• سه‌شنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400022819989
  • خبرنگار : 71620

نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس خواستار توقف حملات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین و غزه شدند

نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس خواستار توقف حملات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین و غزه شدند

نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از “سکوت نهادهای بین المللی” انتقاد کردند و خواستار توقف حملات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین و غزه شدند.

به گزارش ایسنا، محسن دهنوی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان اقلیت‌های‌ دینی مجلس یازدهم در محکومیت حملات اخیر رژیم صهیونیستی را به شرح زیر قرائت کرد:«در طی چند روز گذشته، رژیم صهیونیستی پس از به آتش کشیدن مسجد الاقصی قبله گاه اول مسلمین جهان، اقدامات وحشیانه و ناجوانمردانه‌ای را علیه مردم ستمدیده فلسطین در غزه انجام داده است و تحت هیچ شرایطی به کمترین حقوق افراد و ساکنان آن و همچنین مسلمانان ساکن فلسطین اشغالی احترام نگذاشته و منازل مردم بی دفاع در غزه را هدف گسترده جنگنده‌ها و موشک‌های خود قرار داده است و باعث به شهادت رسیدن بسیاری از زنان، مردان و کودکان بیگناه شده است. سکوت و بی تفاوتی هر انسان باایمانی، آزاده و باوجدان، خطایی نابخشودنی است که بی تردید در یاد و خاطره تاریخ باقی خواهد ماند.

در بحران سیاسی ایجاد شده در فلسطین اشغالی که دولت آن در حال تزلزل و از هم پاشیدگی است، نتانیاهو با ایجاد جنگی از پیش برنامه ریزی شده و نابرابر در صدد ایجاد انسجام احزاب مختلف صهیونیست‌هاست و برای رسیدن به این هدف شوم خود حاضر است صدها نفر از مردان، زنان و کودکان را در خون خود بغلطاند.

بدین وسیله اینجانبان ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکید می‌کنیم که سکوت و بی‌عملی نهادهای بین المللی چون سازمان ملل و کشورهای مدعی حقوق بشر اساساً محلی از اعراب ندارد. در پایان ضمن ادای احترام به مردم فلسطین خواهان توقف حملات بی‌رحمانه به آنان بوده و برای موفقیت، پیروزی و امنیت و سلامتی آنان دعا می‌کنیم.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha