• شنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۰ / ۰۵:۱۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400081914590
  • خبرنگار : 71565

یک عضو کمیسیون آموزش:

ستاد مقابله با کرونا بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس نظارت کند

ستاد مقابله با کرونا بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس نظارت کند

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه توصیه های بهداشتی در بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان باید مورد توجه باشد، تاکید کرد: هرچه ستاد ملی مبارزه با کرونا در این خصوص تشخیص بدهد همه باید تابع آن باشند.

فرهاد بشیری در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر لزوم بررسی بیشتر موضوع بازگشایی مدارس به دلیل احتمال ورود کشور به پیک ششم کرونا عنوان کرد: اینگونه نیست که وزارت آموزش و پرورش نسبت به بازگشایی سراسری مدارس اصرار داشته باشد، اگرچه اهمیت آموزش حضوری در تعلیم و تربیت بسیار حائز اهمیت می باشد.

نماینده مردم پاکدشت عنوان کرد: بر همین اساس مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات برای بازگشایی مدارس بر حفظ دستورالعمل ها، پروتکل ها و اخذ مجوزهای لازم از ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید دارد، البته موضوع بازگشایی به صورت ترکیبی یعنی حضوری و مجازی هم در این خصوص مورد توجه می باشد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: هرچه ستادملی مبارزه با کرونا در این خصوص تشخیص بدهد همه باید تابع آن باشند، چراکه اعضای این ستاد می توانند در این حوزه به صورت تخصصی اظهار نظر کنند و تصمیم بگیرند، به هر شکل تلاش بر این است که در این حوزه مشکلی برای معلمین و دانش آموزان ایجاد نشود، ولی به هر شکل توصیه در بازگشایی ها باید مورد توجه باشد و قطعا آموزش و پرورش نیز به این مهم توجه دارد.

بشیری بیان کرد: با یکی از مدیران کل آموزش و پرورش در خصوص روند بازگشایی ها صحبت کردم، بر اساس گفته های وی ستادی در این حوزه موظف است که از شرایط و رعایت پروتکل ها در مدارس بازدید کند تا در صورت رعایت شرایط لازم، مجوز بازگشایی آن مدرسه و حضور دانش آموزان صادر شود، بنابراین ستاد ملی مبارزه با کرونا، آموزش و پرورش و مجموعه های مربوطه باید نظارت کافی داشته باشند تا شرایط به خوبی در مدارس رعایت شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۲ ۱۷:۴۳

اصلا هیچ نظاراتی در مدرسه هانیست ومدرسه ها مثل دوران قبل ازکرونا بازگشایی شدند. چهارتامدرسه غیرانتفاعی در تلویزیون نشان میدهند وخیال همه را راحت می کنند

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۲ ۱۸:۴۸

مدارس ابتدای که سن و سالی ندارن نمیتونن رعایت کنن

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۲ ۲۲:۱۳

بله نظارت نیست وقتی هم چیزی میگیم میگن بودجه نیست ومن به هیچ عنوان فرزندم را نمیفرستم

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۳ ۰۶:۴۲

کاملا درست میفرمایند این مادر عزیز.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۲ ۱۸:۱۷

هیچ نظارتی نیست بوفه ها هم مثل سابق باز است وبچه ها اصلا رعایت نمی‌کنند واقعا جای نگرانی وجود دارد

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۲ ۱۸:۳۵

به هیچ عنوان با وجود شرایط کرونا بازگشایی مدارس به نفع هیچکس نیست و رعایت پروتکل های بهداشتی در هیچیک از مدارس رعایت نمیشه .مخصوصا بچه های کوچک ابتدایی که اصلا قادر به رعایت چنین اصولی نیستند .

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۲ ۱۹:۰۹

باسلام متاسفانه هیچگونه نظارتی در مدارس وجود نداردو مثل دوران قبل کروناست مدارس

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۳ ۱۶:۲۷

سلام بازگشایی مدارس اصلا تو این اوضاع به صلاح هیچکس نیست اگه مشکلی پیش بیا چطور میخواد جبران بشه دوسال نرفتن دیگه همه به این وضعیت عادت کردن و باهاش کنار اومدن اتفاقی هم نیفتاده امسال صبر کنن تمام دنیا به همین سما داره پیش میره سلامتی بچه هامون اولویت داره