• یکشنبه / ۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400080906139
  • خبرنگار : 71560

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات خبر داد

لایحه رتبه‌بندی معلمان ظرف ۴۵ روز آینده نهایی می‌شود

لایحه رتبه‌بندی معلمان ظرف ۴۵ روز آینده نهایی می‌شود

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از موافقت دولت با تخصیص ۲۵ هزار میلیارد تومان جهت رتبه‌بندی معلمان خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا منادی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز صبح مجلس بیان کرد: در این جلسه رئیس سازمان برنامه و بودجه از موافقت دولت با تخصیص ۲۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای رتبه‌بندی معلمان خبر داد و رئیس مجلس شورای اسلامی نیز این موضوع را به نمایندگان اعلام کرد. در ادامه در جلسه علنی مجلس ماده ۴ این لایحه مورد بررسی قرار گرفت اما به دلیل ابهام موجود مجددا به کمیسیون آموزش و تحقیقات بازگشت.

وی در ادامه اظهار کرد: کمیسیون نیز در جلسه امروز و سه‌شنبه خود ابهامات موجود را مرتفع کرده و ان شاءالله از یکشنبه آتی مجددا در صحن مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار خواهد گرفت به احتمال قوی تا آخر هفته آتی این لایحه در مجلس نهایی می‌شود و سپس یک هفته در شورای نگهبان خواهد بود و پس از ابلاغ نیز مدتی تهیه آیین‌نامه آن از سوی دولت به طول خواهد انجامید. اما در ظرف ۴۵ روز آینده نهایی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۰۹ ۱۱:۳۲

چند روز پیش که لایحه را بر گردانید به کمسیون و صلاح شد از ایرادات امروزش خبر نداشتید مردم را چه فرض کرده‌اید دارید وقت کشی می کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۰۹ ۱۲:۰۷

پس مجلس انقلابی توجه به بازنشستگان بکند

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۰۹ ۱۲:۱۵

دوستان این همه کش دادن وقت گذراندن فقط برای رتبه بندی معلمان هست .برای بعضی جاهای دیگر چشم بسته امضا می کنند وپول پرداخت میشه.اما معلم باید سالهای زیادی در انتظار اجرای قانونی باشد کا خود آقایان نوشتن وبعد منکر می شوند.خدای ما معلمین بزرگ است .خدا در کمین ظالمین است.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۰۹ ۱۲:۱۷

مثل اینکه قانون فقط برای افزایش حقوق فرهنگیان باید اجرا شود. ارگانهای دیگه دیمی اضاف میشه. یه عده مثل اینکه مال پدر نداشتشون میخاد صرف فرهنگیان شود که فشار بهشون میاد.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۰۹ ۱۲:۲۷

ازماست که برماست

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۰۹ ۱۲:۳۲

دوباره دارن شیره سر معلمین بیچاره میمالند

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۰۹ ۱۳:۴۲

لطفا رتبه بندی معلما رو اجرا کنید واقعا به هیچی نمی رسیم ،فکری به حال قشر کم درآمد بکنید مگه گناه کردیم معلم شدیم .باور کنید داریم اجاره میدیم

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۰۹ ۱۳:۴۸

خیلی خجالت داره

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۰۹ ۱۳:۵۶

متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشکری وکشوری کی نهایی میشه فقط حقوق اینهاتورم زا است آفرین برمحلس انقلابی

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۰۹ ۱۳:۵۹

هی دارند باهاش بازی میکنند تا بودجه را از سر وتش بزنند.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۰۹ ۱۴:۱۷

کاش اینقدکه این‌مجلس به فکر افزایش حقوق معلمین و قوه قضاییه هست..یکمم به فکر بازنشستگان تامین احتماعی باشه...باحقوق ۳/۵میلیون کمر پدر داره له میشه زیر بار تورم..هدا خودش به دادمون برسه...

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۰۹ ۱۵:۳۶

کی ما افزایش حقوق گرفتیم؟؟؟؟ کاش می گرفتیم که حرف شماهم درست درمیومد.حداقل غصه ای که از معلم رو دلتونه که آره اینا حقوقشون بالاست حداقل الکی نباشه. مشکل اینه که فقط میان رسانه ای میکنن که آره ما میخوایم افزایش بدیم اما کوووو. برا مامعلما اتفاق آش نخورده و دهن سوخته افتاده .

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۰۹ ۱۵:۲۷

من به عنوان یک شهروند ایرانی که فرزند درحال تحصیل دارم ،و مدعی اموزش و پرورش پیشرفته و به روز را از دولت و مجلس مطالبه میکنم ،اعلام میکنم که واقعا دولت و مجلس خون به جگر معلمین کردند با اجرای لایحه رتبه بندی ده سال هست فقط شعار میدید.و مرتب لرمعلمین سرزمینم استرس وارد میکنید.واین اخلاقی مدارانه نیست،متاسفانه صدا و سیما هم برعلیه این قشرنجیب مرتب اخباررتبه بندی را با سمت و سویی که اجرایی شده !!!اعلام میکند بابا بس کنید بخدازیادی دارید این قشرتحصیلکرده و تلاشگررا اذیت میکنید.مثل سایر ادرات معیشت و حقوق انهارا نیز افزایش دهید. اولیای دانش اموز

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۰۹ ۲۲:۴۹

درود خدا بر تو سید باهوش

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۰۹ ۱۵:۲۸

دیگه میکشه به سال اینده

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۰ ۱۲:۴۷

معلمین را دق دادید با این قوانین و رتبه بندبهایتان ، هیچی بلد نیستید از مسند قدرت پایین بیایید وکاررابه کاردان بدهید. حق و حقوق معلمین ویا کارگران و یا کارمندان را مثل حلوا دورسرتان میچرخانند. بعد با منت میخواهید حق این طبقات زحمتکش را بدهید. خجالت هم خوب چیزی است .!!!