسته موندم چيکار کنم!!! دوستان اگه ميدونين و ميتونين راهنمايي کنين!

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۵۹

عاقا ما از ساعت هفت صبح تا الان که ساعت 13.30 است نشستيم پاي سامانه هنوز موفق به ثبت نام نشديم. مسئولين متشکريم

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۴:۰۰

آقاي ربيعي نهار نخردي؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۴:۰۱

من ازصبح در تلاش بودم حالا ثبت نام كردم!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۵:۵۳

من همان اول صبح سايت رو باز کردم ولي ارور داد ولش نکردم تا ثبت نام کردم پيامکش هم آمد

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۴:۱۵

براي من بعد از ثبت نام پيامک نيامد چه کار کنم در مراجعه بعدي سامانه گفت شما ثبت نام کرده ايد

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۴:۱۶

با مرورگر safari ثبت نام کردم.با بقيه مرورگر ها نتونستم

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۴:۱۷

با سلام من هرچه كدملي را ثبت مي كنم كه به مرحله بعدي وارد شوم پيغام مي دهد كدملي را وارد كنيد چه بايد كرد؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۴:۱۹

من دقيقا در ثبت نام يکي از آشناهامون که ازم خواست ثبت نام کنم همه مشکلات بالا را درک کردم!!!!!و مزه تلخش رو چشيدم تا اينکه بعد 2 ساعت و نيم ثبت شد. آيا واقعا همه مي تونن ثبت نام کنند؟ تو کافي نتها و پست بانکها مردم تو صف چي مي کشن خدا مي دونه من که خونه اينترنت دارم کلي کلافه شدم بخدا اميدوارم فردا که بايد برا 7 خانوار ثبت نام کنم درست شه وگرنه....چقدر بايد کلافه شم؟؟؟؟!!!!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۴:۲۱

از 9 صبح تا الان 14 به اميد اين بودم اخبار وضعيت خراب بودن سايت رو اعلام کنه ولي گفت سايت درست کار ميکنه کمي اختلال داره. خداوند از اين کم ها به زندگيتون سرازير کنه. دستم درد گرفت اينقد کد ملي وارد کردم و رفرش شد. يه قدم جلو نميره بعد ميگن کمي اختلال اححححححححححححح

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۴:۲۶

روحاني دست مريزاد پول نفت رو اوردي توي سفره بعدم ميخواهي از توي سفره ببري ببر ديگه مردم رو ... انگاشتن چه معنايي داره؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۴:۲۷

خطاي ساعت و تاريخ ميده....يزد

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۴:۳۰

گزارش ايسنا کاملا درست است ...لطفا به آقاي ربيعي بگوييدکه به شعور مردم توهين نکنيد همين وتمام !

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۴:۳۱

هيچ فايده نداره

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۴:۳۴

آقاي ربيعي کدوم سيستم دقيقاً......!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۴:۴۰

بخدا قسم اگر سبد کالا را در دست راست ،و سهام عدالت را در دست چپم قرار دهند . باز هم از دريافت يارانه انصراف نخواهم داد!! حالا هرچي دوست داريد الکي سيستمو قطع کنيد ما دست بردار نيستيم. باتشکر

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۴:۴۱

گرفتن يارانه نقدي حق مسلم ماست

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۴:۴۵

ساعت و تاريخ دستگاه خود را تصحيح بفرماييد؟ ....................................... اينا ديدن هيچکس انصراف نميده... خودشون دست به کار شدند....باريکلا

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۴:۴۸

مشکلش حل شد انگار

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۴:۵۱

ساعت 13.40 سامانه يارانه را باز کردند بنده توانستم ثبت نام کنم . با تشکر از ايسنا به خاطر انعکاس نظرات مردم.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۴:۵۳

دوباره سايته خراب شد اي خدااااااااااااا

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۴:۵۷

من هيچ مشکلي ندارم واسه ثبت نام فعلاخوبه

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۴:۵۷

برق گرون،آب گرون،گاز گرون،مواد غذايي گرون،خودرو گرون،مسکن گرون، بنزبن گرون،لوازم خونه گرون بدبختي قبرم گرونه نميشه مرد. خدايا چيکار کنيم از دست اينا؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۴:۵۹

خدايي مردمو خووووووووووب سرگرم کردن سرگرمي خوبيه نه؟ اول سبد کالا حالا يارانه الکي ميگي

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۵:۰۶

با سلام، از اظهار نظر مسئولين در تعجبم. چون من از صبح امروز با انواع و اقسام مشکلات مواجه شدم: کد ملي، شهرستان، تعداد خانوار و ... انتظار بيشتري از مسئولين داشتم!

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۵:۱۷

بعد از نام نويسي با اين خطا مواجه ميشم:تعداد افراد خانوار با افراد وارد شده در ليست برابر نيست.من بايد چيکار کنم لطفا رسيدگي کنيد

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۵:۱۸

با سلام ، لطفاً پيگيري/ راهنمايي کنيد: براي اصلاح مشخصاتي مثل ( شماره تلفن ) مردم چه کاري بايد انجام بدن؟ / فرصتي براي اصلاح فرم داده ميشه؟ بعضي افراد هم بعد از تکميل ثبت نام شماره شناسايي 4 رقمي براشون ارسال نشده..

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۵:۲۵

من که وارد ميشم با عبارت"لطفا تاريخ و ساعت سيستم خود را تصحيح بفرماييد" مواجه ميشم در حالي که تاريخ سيستمم 2014/4/10 هستش يعني درسته پس چرا باز نميشه؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۵:۳۰

آقا من شرکت اينرنتي دارم با 60MB پهناي باند! تو اصفهان ميدونيد يعني چي؟! همه کاربرا رو غير فعال کردم با پهناي باند کامل هم نتونسم ثبت نام کنم

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۵:۴۴

علت پاسخگو نبودن مسئولان هدفمندي يارانه اين است كه مي خواهند در پايان نام نويسي اعلام كنند كه درصد بالايي از مردم از دريافت يارانه صرفنظر كرده اند. با نااميد كردن مردم از طرف دولت تدبير و اميد . انصافاً اين كار عدالت نيست. اختيار واقعي نيست. يارانه بقيه اقشار دريافت شده هم با آه و نفرين كساني همراه است كه واقعاً حق آنها بوده ولي ناجوانمردانه حذف شده اند. بركت ندارد.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۵:۵۲

سلام باز خطاي "لطفا چند لحظه ديگر مراجعه فرماييد" داره چيکار کنيم

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۵:۵۸

چقدر بعد از ثبت اس ام اس تاييد مي ايد؟ من نيم ساعت ثبت کردم نوشت تا دقايقي ديگر!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۶:۱۰

ايا خانواده ما که چهار نفر است براي به دست آوردن مجموع ميانگين درامد خانوار بايد در امد ماهانه را به چهار تقسيم کنيم و نيجه ان ملاک مي باشد. مثلا يک ميليون و ششصد در ماه مي شود چهارصد هزارتومان و زير ششصد هزارتومان را تيک بزنيم.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۶:۱۲

من هنوز موفق نشدم حتي صفحه اول سايت را باز کنم به هرجا هم زنگ مي زنم جواب قانع کننده اي ندادند 162 صداو سيما هم با برخوردي ناشايست از من استقبال کرد

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۶:۱۴

واقعا جاي تاسف داره الان 10 ساعته دارم تلاش ميكنم حتي يه دونه هم ثبت نشده

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۶:۱۹

توجه: کاربر گرامي فعاليت شما در اين سايت ثبت شده و قابل پيگيري مي باشد ...

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۶:۲۲

اين چه وضعيه ازديشب داخل سايتيم ولي هيچ نتيجه اي نگرفتيم مينويسه تاريخ وساعت تصحيح بفرماييدومجددا بارگزاري کنيد يعني چي اين!!!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۶:۲۳

واسه من تو اون صفحه اول که بايد اون قسمت تيک بزنيم تيک ميزنم بعد از اون ديگه اصلا جلو نميره تو همون صفحه ميمونه اين چه وضعي آخه لطفا شما پيگيري کنيد.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۶:۳۳

90 ثانيه‌اي ثبت کردم رفت...

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۶:۳۴

بازم مردم رو به بازي گرفتن . ماها خيلي بووووووووووق تشريف داريم که آروم ميشينيم و مثل عروسک خيمه شب بازي تو دست اينا هستيم.داداش تو اگه راست ميگي اعلام ميکردي هرکي ميخواد انصراف بده بره تو سايت و ثبت نام کنه.آخه نون ملت گرسنه رو آجر کردن که هنر نيست

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۶:۳۸

با سلام محضر مردم عزيز پيشنهاد ميكنم كه كمي صبر و تحمل داشته باشيد در ايران فقط بايد همه چيز رو بسپاريد به گذر زمان و با صداي بلند بگويد اين هم ميگذرد... و در انتها و ابتدا و اخر غصه نخور... روزي رسان خداست والسلام نه اين و آن و آنها.....

