• شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1400041208193
  • منبع : نهادها و احزاب

سرلشکر صفوی: حرکت دستگاه قضا در مبارزه با فساد امیدآفرین است

سرلشکر صفوی: حرکت دستگاه قضا در مبارزه با فساد امیدآفرین است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پیام تبریک انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای محسنی اژه‌ای گفت: حرکت مؤثر، سازنده و مقتدرانه قوه قضائیه در مبارزه با فساد امید آفرین است.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار صفوی ، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی انتصاب حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای را از سوی مقام معظم رهبری به ریاست قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حضرت  حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب  آقای محسنی اژه‌ای (دام عزه الشریف)

سلام علیکم  و رحمه الله

انتصاب جنابعالی توسط رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی به ریاست قوه قضائیه که مهمترین رکن عدالت گستری  نظام مقدس جمهوری اسلامی است را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

اشراف جنابعالی بر دستگاه قضاء در کنار  علم و عمل توأم با تجربیات ارزشمند آن عالم وارسته در سطوح مختلف امر قضا، پشتوانه ارزشمندی است که ان شاء الله حرکت مؤثر، سازنده و مقتدرانه قوه قضائیه در گام دوم انقلاب اسلامی را بر اساس منویات مقام معظم رهبری تضمین می‌کند.

گستردگی و تنوع  ماموریتی دستگاه  قضایی در ارتباط با آحاد جامعه و لزوم صیانت از حقوق مردم در کنار استقلال و تاثیرناپذیری قوه قضائیه و قضات شریف آن در برقراری عدالت باعث خواهد شد تا بازنگری در روندها و ساختارها ی موجود و تقویت نظام های کارآمد همواره با شتاب بسیاری پیگیری گردد و امید واثق مردم بر آن است که با حضور جنابعالی بر این مسند مهم و تاثیر گذارو با همت بدنه دستگاه قضایی این امور با جدیت بیشتری پیگیری گردد.

یقینا تشدید احکام قضایی در ارتباط با فساد در سطوح و رده های مختلف و مرتبط با امنیت جان و مال و ناموس آحاد ملت شریف ایران و همچنین احکام قضایی مرتبط با سران اشرار و مواد مخدر مورد انتظار مردم بوده و در جامعه امید بخش می باشد و یکی از آرزوهای ملت شریف ایران را در امر سلامت و عدالت قضایی تحقق می بخشد و همچنین می تواند رویه عدل گستری  جمهوری اسلامی ایران را تبدیل به الگویی برای سایر دولت ها و کشورهای اسلامی نماید.

اینجانب از درگاه خداوند قادر متعال، سربلندی جنابعالی را در اجرای مسئولیت‌های خطیر فراروی تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تبعیت از رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha