• پنجشنبه / ۱۱ آذر ۱۴۰۰ / ۲۱:۵۸
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1400091108858
  • خبرنگار : 71049

مذاکره کننده ارشد ایران اعلام کرد

هنوز سند سوم را به طرف‌های مقابل در برجام تحویل نداده‌ایم/رفع تحریم ها گام به گام نیست

هنوز سند سوم را به طرف‌های مقابل در برجام تحویل نداده‌ایم/رفع تحریم ها گام به گام نیست

مذاکره کننده ارشد ایران گفت که ایران در سند سومی که به طرف های مقابل در برجام ارائه می‌شود درباره مدت راستی آزمایی از رفع تحریم ها نقطه نظرات و پیشنهادهای را بیان می کند. این سند هنوز تحویل طرف‌ها نشده است.

به گزارش ایسنا، علی باقری عصر روز پنجشنبه پیش از دیدار با مدیرکل آژانس در پاسخ به این پرسش که در اسناد ارایه شده ایران به طرف های مقابل، رفع تحریم ها گام به گام خواهد بود یا یکجا؟ گفت: رفع تحریم ها گام به گام نیست.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره مدت راستی آزمایی از رفع تحریم ها اظهار کرد: ما سه سند داریم و این مساله در سند سوم هست که هنوز تحویل طرف‌ها نشده است.

رئیس هیات مذاکره کننده ایران در پاسخ به اینکه بازخورد اولیه طرف های مقابل به دو سند ارائه شده ایران چه بوده است؟ گفت: هنوز در حال صحبت هستیم.

به گزارش ایسنا، مذاکرات وین در روز چهارم همچنان در سطح کارشناسی با حضور معاونان وزیران امور خارجه اعصای برجام در هتل کوبورگ ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۱ ۲۳:۳۳

آخه پدرجان چهل نفر بلند شدین رفتین که چی چهارنفرم میرفتید قضیه حل میشد این همه خرج برای چی تواین بی پولی

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۲ ۰۹:۳۹

خوبی روحانی

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۲ ۰۰:۰۷

چنانچه رفع تحریم گام ب گام باشد، موفق نخواهیم شد .چون هز ظاهر قضیه معلوم است ک طرف مقابل با این پافشاری ک دارد ، ب دنبال توافق نیست .وگرنه تحریم ک‌ظالمانه و بی قانونی است و سودی هم براشون نخواهد داشت .پس چرا اصرار دارند ک برداشته نشود و بر تداوم آن اصرار دارند .تیم ما باید از روی شک و تردید و دشمنی و شیطنت ب طرف مقابل نگاه کند و برنامه ریزی با بی اعتمادی انجام دهد

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۲ ۰۰:۱۳

قاطع باشید باهاشون مثل خودشون رفتار کنید چشم در مقابل چشم

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۲ ۰۰:۱۴

ملت از دست این تندروها خسته شده است، اگر تحریمها رفع نشود با مشکلات فراوان روبرو خواهند شد!!!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۲ ۰۰:۳۸

ندادیم چون سند سومی درکار نیست حداقل فعلا و حالا که هیئت اروپایی درخواست بازگشت به کشورهاشونو دارن معلومه کاسه هاشون پرشده ولی احتمالش زیاده که سریع بگن باشه این دوسندو قبول میکنیم تا مثلا ایرانو خلع سلاح کنن تا اگر ایران سند سومیو رو کرد همگی بگن ایران قصدش زمان خریدنه پس لازمه خیلی هوشمندانه پیش بریمو برای هر واکنش احتمالیشون برنامه داشته باشیم از قبل

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۲ ۰۱:۰۳

گاف به گاف است

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۲ ۰۱:۲۵

این جماعت غرب بخدا اگر قبول کنن.تا صنعت هسته ای،موشکی،وقدرت منطقه ای مارو‌نگیرن وتهش ازداخل انقلابو نابود نکنند بی‌خیال نمیشن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۲ ۰۷:۳۶

هتل خوش بگذرد

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۲ ۰۸:۳۳

باید حرکت ها متوازن با عمل مقابل باشه گام به گام جواب ایران هم گام به گام باشه باید به نقطه‌ای رسید که جواب ایران به کم کاری طرف مقابل سریع ودل هره آور باشه ولی نباید کاسبان تحریم واسرائیل هم خوشحال شوند