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۶:۳۸

گفته شده هرکس نتونه ثبت نام کنه،ميتونه30 يا31م ثبت نام کنن.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۶:۴۴

کسايي که پيغام "لطفا ساعت و تاريخ دستگاه خود را تصحيح بفرماييد و سپس مجددا صفحه را بارگزاري نماييد" رو دريافت مي کنند اول TimeZone سيستم خودشون رو روي Tehran قرار بدهند بعد تاريخ رو از سايت Time.ir تنظيم کنند. انشاالله که درست ميشه.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۶:۴۵

من به زور ثبت نام كردم ولي پيامك فرستاده نشده

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۶:۴۶

لطفا" قيمت‌ها را به قبل از يارانه برگردانيد سپس يارانه را قطع کنيد

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۶:۴۷

دوستاني که مشکل تاريخ دارند...مثل عکس زير عمل کنند...ما اينکه انجام داديم درست شد.. شما هم انجام بديد شايد فرجي شد...اخه من نميدونم تاريخ چه ربطي به سايت داره http://up.halzoon.ir/up/gartal/Pictures/356646969.JPG

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۶:۵۰

دوستان من كه داشتم گشتي ميزدم تو نت ديدم كه براي تقريبا همه اين پيغام تو صفحه اول سايت رفاهي مياد : لطفا ساعت و تاريخ دستگاه خود را تصحيح بفرماييد و سپس مجددا صفحه را بارگزاري نماييد تفريبا هم همه گفتن كه هر چقدر ساعت رو اين ور اونور كردن مشكلشون حل نشده .. حالا من راه حل عبور از اين مشكل رو براتون ميزارم كه راحت بتونيد ثبت نام كنيد تا به حقتون برسيد ... دوستاني كه پيغام : لطفا ساعت و تاريخ دستگاه خود را تصحيح بفرماييد و سپس مجددا صفحه را بارگزاري نماييد .... مشاهده مي كنند لطفا از اين لينك وارد سايت بشن : http://www.refahi.ir/kernel/trm اين دقيقا همون صفحه اي هست كه بعد از تائيد اوليه و در صفحه ي اول وجود داره و تائيد صفحه ي اول عملا به هيچ دردي نميخوره ! پس لازم نيست تو اون صفحه معطل بشيد ... رو لينكي كه دادم كليك كنيد و وارد صفحه ي ثبت نام بشيد .. فقط اگر عكس كد 5 رقمي براتون باز نشد از خودتون يه كد الكي بزنديد .. سايت بعد از چند ثانيه ميگه كه كد رو اشتباه وارد كرديد و ايندفعه خودش عكس كد رو باز ميكنه كه براحتي ميتونيد همون كد رو وارد كنيد و به صفحه ي بعد بريد موفق باشيد

avatar

با عرض سلام و ادب من با fire fox واردشدم ميگه تعدادنفرات تحت نکفل همخواني ندارند و يک پنجره کوچک باز مي شود ميگويد تآييد تا تآييد را نزني پنجره قفل ميماند

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۷:۰۱

سايت بعد ساعت 12 كاملا به روز شده، خود من در كمتر از 3 ساعت حداقل 100 تا رو ثبت كردم. سايت هيچ مشكلي نداره. من خودم نظر داده بودم كه تو امريكا هم اين مشكل چند وقت پيش اتفاق افتاده بوده كه اونها خيلي سريع مشكل رو رفع كرده بودن. حالا اومدم بگم كه خيلي خوشحالم كه تو ايران ما هم مشكل خيلي زود رفع شد و الان سايت خيلي خوب داره كار ميكنه.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۷:۰۲

سلام.براي برطرف کردن خطاي( تعداداعضاي خانوارصحيح نيست) بايدقبل از وارد کردن اطلاعات و پر کردن گزينه بلي و خير اول شماره ملي اعضا را وارد کنيد سپس گزينه هاي بلي و خير مربوط به خانه دار بودن را پر کنيد.ياشاسين...

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۷:۰۵

سلام.براي برطرف کردن خطاي( تعداداعضاي خانوارصحيح نيست) بايدقبل از وارد کردن اطلاعات و پر کردن گزينه بلي و خير اول شماره ملي اعضا را وارد کنيد سپس گزينه هاي بلي و خير مربوط به خانه دار بودن را پر کنيد.ياشاسين...

