• یکشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400062115164
  • خبرنگار : 71560

حسینی پور: قاضی زاده هاشمی برنامه تحولی برای بنیاد شهید و امور ایثارگران دارد

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قاضی زاده هاشمی در جهت خدمت به جامعه ایثار و شهادت و صیانت از این فرهنگ برنامه خوبی دارد.

به گزارش ایسنا، سید ناصر حسینی پور در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس و در موافقت با درخواست استعفای سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به منظور تصدی ریاست سازمان شهید و امور ایثارگران بیان کرد: یکی از دغدغه های نمایندگان این است که چرا یک نماینده دیگر از مجلس خارج می شود. تاکنون دو تن از نمایندگان برای وزارت و یک تن برای شهرداری از مجلس خارج شده است، اما بر اساس اساسنامه بنیاد شهید، رئیس جمهور گزینه پیشنهادی خود را به رهبری معرفی کرده و بعد از تایید ایشان به مجلس معرفی می کند، پس قطعا ایشان مورد تایید رهبری است.

وی در ادامه اظهار کرد: ایشان اولین معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید خواهد بود که هم پزشک بوده و دارای برنامه تحولی برای پاسخگویی به مطالبات بهداشتی و درمانی جامعه ایثارگری می باشد. وی چندین سال معاون بهداشتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان خراسان بودند و به خوبی با دغدغه های این حوزه آشنایی داشته و کارنامه خوبی دارند، بنده با ایشان صحبت کردم و دغدغه ها و برنامه های ایشان را شنیده ام.

نماینده مردم گچساران در مجلس تاکید کرد: یکی از برنامه های ایشان در بحث فرهنگ شهادت و ایثارگری است. متاسفانه در این سال ها در کتب درسی به اسم خشونت زدایی، جهاد زدایی شده و درس شهید فهمیده و بحث اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی از کتب درسی حذف شده است. سازمان سنجش نیز رشته هسته ای را از کنکور برداشته است. نام شهدا از کوچه ها و خیابان ها حذف می شود. بدون شهدا ملت ما بدون تاریخ خواهند شد. یکی از اتفاقات ناگوار در طول این سال ها یکسان سازی قبور شهداست. فاجعه تخریب گلزار شهدا به اسم بازسازی و یکسان سازی قبور آنها از ذهن خانواده شهدا پاک نمی شود.

حسینی پور تاکید کرد: امروز بنیاد شهید در بحث فرهنگی عقب مانده و نهادهای دیگر عملکرد بهتری داشته اند. بنیاد شهید با راهیان نور نسبتی برقرار نکرده است. آقای قاضی زاده برنامه تحول گرایی برای خدمت به این جامعه فراهم کرده و ان شاءالله با رای خوب ما بتواند در مسیر خدمت به جامعه ایثار و شهادت گام بردارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha