• چهارشنبه / ۲۴ آذر ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400092418675
  • خبرنگار : 71560

با تصویب مجلس

شاخص‌های موثر در رتبه‌بندی معلمان تعیین شد

شاخص‌های موثر در رتبه‌بندی معلمان تعیین شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شاخص ها و امتیازات موثر در فرآیند رتبه بندی معلمان را تعیین کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، گزارش شور دوم کمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص لایحه نظام رتبه بندی معلمان را بررسی کرده و ماده ۴ این لایحه را به تصویب رساندند.

بر اساس ماده ۴ این لایحه، فرآیند رتبه بندی برای کلیه معلمان بر مبنای امتیازات ناشی از دوره های ضمن خدمت، سنوات تحصیلی در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر و شهید رجایی، شایستگی های عمومی، تخصصی و حرفه ای، عملکرد رقابتی، دانش تخصصی- تربیتی، پژوهشی، خلاقیت و نوآوری، سنوات تجربه معلمی، سوابق مدیریتی در آموزش و پرورش، آخرین مدرک تحصیلی و کسب امتیازات لازم در نظام رتبه بندی معلمان در یکی از رتبه های ماده (۳) این قانون و مطابق آیین نامه اجرایی این قانون، حداکثر تا پایان سال ۱۴۰۰ انجام می شود.

براساس تبصره این ماده افرادی که با عناوین شغلی مندرج در بند (۱) ماده (۲) این قانون، در پست های اداری وزارت آموزش و پرورش اشتغال دارند، کماکان معلم هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۹-۲۴ ۱۰:۴۷

خوب انشاالله که دیگر دانش آموزان احتیاجی به کلاسهای خصوصی ساعتی 500 هزار تومانی تا یک میلیون تومانی نداشته باشند ودرس را در همان سر کلاس فرا بگیرند

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۲۴ ۱۴:۱۹

خب دانش آموزتان را بررسی کنید شاید ارثی باشد ، به معلم ارتباط ندید لطفا

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۲۵ ۰۶:۴۹

دقیقا

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۲۵ ۱۳:۳۷

ساعتی 500 دادی؟ واقعا؟؟؟ خب زین پس هم باید بدی این مبلغ چون یاد گرفتن ذاتی هست و ببین در چه سطح هوش قرار داری که معلم بنده خدا مجبور شده همچین رقمی بگیره برای سردرد های بعدش و تکرار هزار باره به فرزند شما. سعی کن دیگه نیاری

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۲۴ ۲۰:۲۱

چرا معلمان به خاطر 3 ماه کار نکردن باید حقوق بگیرند؟ همیشه هم ناراضی هستند

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۲۵ ۰۹:۵۰

به همان دلیل که تمامی کارکنان مرخصی در طول سال دارند به صورت پراکنده واین مرخصی های ساعتی وماهانه ملموس نیست حالا معلمان همان مرخصیها یه جا درتابستون دارن ومااگرمریض شویم وبه هردلیلی که نتوانیم بیاییم بایدیه نفرجایگزین به جای خودمون بذاریم.شما هماگرهمسرتان فرهنگی بودندباهمین حقوق در مقایسه باسایرکارمندان بازهم چنین حرفی میزدیدکه همیشه ناراضی هستند.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۲۵ ۰۹:۵۴

کاش میشد دوستان عزیز و فرهیخته ای که مخالف دو ریال افزایش حقوق معلمین هستند. بیان تو مدارس و فقط فقط یک روز 35 تا دانش آموز رو سر کلاس ساکت کنن که صداشون از کلاس بیرون نره، بحث آموزش و تدریس و یاددادن دروس پیش کش.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۲۵ ۱۴:۴۱

دوست عزیز اذیت میشی استعفا بده برو خونتون که دیگه نیازی نباشه تو بچه ها رو ساکت کنی