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۷:۳۴

سلام. جايي براي وارد کردن اعضاي خانواده وجود ندارد . چگونه بايد وارد کرد ميشه راهنمايم کنيد؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۷:۱۶

من از شروع اولين ساعت ثبت نام تا بحال که ساعت 4 عصر هست نتونستم وارد سامانه بشم. همه مسئولين هم ميگن سامانه مشکل نداره. دروغ و سر کار گذاشتن مردم تا کي؟ لابد شب هم اعلام ميشه هيچکس ثبت نام نکرد و همه انصراف دادند.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۷:۲۲

آقا سايت خوب شد تشکر

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۷:۴۴

با سلام الان من حدود 2 ساعته ثبت نام کردم هنوز هيج پيامکي برام نيومده !!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۸:۲۳

سلام.من هم چند ساعتي ميشه ثبت نام کردم ولي پيامکي نيومده مشکلي پيش نياد؟؟؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۷:۴۷

دوستان براي اينکه کارتون سريعتر راه بيفته از فايرفاکس استفاده کنيد ، واسه من عرض سي ثانيه راه افتاد

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۸:۰۱

سلام دوستان نگران نباشيد.ما بيشتر از اينها شو ديديم اين که چيزي نيست.بيشتر از اين خودمونو زشت نکنيم بهتره.مگه ما گدا گشنه هستيم که دولت اينطور برخورد مي کنه.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۸:۰۰

بابا به خدا ديگه خسته شدم ، ما سه نفريم 135 هم ميگرفتيم ولي الان همش ارور ميده تعداد اعضاء خانواده با ليست برابري نداره ، از سه نفر 2نفر رو تائيد ميکنه هر بار يکي رو تشخيص نمي ده

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۸:۰۱

من الان براي يکي از فاميلامون ثبت نام انجام دادم؛ آخرش گفت: (اطلاعات خانوار شما با موفقيت ثبت گرديد، به زودي کد شناسايي به شماره همراه اعلام شده ارسال ميگردد.) اما هنوز پيامکي برام نيومده تورو خدا کمکم کنين، الان بايد چيکار کنم؟ :(

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۸:۱۱

من ثبت نام کردم اما هنوز هيچ پيامکي برام نيومده.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۸:۱۳

دوستان ساعت و تاريخ سيستم مشکل داره نمي تونم وارد سايت بشم چه کنم کمک کمک الان مهلت ثبت نان تمام ميشه.

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۸:۱۴

سايت ارور ميده اين ديگه چيه از صبح 20 بار امتحان کردم باز نميکنه سايت لعنتي رو . ميگه ساعتت و تاريخ و درست کن ولي درسته . مارو سرکار گذاشتن

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۸:۱۶

آقا براي منم الان دو ساعتي هست پيامک کد شناسايي نيومده! نگران شدم شايد شماره موبايل رو اشتباه زده باشم. چرا امکان اصلاح شماره موبايل نگذاشتند؟ حالا تکليف ما چي ميشه؟؟؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۸:۲۵

واسه تاريخ، تاريخ سيستمتون رو بکنيد 9/4/2014 يا 9april2014 اينکه ديگه کاري نداره!

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۸:۳۴

سلام يکبار من يکبار ظهر امتحان کردم گفت سامانه در حال بروز رساني ميباشد الان امتحان ميکنم کد ملي سرپرست ميزنم قبول نميکنه

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۸:۳۴

آقا چرا اين همه دروغ مي گوييد از صيح تا حالا 10 جور پيغام مسخره دريافت کردم واقعا اين مسخره بازيها چيست واقعا مي خواهيد ندهيد يکراست بگوييد

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۸:۳۸

کلا از هر مرورگري استفاده کردم باز نکرد ولي ايکس پلورر خيلي سريع باز کرد. ولي خدايي مردم را شما دولتمردها چي فرض کرديد. انصراف بديم که شما نوش جان کنيد.نماينده هاي مجلس رقم هاي کلان دريافتي دارند. بعد ميگن ما انصراف ميديم . نه تورو به خدا تو انصراف ندي من کم درامد بايد انصراف بدم؟

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۲۲ ۱۵:۱۹

چرا پيامک نمياد بعد از يک روز اگه بلد نيستي نکن اين کارو